226. forduló, 228. forduló, Máz-Lee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 21. 9h:53'
EZ A 540. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD
541. játékheted kezdete: jún. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4278
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 10

MÁZ-LEE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,43] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy szőke, copfos hajú, barna szemű ember nővel. Fekete a bőre. Sheran kisebb papja. Egy virág szimbólumot, egy vasvértet és egy vassisakot visel. Felszerelését egy dehidrátor trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy ekharion bébi trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Zaneé. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 428.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 423.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 418.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 408.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 406.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 401.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 401.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[133,44] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebesített bunthar. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a bunthar farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A bunthar rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A bunthar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 bunthar bőrt. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált varkaudar behemót trófeát, és diadalmasan beszerzel egy bunthar trófeát. 1026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 56, gyógyulás: 29, összesen: -27 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,45] Az új terep hegyvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Látsz egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Találsz egy törpe bányát. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy sérült tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ezüstkarddal megvagdalod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal súrolod a tüskés harci gromak jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezüstkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal súrolod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 gromak bőrt. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 40, gyógyulás: 10, összesen: -30 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol egy kopasz, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Raia felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ryuku csapásvezető trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Ayagira Tanaka trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Rotten'Dar. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy ametiszt medál (ld. enc.)} Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [133,46] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át.

Észreveszel egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ebor orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Látsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst nyakláncot, egy ezüst papi karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy bunthar trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy részeg kalandozó trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Mi ez, erdei tündér invázió? Szerencsére nem, csak egy van itt, az is az elf nyakán lóg... Összeismerkedtek. Az ő neve San-diel. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy tavacska (ld. enc.)} Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[32 pontot használtál fel, van még 369.]

kt 81 1 elkészíted a 81. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mérleget. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 339.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[132,47] A bozótost ritka erdő váltja fel. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy trikornis közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Látsz egy manilla-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 13, gyógyulás: 63, összesen: +50 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mahmud Kalib. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy jellempróba (ld. enc.)} Mahmud Kalib kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol Silverina. Fairlight eljövendő papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy Földrengető trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy spagulár a hátasa. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Összeismerkedtek. Az ő neve NaUgyanKii. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy gnóm boltos (ld. enc.)} Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [132,48] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sérült epokitféreg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Bronzhegyű lándzsával kicsit megbökdösöd az epokitféreg jobb oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Látsz egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,49] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Találsz egy móricserjét. Találsz egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy adószedő lábát masszírozza. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű mutáns férfival. Bőre teljesen fehér! Egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot és egy vasvértet visel. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Uriel . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy szökőkút (ld. enc.)} Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
[30 pontot használtál fel, van még 309.]

a 81 1044 1 átadod a 81. tárgyat az 1044. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 mérleget Uriel részére. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

a 87 1044 1 átadod a 87. tárgyat az 1044. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bronzhegyű lándzsát Uriel részére. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[131,48] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy technokolin orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!

A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki kőtestét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mancsával a kőkorszaki szaki megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 2, gyógyulás: 17, összesen: +15 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 vassisakot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,48] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Felfedeztél egy oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Johnnyu Lee előtt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,49] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy áeratikus hasnyák. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 251.]

ep 146 235 építed a 146. tárgyat 235 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy oltárt. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Már nagyon kevés hiányzik ahhoz, hogy kész legyen az oltár. 176 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [235 pontot használtál fel, van még 16.]

m 6 mozogsz nyugatra
[128,49] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 6.]

ep 146 235 építed a 146. tárgyat 6 pontért
Az építkezésnek semmi látszatja sincs, mert nem költöttél rá annyi pontot, ami akár egy kavics megmozdítására elegendő lenne. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ek 116 50 5 t. energia kisütése: 116 50 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [6 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 368 pontot. A következő körben tehát 368 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNTHAR (396. SZÖRNY)
A buntharok a sivatag gyapjas kérődzői, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevő létükre, igen könnyű felbosszantani őket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a buntharra kiváló minőségű irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a rugdalódzó, öklelő, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni.

BUNTHAR BŐR (733. TÁRGY)
Leölve a bunthart, megnyúzhatod, majd, ha kellő szakértelemmel rendelkezel, kikészítheted a bőrét. Megszárítva, és lepucolva róla a szőrös csimbókokat, hihetetlenül ellenálló, rugalmas és könnyű bőrhöz juthatsz.

AMETISZT MEDÁL (275. TÁRGY)
Ennek a díszes aranyláncnak a végén egy gyönyörű ametiszt kő fityeg, szemet gyönyörködtetően és csábítóan. A mintája alapján bizonyára egy stüreai ékszerész munkája lehet. Egy nagyobb városban sok pénzt kaphatsz érte.

