TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. dec. 8. 15h:34'
EZ A 442. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD
443. játékheted kezdete: dec. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4799
SZÁMLA : XXXX
|
BÁNYARIGÓ KALANDJAI
267 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,62] koordinátán.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-27 életerő.)
A táborozás 82. napján összeakadsz egy fekete, rövid hajú, piros szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy elit csatavértet, egy gólem talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gladiátor. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
A 90. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi. Bőre bronzként csillog. Tharr főpapja. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Villámgyorsan elrejtőztél a másik kalandozó elől. A 149. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Ő Nyárizápor férje! Elenios bíborosa. Egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ritualista övet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy yeti mokasszint visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy fagymágus trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy parittya. Familiárisa egy sárgarigó. Tisztán érzed auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Odébbállsz.
A 187. napon találkozol egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Bőre sárga. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy velociraptor trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy miksziszi húsgólem trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Chuang Lee. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 187. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Fegyverzetét egy éjkornis trófea, egy hordóagyú mameluk trófea és egy trikornis herceg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el.
A 187. napon ismét találkozol Chuang Lee-vel. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Már messziről észreveszed a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd hangosan köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen ő is viszonozza a meghajlást. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 189. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet, egy vérvörös köpenyt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy fagymágus trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Összeismerkedtek. Az ő neve Bronzszakállú Holg. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Hatalmasabb vagy ellenfelednél, ezért ő meghajol előtted. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
A 217. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Meckanor. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. A 219. napon találkozol egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfival. Bőre sárga. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított sullár. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Mentális auráját felismered, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Otthagyod a másik kalandozót.
A 240. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű mutáns nővel. Elenios eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy csontváz lord trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Familiárisa egy vörösbegy. Érzékeled auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Otthagyod a másik kalandozót. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
A nyomok alapos vizsgálódásába kezdesz: hátha kiderül, ki volt a tolvaj. Óriási troll nyomok vannak a tábor közelében. Azt is megállapítod, hogy férfié. További hosszas keresgélés után megpillantasz egy hosszú lila hajszálat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+72 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)
* 1. KP: |
elmormolod az 1. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 568.]
* 2. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 563.]
* 3. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 558.]
* 4. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 553.]
* 5. KP: |
elmormolod a 78. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmormoltad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 548.]
m 2 2 2 |
mozogsz keletre, keletre, keletre |
[134,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [135,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku csapásvezető. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönt csatapartnered. 100 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető támadó karját. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. Mosolyogva kidobod a nevetséges részeg kalandozó trófeát, és kinyersz egy alkalmas ryuku csapásvezető trófeát. 1452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 123, gyógyulás: 26, összesen: -97 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+76 életerő.) Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a szintszívó ködös testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű és 6 ubuk tüske. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz jön feléd.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a csontváz jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy óriás csontváz támad rád.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz jobb oldalát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. Kritikus ütés! (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy autentikus vámpír jön feléd.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. No de hiába - semmit sem találsz! Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+61 életerő.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [136,62] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
Találsz egy oltárt. Leah híveié. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol a férfi tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 4 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének. [151 pontot használtál fel, van még 397.]
m 2 2 2 |
mozogsz keletre, keletre, keletre |
[137,62] Síkság, továbbra is csak síkság.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt városépítkezést. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...) [138,62] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos tetű. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy korongfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 6 ubuk dobónyílat.
(Továbbmész...) [139,62] Tovább barangolsz a fák között. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes lopás:) Felkutatod a törpe férfi táborhelyét. Megvárod a megfelelő pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A fenébe, a tábort csapda védi! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 5 életpontot. Rohansz, mielőtt még észbe kapna. [101 pontot használtál fel, van még 296.]
m 2 2 2 |
mozogsz keletre, keletre, keletre |
[140,62] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt városépítkezést. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra.
(Továbbmész...) Már épp beugranál a vízbe, amikor közelebbről megfigyeled a vízfelszín fodrozódását, és ráébredsz, hogy nem a szél okozza, hanem szürke hátak sokasága. Vércápáktól nyüzsög a csatorna! És te még ide akartál bemenni... Falfehéren hátrálsz vissza.
(Továbbmész...) Nekikészülsz, hogy bemássz a vízbe, azonban hatalmas, szürke testek villannak meg a vízben, és ráébredsz, hogy maximum fél percig maradhatnál életben, ha nekikezdenél átúszni a csatornát. [12 pontot használtál fel, van még 284.]
m 2 2 |
mozogsz keletre, keletre |
Már épp beugranál a vízbe, amikor közelebbről megfigyeled a vízfelszín fodrozódását, és ráébredsz, hogy nem a szél okozza, hanem szürke hátak sokasága. Vércápáktól nyüzsög a csatorna! És te még ide akartál bemenni... Falfehéren hátrálsz vissza.
