Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Helyre kis varázsló
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
"Gandalf volt a kedvenc szereplőd a Gyűrűk Urában? Nosza, itt a helyed. A Túlélők Földje csak úgy hemzseg az ehhez hasonló alakoktól, vagy a táborozásod alatt keresnek fel téged, vagy te bukkansz táborhelyeikre egy-egy árnyas bozót menedékében. Indulj hát neki, milliónyi kaland vár." - propaganda szöveg egy Gatinhoz közeli útjelző táblán
Nézz szét a galériában!
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
TF help (6747)
Jégmágus kt. alakulna (9376)
Szavazás: új kétszín szabály (14)
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét (75)
Lapötletek (65040)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (3)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Bányarigó 232. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. márc. 16. 10h:38'
EZ A 404. JÁTÉKHETED, 232. FORDULÓD
405. játékheted kezdete: márc. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
KALANDOZÓ: #4799
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 240
Ingyenforduló: 0
Extra forduló: 1

BÁNYARIGÓ KALANDJAI


282 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,62] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 36. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû drow férfival. Bõre teljesen fehér! Dornodon bíborosa. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy ongóliant trófea és egy miksziszi húsgólem trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemû obszidián pók. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz, mint Te. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Tiberyus Artenis. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 37. napon újból találkozol Tiberyus Artenisszel. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz, mint Te. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 39. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, bajuszos kobudera férfival. A bõre kreolszínû. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia fõpap-jelöltje. Egy ametiszt medált, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy trófea nyakláncot, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy ryuku csapásvezetõ trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Ellenségesen viselkedik, Rád akar támadni! No, akkor majd véded magadat!

Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Távolról tisztítótûz varázslatot lõ rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Mielõtt összecsapnátok, ellenfeled hosszú íjjal Rád lõ. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kobudera testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéke átjárja a fejedet. (4 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a kobudera bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Orgyilkos tõrrel megkarcolod a kobudera jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Mandibulakaszával a kobudera néhányszor megkarcolja a jobb lábadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a kobudera testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a kobudera testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Mandibulakaszával a kobudera megvagdalja a bal lábadat. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A 42. napon újból valaki a táborod közelébe keveredett: egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, bajuszos kobudera férfi. A bõre kreolszínû. Érzékeled auráját: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Nagyon gyenge vagy már, úgyhogy ebben a harcban biztos vesztes lennél. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A 64. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy szõke, tüsi hajú, barna szemû ember férfi. A bõre sötétebb az átlagosnál. Raia püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy velociraptor trófea és egy hadroszaurusz trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Nagyon gyenge vagy már, úgyhogy ebben a harcban biztos vesztes lennél. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A 71. napon összeakadsz egy szõke, kontyos hajú, zöld szemû elf nõvel. Elenios felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. topázát, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd koszorút, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy umbatari karkötõt és egy vortex talizmánt, egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Tguarkhan trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Fõnix. Bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Auráját érzékelve máris tudod, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Továbbmész. A 73. napon megintcsak összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, bajuszos kobudera férfival. A bõre kreolszínû. Tisztán érzed auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Otthagyod a másik kalandozót. A 85. napon találkozol egy barna, kontyos hajú, zöld szemû kobudera férfival. Raia püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Bufa páncélját, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy Ovgun nyakláncát, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy éjkornis trófea, egy ongóliant trófea és egy orbitális mackósajt trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tûzgömb. Bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Odébbállsz. A 94. napon újból találkozol egy barna, kontyos hajú, zöld szemû kobudera férfival. Tisztán érzed auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Elfordulsz, és tovább totyogsz. A 95. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû kobudera férfi. Dornodon püspöke. Egy denevér szimbólumot, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötõt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vascarai csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Érzékeled auráját: õ is gonosz. Nagyon gyenge vagy már, úgyhogy ebben a harcban biztos vesztes lennél. Rettegve bújtál el.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+27 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+72 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy sörényes ubuk nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy sörényes ubuk van - állapítod meg a nyomokból. Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Buta lény ez a sörényes ubuk - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbrõl. Kellõ idomítással megfelelõ málhásállat válhatna belõle. Büszkén indulsz tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.] [31 pontot használtál fel, van még 512.]