TAVACSKA (53. TEREPTÁRGY)
A világégés után sokáig nem esett az eső, de aztán ahogy lassan visszaállt a természet egyensúlya, úgy jelentek meg a pocsolyák helyén a kisebb-nagyobb tavacskák, amelyeket a patakok táplálnak. A tavacskákban való úszás persze nem tanácsos, hiszen annakidején ún. torax férgek szaporodtak el a nyílt vizekben, amelyek halálos betegséget terjesztettek. Lehet, hogy manapság már nincsenek torax férgek a vízben, de ugyan ki merné vásárra vinni a bőrét?

MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják.

JELLEMPRÓBA

GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL)
Amikor egy kereskedő boltot nyit a Túlélők Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem előtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkező látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedők legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvető formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod.

SZÖKŐKÚT (54. TEREPTÁRGY)
Minden, magára valamit adó ghallai település főterén áll egy szökőkút. Hol márványból, hol terméskőből kifaragva, ügyes gnóm mérnökök munkájaként soha nem fogy ki a víz ezekből a vízköpőkből. Az üde, friss permetű szökőkút körülötti parkok mindig tele vannak sétálókkal, szerelmes párokkal, koldusokkal vagy a tüskés gigaférgüket sétáltató kalandozókkal.

KARAKTERLAP

Máz-Lee, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr felszentelt papja vagy. Papi hited: 147. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 227. fordulód.

Erő: 34 (39) Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 151 cm
IQ: 30 Támadás: 19 Agresszió: 4 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 26 (27) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 28 Életpont: 309/249 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 31 Varázspont: 329/24 Pénz: 162 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 11/0 Pszi pont: 71/22
Eddig összesen 1279 szörnyet (4 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 2937 TP-t kaptál. Jelenleg 472360 TP-d van. A következő szinthez még 127640 TP szükséges. Trófeáid: ryuku ostromteknős, bunthar, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/26 (+1%) szúrófegyverek: 8/22 (+5%) vágófegyverek: 19/13 (+3%)
ütőfegyverek: 5/14 lőfegyverek: 17/68 (+3%) dobófegyverek: 23/91 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%) << ezüstkard (#325) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -6.); tüske (#22) (7 -12.); bogyógránát (#430) (13 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/66 (+16%) 2. nyomkövetés: 64/94 (+48%) 3. mászás: 11/23 (+8%)
4. csapdakészítés: 16/83 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/32 6. gyógyítás: 40/46
7. titkosírás: 3/53 8. felderítés: 9/77 9. szörnyidomítás: 6/44
10. teológia: 29/80 (+17%) 11. taumaturgia: 11/48 (-791%) 12. versengés: 2/51
13. harcművészetek: 23/7 14. zene: 4/54 15. szörnyismeret: 13/28
16. pszi: 10/79 (+15%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 11/96
19. bányászat: 4/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 999 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
őrjáratozó katona (#274), quwarg parafenomén (#248), áeratikus hasnyák (#243)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vadítás (#81) (2730) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
vámpirizáció (#1) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> kardfogú fülemüle (#146)
tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> orgoró (#170) tompítás (#40) >> elit gárdista (#266)
varázsvédelem (#34) >> harci mágus (#265) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 5 királynő, 11 élőholt, 8 vadász, 3 nagymester, 2 parafenomén, 3 rohamosztagos.

Összsúly: 49.43 kg Megterheltség: 56%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 kerek kő (#19)
2 lapkorong (#80) 1 pirkit (#153)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunthar bőr (#733) 1 gromak bőr (#268) 1 kőszem (#304)
4 ragasztó (#83) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(128,49) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, művészi porolit (#720)
(129,49) áeratikus hasnyák (#243), Fairlight rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(130,48) patak, oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 30. jellempróba
(131,48) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 33. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109)
(132,47) trikornisok (#104), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nekrofun (#173), szent tölgyfa (#393), Chara-din rúnaköve, manaelementál (#290), Mahmud Kalib (1547. kalandozó), Silverina (2081. kalandozó), NaUgyanKii (3310. kalandozó)
(132,48) epokitféreg (#147), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(132,49) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár, művészi porolit (#720), Uriel (1044. kalandozó)
(133,44) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), buntharok (#396)
(133,45) Sheran oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), tüskés harci gromakok (#156), Rotten'Dar (4056. kalandozó)
(133,46) nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár, 42. jellempróba, San-diel (4368. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek