Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. febr. 13. 8h:56' EZ A 574. JÁTÉKHETED, 226. FORDULÓD 575. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod a 238. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
at 4683 10 | TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 10 |
im 0 3 | imádkozol |
m 8 8 2 | mozogsz északra, északra, keletre |
(Továbbmész...) [98,41] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze nyugatra látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [99,41] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy óriás skorpió. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az óriás skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az óriás skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a vörös rakolits bal lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vörös rakolits egyik karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 14 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-13 varázspont.) {KCC:} Szöges bunkóval többször eltalálod a vörös rakolits kitines vázát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vörös rakolits testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Csáprágójával a vörös rakolits megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-8 varázspont.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 52, gyógyulás: 2, összesen: -50 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dehidrátor ízelt testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dehidrátor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [101,41] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy érző szívű dromedár. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval néhányszor megcsapod az érző szívű dromedár könnyáztatta fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az érző szívű dromedár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Patájával az érző szívű dromedár kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Nyelvét az érző szívű dromedár feléd löki, de eredménytelenül. {KCC:} Szöges bunkóval megütöd az érző szívű dromedár kiszáradt bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel eltalálod az érző szívű dromedár könnyáztatta fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az érző szívű dromedár nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 4 vizet. 680 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [102,41] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy halálhozó.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a halálhozó testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 1135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 66, gyógyulás: 5, összesen: -61 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tormikus egér jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tormikus egér jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tormikus egér harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egyre sutább leszel. (-1 ügyesség.) {KCC:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tormikus egér farkát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a tormikus egér jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tormikus egér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Egyre sutább leszel. (-1 ügyesség.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 500 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [102,43] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.
(Továbbmész...) [102,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Csak egy óriás skorpió. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás skorpió farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
a 32 3796 1 | átadod a 32. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat -3 pontért |
* 5. BP: | keresed a 111. szörnyet |
DEHIDRÁTOR (151. SZÖRNY) A dehidrátorok a sivatagok óriási testű ragadozói. Testük nagy része általában a homok alatt van, a homokférgekhez hasonlóan, a sivatag felszíne alatt utat fúrva közlekednek. Támadáskor óriási csápjaikkal szívják el áldozatuk testéből a vizet. Gyakran lőnek ki hősugarat a szemükből is, amivel a kevésbé kötött (pl. vizestömlőben levő) vizet párologtatják el, majd fogják fel bőrszenzoraikkal. Aki túl is éli a dehidrátorral való találkozást, minden bizonnyal felkészülhet a szomjhalálra. |
Erő: | 26 (29) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 26 (29) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 23 (27) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 29 (33) | Életpont: | 284/128 | Jellem: | semleges (-11) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (37) | Varázspont: | 324/144 | Pénz: | 977 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 28/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *20/101 | szúrófegyverek: | 19/62 (+5%) | vágófegyverek: | 1/4 |
ütőfegyverek: | 5/37 (+49%) | lőfegyverek: | 20/27 (+3%) | dobófegyverek: | 1/80 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/87 | 2. nyomkövetés: | 34/22 (+8%) | 3. mászás: | 4/96 |
4. csapdakészítés: | 15/41 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/29 | 6. gyógyítás: | 28/83 |
7. titkosírás: | 8/7 | 8. felderítés: | 30/15 (+50%) | 9. szörnyidomítás: | 6/34 |
10. teológia: | 28/28 (+10%) | 11. taumaturgia: | 4/87 (+6%) | 12. versengés: | 5/79 (+16%) |
13. harcművészetek: | 19/5 | 14. zene: | 42/65 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 10/68 |
16. vadászat: | 14/86 | 17. bányászat: | 13/53 | 18. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), tormikus egér (#218) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
revitalizáció (#52) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 516 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 505 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | varázskő (#305) | |||
6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 6 | ugh méreg (#166) |