Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. aug. 4. 0h:42' EZ A 496. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD 497. játékheted kezdete: aug. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5920 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: le 2438 0 0 | leveszed/lerakod a 2438. tárgyat |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a topránypolip puha testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a topránypolip testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a topránypolip puha testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a topránypolip testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a topránypolip testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos sallank testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [23,5] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő rőtmanó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó jobb karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a rőtmanó fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
jlk 2317 | jelszó kimondása 2317 |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a massza jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a massza szőrös potrohát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a massza testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A massza éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a massza ollója a bal karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 540 | bemész az 540. épületbe |
be 541 | bemész az 541. épületbe |
be 542 | bemész az 542. épületbe |
ee 117 75 40 | eladod a 117. tárgyat a 75. tárgyat a 40. tárgyat |
ee 128 15 33 | eladod a 128. tárgyat a 15. tárgyat a 33. tárgyat |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 2. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: kf 2438 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 2438. tárgyat |
* 5. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
TITKOSÍRÁS Előfordulhat, hogy titkosírással vagy esetleg találós kérdéssel találkozol a TF-en, amely egy számodra fontos jelszót ad meg. A Titkosírások Megfejtése c. E.F. részletes ismertetést tartalmaz arról, hogy milyen módszerrel lehet egy ilyen szöveget kibogarászni. A módszer persze mindig különböző, hol a névelők megfejtésével kezded a dolgot, hol egyszercsak beugrik egy szó, amelyet már ismersz, és van, amikor kiderül, hogy ezt a szöveget már ismered, csak más kódolással és más jelszóval. Előfordulhat az is, hogy a titkosírás túl kemény feladat, nem tudod megfejteni: ilyenkor kell a Titkosírás Megfejtése parancsot (TIM) kiadnod. A parancsot azon a helyszínen kell kiadnod, ahol a titkosírást találtad. Paraméterként azt kell megadnod, hogy hány pontot szánsz a feladatra. A siker az elköltött pontok mennyiségétől, a titkosírás szakértelmedtől, és kis mértékben az IQ-dtól is függ. Sikertelenség esetén semmit sem tudsz meg, csekély siker esetén néhány betűt, közepes siker esetén 6-8 betűt, teljes siker esetén a teljes szöveget megfejti a karaktered. Első szintű titkosírás esetén legalább 60 TVP-ért kell a TIM parancsot kiadnod (TIM 60), hogy a csekély siker biztos legyen. Bonyolultabb titkosírás esetén, ahol speciális kódolás is van (ilyennel csak nagyon sokára fogsz találkozni) a TIM-mel megtudhatsz valamit a kódolásról is. Ez a szakértelmed a TIM parancs kiadásakor fejlődik, valamint akkor, amikor egy sikeres JLK (jelszó kimondása) parancsot használsz, ezzel igazolva, hogy megfejtetted a titkosírást. Egy példa a titkosírás szakértelem használatára: Találsz egy mezőn egy mínosz-kúpot. Kiadod ott a KUT 20 parancsot. Megtalálod a titkosírást. Megfejted (esetleg a TIM parancs használatával). Kiszámolod a jelszó négyjegyű kódját, és ugyanezen a mezőn kimondod a JLK paranccsal. Megkapod a térképet, ami alapján bemész az így megismert labirintusba. A titkosírás szakértelem és a TIM parancs másik felhasználási módja a találós kérdések megfejtése. Ha egy találós kérdést nem tudsz megfejteni, használhatod erre a TIM parancsot is, így TVP-ért a karaktered "helyetted" megfejti a rejtvényt. Erről részletesebben akkor olvashatsz, ha találsz egy phua-kúpot. |
MASSZA (217. SZÖRNY) A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más! |
MOA ANTIGRAV (2204. TÁRGY) Egy apró, kb. 10 cm hosszú, szürke, fémes színű anyagból készült hengert tartasz a kezedben. Nem igazán tudod, hogy mire lehet jó, de az oldalán apró írásjelek sorakoznak. Titkosírás szakértelmedet felhasználva megfejted a vélhetően moa feliratot: antigrav. Fogalmad sincs róla, hogy mi lehet az az antigrav, de elnevezed a tárgyat moa antigravnak. Hamarosan azt a kellemes felfedezést teszed az antigravval kapcsolatban, hogy amikor nálad van, sokkal könnyebbek lépteid, jobban elbírod felszerelésed súlyát. Talán érdemes többet is begyűjtened belőle. (Minden nálad levő moa antigrav eggyel növeli a zsákodba férő tárgyak számát, és 2 kg-mal csökkenti a megterheltségedet. Maximum 30 moa antigrav hatása adódik össze.) |
FELTÉTELES MÁSZÁS A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit). |
Erő: | 16 | Szint: | 8 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 113 cm |
IQ: | 9 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 186/60 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 31 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | ütőfegyverek: | 9 | dobófegyverek: | 5 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
38,99 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 38 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 671 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 3 (+1) |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 9 (+1) |
7. titkosírás: | 1 (+1) | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyismeret: | 4 |
10. vadászat: | 1 | 11. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 11, 12. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rézsisak (#72) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | * | dárda (#10) | 1 | * | kőkalapács (#13) | |
1 | kőkés (#6) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | arany éjmedál (#2438) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | deus ex machina (#1) | 22 | kaja (#2) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | moa antigrav (#2204) | |||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 2 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | |||
30 | drótszőr (#37) | 3 | evaporőr háj (#105) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapockacsont (#33) | 19 | madártoll (#112) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 2 | móri gyümölcs (#116) | 6 | óndarab (#85) | |||
5 | ormánygőte csont (#21) | 5 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
17 | sallank karom (#128) | 4 | smirglilevél (#29) | 9 | sünmedve tüske (#14) | |||
15 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | |||
6 | varányszem (#30) |
Összsúly: 40.25 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dárda (#10) | 1 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | moa antigrav (#2204) | 6 | sallank karom (#128) |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | |
4 | |
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|