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver elsõ csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 507.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 502.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 497.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 492.]

* 5. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 487.]


m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[134,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ork bérgyilász lehet. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Távolról villámcsapás varázslatot lõsz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász mozgékony testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az ork bérgyilász jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Orgyilkos tõrrel eltalálod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függõ. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyûlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetõen kivirulsz. (+112 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+59 életerõ.) Találsz egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését p.Gagyimir kezdte, eddig 900 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy fõutcát.

(Továbbmész...) [135,61] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy orgyilkos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerõ). Orgyilkos tõrrel eltalálod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Gyenge szúrást kap a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fõutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot.

(Továbbmész...) [136,62] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívõi építették. [116 pontot használtál fel, van még 371.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[136,63] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy spagulár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a spagulár farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). A spagulár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy kétfejû troll. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 31 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kétfejû troll testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kétfejû troll testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a kétfejû troll ragyás bõrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A kétfejû troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kétfejû troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belsõ fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-19 életpont). A kétfejû troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Eszel valamit. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [135,64] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Észreveszel egy gumifát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [134,64] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy áeratikus hasnyák. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny fültépõ hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával megvagdalod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod az áeratikus hasnyák jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedbõl. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 15 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! [-4 támadás.] Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd az áeratikus hasnyák bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerû nyelve véres csíkot hagy maga után bõrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 14 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+75 életerõ.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rá költeni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Leah rúnaköve. [76 pontot használtál fel, van még 295.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[133,63] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sünmedve közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a sünmedve testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel teljesen átszúrod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve állkapcsa a levegõben csattan. A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Alaposan körülnézel a földön. Friss mutáns nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [133,62] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 271.]


* 1. BP: energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 838 TU szükséges. Egészséged TF-elõdött. [20 pontot használtál fel, van még 251.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 248.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 113 TVP-t kell elköltened.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 208.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 105 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a sörényes ubuk. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 373 pontot. A következõ körben tehát 573 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitûnõ bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élõ titkos alvilági szervezetek ezért elõszeretettel alkalmazzák õket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesbõl támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztõ szaguk messzirõl elárulja õket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit õ szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból õt.

ÁERATIKUS HASNYÁK (243. SZÖRNY)
Vajon milyen visszataszító, torz mágia teremtette ezt a szörnyszülöttet? Ez a három méter magas borzalom úgy néz ki, mintha különbözõ élõlények testrészeibõl varrták volna össze, nem túl nagy precizitással. A hóna alól törpemammut ormány fityeg, a bal középsõ karjából szarvak állnak ki, három lába nem egyforma hosszú, emiatt biceg, feje olyan, mintha a nyakára egy belülrõl kifordított macskát raktak volna, és az egész teste lilás-zöldes, csupasz bõrû, néhol egy-egy groteszk, fehér anyaggal bevont szõrszállal. Látványától egy dologban biztos vagy: ennek a gusztustalan dolognak pusztulnia kell a föld felszínérõl. Legkényelmesebben szúrófegyverrel ölheted le, ha vágó vagy ütõ fegyvert használsz, túlzottan bemocskolod magad a lény testnedveivel.



KARAKTERLAP
Bányarigó, egy kopasz, szürke szemû törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Leah kisebb papja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 232. fordulód.

