Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 25. 15h:06' EZ A 23. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD 24. játékheted kezdete: jún. 26. A következő fordulódat legkorábban a 24. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4453 SZÁMLA : XXXX |
ba 746 | nem támadod a 746. szörnyet |
fl 1 | lopsz az 1. fajúaktól |
d 125 2 | eldobod a 125. tárgyat (2 darabot) |
d 48 1 | eldobod a 48. tárgyat (1 darabot) |
f 70 85 | kísérletezel a 70. tárggyal a 85. tárggyal |
f 70 85 | kísérletezel a 70. tárggyal a 85. tárggyal |
jlk 1011 | jelszó kimondása 1011 |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a massza fekete fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a massza testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrét a massza hasadba döfi. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszúrod a massza testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a massza bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrét a massza hasadba döfi. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 grifftojást. (ld. enc.) 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rőtmanó fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a rőtmanó nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a kőevő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kőevő egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kőevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. (ld. enc.) 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal megbököd az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megérinted az élőholt mirg fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 1 kis vaskulcs annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a technokolin köpőszervét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a technokolin testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A technokolin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 34 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [41,11] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy óriás patkány. Itt csata lesz.
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás patkány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd az óriás patkány bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal megdöfködöd az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal többször eltalálod az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az élőholt mirg testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [42,12] Még mindig füves síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy süvítő rája. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontváz fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a csontváz jobb vállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 11.]
be 540 | bemész az 540. épületbe |
be 541 | bemész az 541. épületbe |
be 542 | bemész az 542. épületbe |
be 609 | bemész a 609. épületbe |
be 486 | bemész a 486. épületbe |
BRONZPAJZS (89. TÁRGY) Mint rutinos bronzszakértő, nem okozhat nehézséget a bronzpajzs megkonstruálása sem. Ehhez a kőkalapácson és egy olvasztókemencén kívül 3 ón- és 3 rézdarabra van szükséged. A bronzpajzs 5-el javítja a védettségedet, készítése a KT 89 paranccsal történik, 60 pontért. |
BRONZPÁNCÉL (90. TÁRGY) Olyan védett és sebezhetetlen akarsz lenni, mint egy acélkolosszus? Bizony, jó úton jársz! A bronzpáncél az egyik legjobb minőségű páncél, amelyet aránylag egyszerű eszközökkel elő lehet állítani. Először is, egy olvasztókemencében 6 ón- és 6 rézdarabból elegendő bronzot kell öntened. Ezután kőkalapácsokkal kialakítod a megfelelő lemezeket, amelyeket egy bőrpáncélra felerősítesz. És már készen is van ez a 7-es védettséget adó tárgy (masszív 70 tevékenység-pontért). |
MASSZA (217. SZÖRNY) A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más! |
GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY) Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz... |
IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY) Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál. |
EZÜST KARKÖTŐ (158. TÁRGY) Ez a karkötő minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerű bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözőféle karkötőt hordhatsz, a KF 158 paranccsal. |
RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY) Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet. |
KŐEVŐ (62. SZÖRNY) Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában. |
FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY) Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna... |
SÜVÍTŐ RÁJA (113. SZÖRNY) Amikor a látóhatáron egy apró, fekete pont tűnik fel, még nem tudod, hogy milyen borzalmas veszély leselkedik rád. A pontból süvítő hang kíséretében hamarosan hatalmas testű, lapos, lebegő lény jelenik meg, amint félelmetes sebességgel száguld feléd. Bár sebzése, amelyet farkával és fogával oszt ki, nem túlzottan komoly, de félelmetes sebessége miatt szinte lehetetlen eltalálni. A legtöbb esélyed talán egy vágófegyverrel lehet. |
FÉLELEM-JÁRÓ (56. SZÖRNY) Képzeld el az Aliens főhősét kicsinyített kiadásban, fekete, ragyás bőrrel, zölden izzó szempárral. Igen, ez a félelemjáró. Borzalmas erejű állkapcsán és két csápján kívül rendelkezik egy kevésbé hagyományos támadási móddal is: képes puszta pillantásával rettegést, félelmet ébreszteni ellenfelében. Leggyakrabban bozótos vagy mocsaras vidéken találkozhatsz ezzel a szörnnyel. |
AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY) Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai. |
Erő: | 13 | Szint: | 8 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 162/162 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 109/42 | Jellem: | gonosz (3) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 15 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 8 (+1) | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 4 | dobófegyverek: | 5 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
43,97 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 43 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1454 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 9 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 8 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. zene: | 1 |
10. zárnyitás: | 2 | 11. vadászat: | 4 | 12. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), szintszívó (#96) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18. |
Összsúly: 40.83 kg | Megterheltség: 113% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 2 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | arany (#50) | 2 | bőrsisak (#57) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grifftojás (#179) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
2 | nyílvessző (#108) | 1 | óndarab (#85) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) |
36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | |
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|