Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. márc. 31. 21h:34' EZ A 228. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD 229. játékheted kezdete: ápr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2102 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 5. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 6. KP: kb 124 1 0 | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: h 1253 0 0 | használod az 1253. tárgyat |
* 8. KP: h 1167 16 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 9. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 10. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
lm 10 6 1 | mozogsz 10 6 1 |
pbe 1180 | beraksz a bankba 1180 aranyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ea 126 3 | eladod a 126. tárgyat 3 |
ve 327 3 | megveszed a 327. tárgyat 3 |
ea 51 2 | eladod az 51. tárgyat 2 |
ee 65 390 198 | eladod a 65. tárgyat a 390. tárgyat a 198. tárgyat |
bb 124 5 | beraksz a bankba a 124. tárgyat (5 darabot) |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az útonálló fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,52] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 21-24.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az útonálló jobb vállát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 569 | bemész az 569. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel megütöd az arató csattanat testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
h 165 | használod a 165. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Tüzet köpsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a topránypolip testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mérges nyukmár bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet köpsz. 44 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megcsapod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf karmával. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges élőholt quwarg trófeát, és kinyersz egy alkalmas éltető morf trófeát. 1 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló nyakát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló bal hátsó lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Apró csípést ejt rajtad a mágiamorfáló csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+1 jóság.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [91,48] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos tetű. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 104 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf jobb lábát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a védelmező morf jobb lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-10 életpont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a védelmező morf testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A védelmező morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A védelmező morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 155, gyógyulás: 0, összesen: -155 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz. 46 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a mágiamorfáló bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [90,47] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a százfogú testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mérges nyukmár nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 47 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló bal oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a mágiamorfáló jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz. 42 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (22 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf bal karját. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a változatos morf bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A változatos morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak éltető morf trófeát, és kinyersz egy alkalmas változatos morf trófeát. 1 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [91,45] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 22 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lomha morf bal lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel megütöd a lomha morf jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a lomha morf bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a lomha morf újra meg újra lecsap. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner változatos morf trófeát, és diadalmasan beszerzel egy lomha morf trófeát. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Tüzet köpsz. 47 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló fejét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a mágiamorfáló fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a mágiamorfáló megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
im | imádkozol |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: av 13 0 0 | alakváltás 13 |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 5. BP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
OBSZIDIÁN KARKÖTŐ (229. TÁRGY) Ez a tökéletesen fekete, simára csiszolt obszidiánból készült karkötő tökéletesen illik a kezedre. Amíg ezt a varázserejű ékszert hordod, minden dobófegyver és lőfegyver használatakor a támadásod 4-el jobb lesz. |
ÉLTETŐ MORF (7625. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! Az éltető morfok gondoskodnak arról, hogy a Vermek morfjai maguktól nem halnak meg végelgyengülésben, sem betegségtől, csak és kizárólag az erőszakos halál vethet véget a létezésüknek. Hogy ezt mi módon teszik, az még a legnagyobb veremtudósok előtt is rejtély. |
FEKETE MORFPLAZMA (2446. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, sötét színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
MÁGIAMORFÁLÓ (7623. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A mágiamorfálók alakíthatják a Verem mágiáját. Legalábbis ezt feltételzik a józanabb veremtudósok. Persze még abban sincs egyetértés, hogy vajon mire és hogyan formálják a mágiát. Még a legelvetemültebb veremtudós sem tud semmiféle hasonlatot feltételezni egy mágiamorfáló és bármely fürkész között. A veremtudósok kis társasága pont emiatt tartja légből kapott elméletnek a morfok és fürkészek kapcsolatát. |
VÖRÖS MORFPLAZMA (2443. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, piros színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
VÉDELMEZŐ MORF (7622. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A védelmező morfok a vermek morf társadalmának rendfenntartói. Megakadályozzák, hogy morfok lemészárolják egymást azokban az évezredekben, amikor nem érkezik külvilági látogató, élelemforrásnak számító kalandozó, a vermekbe. Persze a gnóm tudósok magukat "igaz veremtudósnak" tartó kisebbsége ezt a megállapítást tagadja, és helyette a lég fürkészek és a védelmező morfok között feltételez kapcsolatot. |
NARANCS MORFPLAZMA (2449. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, narancssárga színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
VÁLTOZATOS MORF (7626. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A változatos morfok a Verem legmélyének őrei. Mindegy, milyen alakban találkozol velük, készülj fel rá, hogy NAGYON veszélyesek! |
SÁRGA MORFPLAZMA (2447. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, sárgás színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
LOMHA MORF (7621. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A lomha morf, csak akkor mozdul, csak akkor ölti fel más szörny alakját, amikor egy nem verembeli lénnyel, azaz nem morf lénnyel találkozik. Az eretnek veremtudósok a lomha morfok és a jég fürkészek között feltételeznek kapcsolatot. Persze ezt fantazmagóriának tartja minden józan veremtudós. |
BÍBOR MORFPLAZMA (2450. TÁRGY) Áttetsző, lüktető, bíbor színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted! |
Erő: | 25 (27) | Szint: | 22 | Merészség: | 1/2 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 30 | Támadás: | 26 (28) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 21 (22) | Védekezés: | 33 (37) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 23 (26) | Életpont: | 461/210 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 39 (45) | Varázspont: | 348/178 | Pénz: | 562 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 40/7 | Pszi pont: | 59/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/30 (+11%) | szúrófegyverek: | 24/11 (+3%) | vágófegyverek: | 9/12 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 9/10 | dobófegyverek: | 25/26 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kőkés (#6) << ezüsthegyű lándzsa (#324) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 2 db (1 -7.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
91,45 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 153 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 108/55 | 2. nyomkövetés: | 46/85 (+35%) | 3. mászás: | 9/56 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 22/59 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/94 | 6. gyógyítás: | 13/91 |
7. titkosírás: | 6/58 | 8. felderítés: | 9/45 | 9. szörnyidomítás: | 10/9 |
10. teológia: | 25/27 (+20%) | 11. taumaturgia: | 24/92 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 1/10 |
13. versengés: | 1/17 | 14. harcművészetek: | 9/66 | 15. zene: | 14/61 |
16. szörnyismeret: | 32/0 | 17. pszi: | 8/96 (+35%) | 18. zárnyitás: | 1/82 |
19. vadászat: | 14/90 | 20. bányászat: | 22/90 | 21. főzés: | 7/21 |
22. csapatmunka: | 1/92 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), sírlidérc (#172), emberevő (#119), láplidérc (#352), fémbontó szójer (#150), óriás csontváz (#176), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), szárazság (#48), lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot! |
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (számláló: 2) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
Kész: 1, 5. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 988, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 101870. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 8, az összesen kapott pontszám: 800. (összesen ölhető: 360 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 404 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
900 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | bőrpáncél (#51) | |||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | bronzpáncél (#90) | 3 | bronzpenge (#126) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | csontszablya (#64) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 2 | halcsont (#390) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rézsisak (#72) | 4 | rókafarok (#124) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | 3 | szöges páncél (#65) | |||
3 | trikornis szarv (#198) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bíbor morfplazma (#2450) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
3 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 6 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fekete morfplazma (#2446) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 15 | kaja (#2) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | narancs morfplazma (#2449) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | sárga morfplazma (#2447) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 2 | vörös morfplazma (#2443) |
89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|