 Erõ:37  Szint:19  Merészség:7/5 Magasság:119 cm 
 IQ:26  Támadás:23  Agresszió:3 Testsúly:62 kg 
 Ügyesség:36  Védekezés:29  Menekülés:30 % Életkor:67/67 év 
 Egészség:27  Életpont:275/263  Jellem: gonosz (666) Tul. pont:
 Szerencse:24  Varázspont:309/4  Pénz:402 arany Kép. pont:
 Tudatpont:12/0      Halhatatlanság:1 %   EFejl:10 
Eddig összesen 978 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3472 TP-t kaptál. Jelenleg 354927 TP-d van. A következõ szinthez még 95073 TP szükséges. Trófeáid: jégtroll, részeg kalandozó, lábascet. A 213. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 385 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 20/67   szúrófegyverek: 12/89 (+6%)   vágófegyverek:13/69 (+18%)
  ütõfegyverek: 14/94   lõfegyverek: 9/50   dobófegyverek:20/24 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 9/39   2. nyomkövetés: 37/82 (+16%)   3. lopás:20/46
  4. mászás: 1/27   5. csapdakészítés: 16/4 (+22%)   6. csapdaészlelés:16/74
  7. gyógyítás: 56/48 (+60%)   8. titkosírás: 10/94   9. felderítés:13/26
  10. szörnyidomítás: 5/26   11. teológia: 23/9 (+9%)   12. taumaturgia:19/45 (+14%)
  13. versengés: 1/39   14. harcmûvészetek: 18/20   15. zene:16/77
  16. szörnyismeret: 11/34 (+30%)   17. vadászat: 3/7   18. bányászat:29/10 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
lopsz az alakváltóktól (7) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az elfektõl (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, az emberektõl (1) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a törpéktõl (3) bármit
gyógyítasz 80% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 2 darabot , csak egyszer)
elfogod gorombillát (#38) fedett veremmel (#219)
cirkusz: (64)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
jégtroll (#164), téfea magoflux (#98)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP)kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kõkorszaki szakit.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendõ alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítõ.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1 * fekete bõrcsizma ($247) $1 * lánckesztyû ($230) 1   rejtõköpeny (#277)
$1 * rézpáncél ($71) 1 * vassisak (#160)    
Fegyverek és lövedékek
1   bányászcsákány (#434) 1   bot (#4) $1   csontszablya ($64)
5   ezüstshuriken (#327) 2   ezüsttõr (#322) 13   kerek kõ (#19)
1   kõkalapács (#13) 1   mandibulakasza (#127) 3   mérg. vas dobónyíl (#190)
1   mérgezett vasnyíl (#187) 6   nyílvesszõ (#108) $2 * orgyilkos tõr ($225)
1   ryuku szablya (#695) 1   szögletes kõ (#17) 2   tolmokov-koktél (#351)
10   tüske (#22) 4 * ubuk dobónyíl (#138) 1   vashegyû lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany masszariasztó (#437) $1   borostyán függõ ($162) 1   denevér szimbólum (#140)
1 * koponya szimbólum (#139) 1   nap szimbólum (#141) 2 * obszidián karkötõ (#229)
1   zafír medallion (#514)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 2   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74) 1   deus ex machina (#1)
2   ezüst kulcs (#184) 4   fáklya (#36) 2   furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 50   kaja (#2) 2   kis vaskulcs (#40)
1   kötél (#92) 1   kristálygömb (#265) 1   nagy aranykulcs (#246)
1   nagy bronzkulcs (#185) 1   nagy vaskulcs (#186) 1   rézkulcs (#75)
1   smaragd kulcs (#241) 1   szeksztáns (#32) 2   szent jogar (#150)
1   tatu dob (#234) 1   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
3   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 44]
3   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 36]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 10]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   alligátorbõr (#661) 1   aurach bõr (#658) 9   aurach fog (#657)
1   cetuszony (#1075) 1   cru formázó minta (#300) 62   drótszõr (#37)
15   elkarog szõr (#665) 1   etra hályog (#712) 2   fekete gyöngy (#99)
6   fõnixtoll (#563) 10   fülemüle agyar (#267) $1   gromak bõr ($268)
6   gyíkfû (#201) 1   ilkin érc (#232) 3   jégszív (#282)
4   kazmár gyökér (#205) 2   kõszem (#304) 45   madártoll (#112)
5   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   moa rubin (#379) 1   moa üveggömb (#383)
11   mocsári penke (#148) 9   mutáns csont (#331) 19   pirkit (#153)
27   polip szívóka (#391) 4   pular kristály (#239) 3   purifikátor háj (#269)
1   rájabõr (#404) 1   rakolits por (#669) 3   ramit kõ (#226)
3   rinóbõr (#651) 6   sallank karom (#128) 5   smirglilevél (#29)
51   sünmedve tüske (#14) 4   szulfagor agyar (#677) 8   szvó-ektoplazma (#151)
2   téfea-agy (#172) 3   vadász tatu bõr (#15) 19   vasérc (#152)