(Továbbmész...) Nekikészülsz, hogy bemássz a vízbe, azonban hatalmas, szürke testek villannak meg a vízben, és ráébredsz, hogy maximum fél percig maradhatnál életben, ha nekikezdenél átúszni a csatornát. [0 pontot használtál fel, van még 284.]
* 1. BP: |
energia fejlesztése 6 |
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 112 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 264.]
* 2. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 261.]
* 3. BP: |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 221.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 21 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 21 pontért |
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a sörényes ubuk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 374 pontot. A következő körben tehát 574 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY)
Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket. |
KARAKTERLAP
Bányarigó, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Leah kisebb papja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 233. fordulód.
Erő: |
37 |
Szint: |
19 |
Merészség: |
7/5 |
Magasság: |
119 cm |
IQ: |
26 |
Támadás: |
23 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
62 kg |
Ügyesség: |
36 |
Védekezés: |
29 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
67/67 év |
Egészség: |
27 |
Életpont: |
275/266 |
Jellem: |
gonosz (666) |
Tul. pont: |
7 |
Szerencse: |
24 |
Varázspont: |
309/2 |
Pénz: |
402 arany |
Kép. pont: |
6 |
Tudatpont: |
12/0 |
|
|
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
12 |
Eddig összesen 984 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3697 TP-t kaptál. Jelenleg 358624 TP-d van. A következő szinthez még 91376 TP szükséges. Trófeáid:
jégtroll,
ryuku csapásvezető,
lábascet. A 213. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 390 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
20/71 (+4%) |
szúrófegyverek: |
12/95 (+6%) |
vágófegyverek: |
13/81 (+12%) |
ütőfegyverek: |
14/94 |
lőfegyverek: |
9/50 |
dobófegyverek: |
20/33 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
9/39 |
2. nyomkövetés: |
38/10 (+28%) |
3. lopás: |
20/46 |
4. mászás: |
1/27 |
5. csapdakészítés: |
16/9 (+5%) |
6. csapdaészlelés: |
16/84 (+10%) |
7. gyógyítás: |
56/88 (+40%) |
8. titkosírás: |
10/94 |
9. felderítés: |
13/41 (+15%) |
10. szörnyidomítás: |
5/26 |
11. teológia: |
23/15 (+6%) |
12. taumaturgia: |
19/54 (+9%) |
13. versengés: |
1/39 |
14. harcművészetek: |
18/20 |
15. zene: |
16/77 |
16. szörnyismeret: |
11/34 |
17. vadászat: |
3/7 |
18. bányászat: |
29/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az alakváltóktól (7) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az árnymanóktól (4) bármit |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
elfogod gorombillát (#38) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: (64) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
jégtroll (#164), téfea magoflux (#98) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő. |
Összsúly: 97.65 kg |
Megterheltség: 116% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 47 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(134,62) márványtorony (#175), oltár, Chara-din rúnaköve
(135,62) ryuku csapásvezető (#778), szintszívó (#96), csontváz (#48), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 43. jellempróba
(136,62) Leah oltár, egy ember férfi
(137,62) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), városépítkezés (#398), 28. jellempróba, oltár
(138,62) gyilkos tetvek (#116), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(139,62) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bávatag golombár (#165), egy törpe férfi
(140,62) városépítkezés (#398), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Változtattunk kicsit a köreleji események kiírásának sorrendjén, mivel történt a múltban olyan, hogy egy vesztes csata után, de még elD.E.M.ezés előtt egyéb események kerültek kiírásra (pl. Aukciós Ügynök érkezte). Ez amúgy csak szövegileg volt zavaró, más hibával nem járt.
* Miután a karakter elfelejtette a vámpirizációt, áldomást, vagy egyéb ilyen jellegű varázslatokat (tegyük fel mert kiáldozott egy istentől), a folyamatban lévő varázslatát továbbra is újítgatta a csaták végén. Javítottuk a hibát, ilyenkor a varázslat hatása elmúlik, és nem megújítható.
* Ha valaki utólag belépett egy olyan KTba, amelynek megvolt a végtelen megismerése, előfordult, hogy 20 forduló múlva a gép nem számolta neki a +TNO-t és +KNO-t. Ezt a hibát javítottuk, aki ezután lép be ilyen KT-ba annak ez a probléma nem fog előjönni.
* 2005. június 14-től 2005. augusztus 15-ig beköszöntöttek a fejlődés hónapjai a Túlélők Földjén. A TF csapat Beholder találkozós TF-ŐV párviadalban nyújtott teljesítményének köszönhetően ebben az időszakban minden szörny 10%-kal több Tapasztalati Pontot ér. Másfajta TP szerzési módra nem terjed ki ez a bónusz.
