TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. márc. 21. 8h:51'
EZ A 39. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
40. játékheted kezdete: márc. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3032
SZÁMLA : XXXX
|
SHYNA MALA KALANDJAI
109 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,-20] koordinátán.
A táborozás 3. napján összeakadsz Shyna Ran Alaeina. Sheran tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy uzbány trófea és egy karmazsin huhogó trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 21. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Egy bőrpáncélt visel. Fegyverzetét egy sünmedve trófea ékesíti. Jobb kezében egy bunkót tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Mortifer. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
A 35. napon összefutsz Mortiferrel. Ruházatát egy sünmedve trófea ékesíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy bunkót tart. Lőfegyvere egy parittya. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 35. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Bal kezében egy vizestömlőt tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Khertyomer. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 38. napon összefutsz egy fekete, göndör hajú, zöld szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy bőrpáncélt visel. Ruházatát egy surranó kígyó trófea díszíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Raziel. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 47. napon megintcsak találkozol Khertyomerrel. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 76. napon összefutsz egy barna, copfos hajú, szürke szemű elf nővel. Fekete a bőre. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Fürge Gyopi fattya. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.)
m 2 2 2 |
mozogsz keletre, keletre, keletre |
[16,-20] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Utad során felfedezel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 210 pontot kell rákölteni.) Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Továbbmész...) [17,-20] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rájanyék. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyengén megütöd a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Oopssz, ez mellément! A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (ökölvívás: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [18,-20] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaffogó hebrencs. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ezt a támadást elhibáztad! Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ököllel csak érinted a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
[30 pontot használtál fel, van még 163.]
[19,-20] Síkság, továbbra is csak síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szárnyas gömböc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 153.]
kt 114 30 |
elkészíted a 114. tárgyat (30 darabot) |
Begyűjtöttél 30 kaktusztüskét. [90 pontot használtál fel, van még 63.]
[20,-20] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Feltételes támadás:) Egy sünmedve! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 53.]
kt 116 2 |
elkészíted a 116. tárgyat (2 darabot) |
Begyűjtöttél 2 móri gyümölcsöt. [8 pontot használtál fel, van még 45.]
m 1 2 2 |
mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
[21,-21] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bo-skorpió. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Találsz valamit: 1 kőhegyű lándzsa. Elrakod.
(Továbbmész...) [22,-21] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy spagulár. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba).
(Továbbmész...) [23,-21] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 15.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 179 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
RÁJANYÉK (58. SZÖRNY)
Amikor egy sötét árnyék sötétíti el a napot, könnyen előfordulhat, hogy egy lecsapni készülő rájanyéket pillantasz meg (huh, nem egy sárkány...). A rájanyék állítólag a kontinensen oly gyakori wyvern rokona. Bőrszárnyú, hosszú, tüskés farkú gyíkszerű lény, igen éles karmokkal. A karmoknál azonban sokkal nagyobb veszélyt jelent a bénító mérget hordozó faroktüske. A rájanyék leginkább sík vidékeken vadászik. Egyik kedvenc eledele az óriás patkány. |
KAFFOGÓ HEBRENCS (88. SZÖRNY)
A síkságok nagytestű, félelmetes dögevője inkább kitartásáról híres, mint nagy erejéről. Jókora, különösen rugalmas állkapcsával a zsákmányába kapaszkodik, és húzni kezdi hátrafelé - a dög azé a hebrencsé lesz, aki a legerősebben és a legállhatatosabban húz. Ha nincs dög, az élő zsákmány is megfelel - amibe egyszer belekapaszkodnak fogukkal, csak akkor engedik el, ha elpusztítják őket (bár gyakran még akkor sem). Ezért aztán rengeteg csapást kell rá mérni (lehetőleg ütőfegyverrel), amíg a szívós szervezet felmondja a szolgálatot. A kaffogó hebrencs sárgás szőrű, oroszlánsörényű de sakálfejű, gyors mozgású szörnyeteg. |
KARAKTERLAP
Shyna Mala, egy göndör aranyhajú, piros szemű gnóm nő vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 23. fordulód.
Erő: |
10 |
Szint: |
6 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
109 cm |
IQ: |
20 |
Támadás: |
5 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
45 kg |
Ügyesség: |
14 |
Védekezés: |
0 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
89/89 év |
Egészség: |
10 |
Életpont: |
91/27 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
15 |
Varázspont: |
0/0 |
Pénz: |
0 arany |
Kép. pont: |
0 |
Eddig összesen 44 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 1 TP-t kaptál. Jelenleg 1729 TP-d van. A következő szinthez még 271 TP szükséges. Trófeáid:
rőtmanó,
goldugar.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1 (+1) |
szúrófegyverek: |
2 |
vágófegyverek: |
1 |
ütőfegyverek: |
4 |
lőfegyverek: |
3 |
dobófegyverek: |
2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mérgezett tüske (#23) (2 -); |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
3 |
2. nyomkövetés: |
6 |
3. mászás: |
1 |
4. csapdakészítés: |
1 |
5. gyógyítás: |
10 |
6. vadászat: |
8 |
7. bányászat: |
1 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12) |
ormánygőte (#18), sünmedve (#33), kaszabolósáska (#83), bolhakutya (#17), drótszőrű pincsi (#22), grákó denevér (#25), kavadu (#19), surranó kígyó (#30), technokolin (#50), hegyi rák (#61), móleon (#68) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
óriás patkány (#42), acéldarázs (#140) |
Összsúly: 9.14 kg |
Megterheltség: 30% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 140 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
2 |
|
kaja (#2) |
|
|
|
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(16,-20) gumifa (#38), patak, oltár, 29. jellempróba
(17,-20) rájanyék (#58)
(18,-20) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(19,-20) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 17. jellempróba, szárnyas gömböc (#12)
(20,-20) sünmedve (#33), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 9. jellempróba
(21,-21) mély kút (#93), patak, oltár, bo-skorpió (#54)
(22,-21) spagulár (#82), 9. jellempróba
(23,-21) oltár, 1. jellempróba
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Ha a labirintusban ládában kincset talált a karakter, a program figyelmen kívül hagyta a GYJ beállítását annak eldöntésekor, hogy felvegye-e. Ezt javítottuk.