Összsúly: 97.33 kgMegterheltség: 115%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszõr (#37) 6 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borostyán függõ (#162) 1 csontszablya (#64) 1 kaja (#2)
1 orgyilkos tõr (#225) 4 spiritusz (#170) 6 sünmedve tüske (#14)



E körben tett lépéseid térképe

(133,62) sörényes ubuk (#89), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720)
(133,63) sünmedve (#33), Chara-din monolitja (#534)
(134,61) ork bérgyilász (#781), nekrofun (#173), ház (#400), oltár, fõutca (#399)
(134,64) áeratikus hasnyák (#243), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), 21. jellempróba, oltár, Leah rúnaköve
(135,61) orgyilkos (#131), fõutca (#399), Tharr oltár
(135,64) gumifa (#38), oltár, 48. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(136,62) Leah oltár
(136,63) spagulár (#82), vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86), érclelõhely, kétfejû troll (#163)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövõre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 24. és jan. 2.) nem táplálunk fordulót, viszont dec. 28-án, és 31-én délelõtt lesz egy-egy emailes forduló küldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai. 2005.01.17 14:52 Változások a számládon! 300 zsetont levontunk a Kalandok Földje elõfizetéshez!

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Bekerült a játékba 3 új KT épület, a júniusi TF találkozó KT épület tervezõ pályázatának nyertesei. Bunkó Akadémia (134,46) és (183,55), Ördögi Kör (74,58) és (144,61), Trikornis Futárszolgálat (73,60) és (144,61).
* Az internetes szavazás eredményeképp módosítottunk az FTV parancs prioritássorrendjén. Mostantól, ha férfiakra, nõkre, vagy jellemre kiadott FTV parancsaid vannak, ezek magasabb prioritásúak, azaz felülbírálják a szintre kiadott FTV parancsaidat.
* Mostantól mûködik a labirintusokban is a Feltételes KészíTés (ez mozgásonként történik meg, ha van tárgy, amit el akar készíteni a karakter). Természetesen olyan tárgyakat, amelyek elkészítése tereptípusfüggõ, vagy felszíni tereptárgyat igényel, nem lehet labirintusban elkészíteni.
* Az FTV listába mostantól bepakolhatók azokra a szörnycsoportokra is feltételes varázslatok, amik eddig csak FT parancsban voltak használhatóak. Ezek a szörnycsoportok a következõk: 9095 öregedést okozó lények, 9096 éjfattyak, 9097 szintszivó lények, 9098 halált okozó képességgel megáldott lények, 9099 armageddon varázslatot lövõ lények. Egy példa: ha kiadod az FTV 260 9096 parancsot, minden éjfatty ellen éjfattyak végzete támadó varázslattal fogsz kezdeni (ha komponensed is van, és nincs az adott éjfattyra konkrétabb beállításod).
* Eddig a Közös Tudatokra és egy konkrét vallásra kiadott FT, ill. BA parancsok egyenlõ prioritásúak voltak, mostantól azonban a KT-ra kiadott parancsokat elõbb értékeli ki a program. Ezenkívül szövetségre kiadott BA parancs esetén a szövetség tagjaival nem csak harcolni, de tõlük lopni sem fog karaktered.
* A mocsári penkét most már nem használod el a 37-es jellempróbában, ha nagyon õrzöd.
* Mivel mostanában több olyan visszajelzést is kaptunk tõletek, miszerint egy-egy FT parancs miatt a Túlélõk Földje épületeiben is harcoltatok az ottani lakóval, pedig eredeti szándékotok nem ez volt, felülbíráltuk a program jelenlegi mûködését. Mostantól egy karakter csak abban az esetben támad be egy épületet, ha magas agressziója ezt indokolja. Így innentõl az nem számít, hogy van-e Feltételes Támadás parancsa a benn lakóra.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.