* Különválasztottuk az MXTU-t és a tárgyakból kapott MXTU-t. Ennek annyi az általatok érzékelhető eredménye, hogy ahol az MXTU változik, mostantól az alappal számolunk (pl. AMT paranccsal történő MXTU átadáskor a két fél MXTU-ja közötti relációba nem számítanak bele a tárgyakból kapott bónuszok, vagy MXTU TF-elésekor nem a tárgyakkal megnövelt MXTU alapján kell a TVP-t elkölteni). Ez a változás az egyes tevékenységek során kapott TU mennyiségére nincs hatással. A karakterlapon továbbra is a tárgyakkal növelt értéket láthatjátok.
* A tűzkéz, villámkéz, méregcsók, jéghalál KT varázslatoknál kalandozóharcban való használatukkor volt egy kis hiba, az ellenfél szemszögéből úgy tűnt, mintha ő lőtte volna a varázslatot. Javítottuk.
* Neves szörnyek! A Túlélők Földje találkozón leadott szörnytervező pályázat alkotásait kiértékeltük, leszelektáltuk, több helyen változtattunk, több hasonlót összemixeltünk, majd leprogramoztuk őket, úgyhogy a mai naptól senki sincs biztonságban, már a 220+ előtti területeken (nyugat, kelet, Sötét Föld) is neves szörnyek leselkednek a kalandozókra. Megjelenésük esélye a korábbi neves szörnyekéhez idomul, vagyis olyan hű-de-nagyon azért nem lesznek gyakoriak. Legtöbbjük két tárgyat hordoz (egy gyakorit és egy ritkát), mint már azt az ősi birodalom neves szörnyeitől megszokhattátok, de persze vannak kivételek. Ezek a neves szörnyek nem növelik a számlálót a neves szörnyekre vonatkozó isteni küldetésben, illetve nem jöhetnek az Őrzők ébersége KT képességgel történő imádkozáskor (illetve más hasonló, KT képességes szörnygeneráláskor sem).
* A forduló eleji szörnykereséskor a karakter nem volt hajlandó elfogni olyan szörnyet, aminek a merészsége alapján nem mert volna nekitámadni. A FOG parancs ilyenkor előbbre való lesz.
* A karakterlapon mostantól látszik az is, a karakternek a beállítottakon kívül hány feltételes parancsa lehet még. A korlátba a DX, a gyógyító totem beállítás és az, hogy a maradék TVP-idből melyik tulajdonságodat TFeled, nem tartozik bele - ezeket a maximális 16 beállításon felül is ki lehet adni.
* Ha a karakter nem ad enni a befogott szörnyeinek, első körben "éhes", második-harmadik körben "nagyon éhezik", negyedik körben "éhhalál küszöbén van" jelzés láthat mellettük a karakterlapon. (Eddig az "éhes" jelzés volt kétszer.) Ha egy szörny nagyon éhezik, tulajdonosa (és a többi befogott szörny) már kezdhet aggódni.
* A könnyebb követhetőség kedvéért mostantól folyamatosan írjuk a karakterlapon, mennyi szabad hely van az adott karakter hátizsákjában.
* A kiírthoz képest egy héttel később, de véget ért a Beholder találkozón a TF csapat által megnyert kéthónapnyi +10% TP a szörnyekért.
* Ha egy labirintusban a karakter életereje menekülés% alá kerül, automatikusan átáll ötösre az óvatossága. Mostantól működik a következő: ha gyógyít magán a karakter, és menekülés% fölé kerül életereje, az óvatossága a következő mozgás előtt visszaáll az általa beállított értékre. Ha ez mégsem történt meg (már nem mozog többet, vagy nem tud eleget gyógyítani), a forduló végén mindenképp visszaállítódik az előző óvatosság beállítás.
* Hibásan törlődött eddig az egyszeri direkt FT parancs az olyan kalandozó-kalandozók közötti találkozásokban, ahol az egyik fél láthatatlan volt, és emiatt nem is került sor csatára. Kijavítottuk.
* Boltban EE-vel történő eladáskor - ha az utolsó paraméterként megadott tárgy nem volt átadható, csak egy hibaüzenet jelent meg, az első és második paraméterben megadott tárgyról semmi. Ilyenkor eladta őket a program, ahogy kell, csak visszajelzés nem volt. Javítottuk.
* A teleport varázslatok (városi + tiltott) akkor is létrejöttek, ha a karakter ugyanazon a mezőn állt, aminek a célkoordinátákat beírta a varázslat paramétereként. Mostantól hibaüzenetet kap a játékos ehelyett.
* Mostantól a karakterlapon az őrző szörnyek mellett az is látszik, mennyi pluszt ad akkor, ha a karaktertől lopni akarnak.
* A KUT paranccsal csatamezőkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.
* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .