Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 28. 11h:26' EZ A 620. JÁTÉKHETED, 234. FORDULÓD 621. játékheted kezdete: jan. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod a 238. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
a 277 3070 1 | átadod a 277. tárgyat a 3070. kalandozónak (1 darabot) |
aa 57 84 71 | átadod az 57. tárgyat a 84. tárgyat a 71. tárgyat |
aa 72 714 65 | átadod a 72. tárgyat a 714. tárgyat a 65. tárgyat |
aa 87 5 6 | átadod a 87. tárgyat az 5. tárgyat a 6. tárgyat |
aa 23 18 138 | átadod a 23. tárgyat a 18. tárgyat a 138. tárgyat |
aa 131 193 158 | átadod a 131. tárgyat a 193. tárgyat a 158. tárgyat |
aa 197 195 48 | átadod a 197. tárgyat a 195. tárgyat a 48. tárgyat |
aa 657 16 212 | átadod a 657. tárgyat a 16. tárgyat a 212. tárgyat |
aa 712 105 106 | átadod a 712. tárgyat a 105. tárgyat a 106. tárgyat |
aa 268 114 236 | átadod a 268. tárgyat a 114. tárgyat a 236. tárgyat |
aa 56 148 116 | átadod az 56. tárgyat a 148. tárgyat a 116. tárgyat |
aa 207 151 15 | átadod a 207. tárgyat a 151. tárgyat a 15. tárgyat |
ef 18 503 | energia fejlesztése 18 |
fkt 111 94 | felt. készítesz a 111. tárgyat (94 darabot) |
kf 111 94 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [137,47] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel megcsapod a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a zombi fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 32 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd az élőholt mágus bal karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 65, gyógyulás: 7, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [136,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku gárdista került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször eltalálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a ryuku gárdista nyakát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [134,47] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén jobb vállát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. {KCC:} Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog bal oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog jobb karját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [133,47] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bandita. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bandita bal vállát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a bandita testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 12 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Szöges bunkóval többször eltalálod a trikornis jobb első lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a trikornis testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A trikornis szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a trikornis testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A trikornis rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 33, gyógyulás: 6, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [131,47] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
(Továbbmész...) [130,47] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 1 pontért |
* 5. BP: | keresed a 82. szörnyet |
ÉLŐHOLT MÁGUS (175. SZÖRNY) Az élőholt mágus hajdan nagyhatalmú varázsló volt, akit megkísértett a halhatatlanság ígérete. Halhatatlanná is vált, de milyen áron! Egy nyomorúságos, összeaszalódott tetemhez van kötve a lelke az örökkévalóságig. Az élőholt mágus gyűlöl minden élőlényt, és iszonyatosan gonosz. Teste ellenálló a varázslatokkal szemben, és ő pedig igen széles repertoárral rendelkezik támadó és védekező varázslatokból. Ezenfelül természetfeletti fizikai erővel rendelkezik, így a közelharcban is igen kemény ellenfélnek fog bizonyulni. |
TŰZRAKÓ HELY (1169. TÁRGY) Nocsak, mi van itt! Elszenesedett farönköket látsz egymásra rakva, furcsán szabályos összevisszaságban. A levegőben ínycsiklandó illatok szállnak, valaki itt finomat evett, olyan finomat, aminek a szokásos ürge- és hamulúdvacsoráid, valamint a gyümölcsgyűjtő túráidat követő étkezéseid a nyomába sem érhetnek. Körülnézel, a gyomrod ellen intézett gaztett előidézőjét keresed! A következő pillanatban egy aprócska gnóm ugrik eléd, kezében egy bundás tatucombot szorongat. Rövid beszélgetés után (lásd lejjebb, Rodger üstjének enciklopédiájában), megtudod tőle, mi kell ahhoz, hogy neked adja az üstöt, ami annak idején Rodgernek, Borax volt szakácsának tulajdona volt. Miközben mesél, sajnálkozva jegyzi meg, hogy épp most végzett a sült tatucombbal, melyet örömmel megosztott volna veled. Sebaj, majd legközelebb. Ezentúl minden alkalommal, amikor tűzrakó helyre bukkansz, és a gnómot a környékén találod, meg fog kínálni egy adag étellel (ezt sehol nem jelöljük, a kaja rögtön elfogyasztásra, a bendődbe kerül). Ha a jellemed túl gonosz, teljesen más a helyzet, a gnóm rá fog jönni, hogy rosszban sántikálsz. Ilyenkor sem kajában, sem szívélyes fogadtatásban nem lesz részed (de azért Rodger üstjét megszerezheted tőle, ha hozod a tárgyakat, amire szüksége van). |
RODGER ÜSTJE KEZDŐKNEK (1167. TÁRGY) A gnóm mesélni kezd: - Nos, ha te is szeretnél ilyen finomakat enni, Rodger üstje az, ami kell neked. Már egy éve, hellyel-közzel mindennap az ebben főzött ételekkel táplálkozom, és nézz rám!... Persze nem láttál előtte, de megizmosodtam. Manapság már a Túlélők Földje szörnyei csak úgy menekülnek előlem, nem úgy, mint annak előtte, amikor még a rejtőzködés volt a legkiemelkedőbb szakértelmem. Teljesen meghatnak a szavak, és vágyakozásteljes tekintettel méregeted a fényesre suvickolt üstöt, ami a gnóm lábánál fekszik. - Szeretnél egy ilyet te is? Hajlandó vagyok neked adni, magamnak majd átcsempésztetek egy újabbat a csatornán keresztül. Van egy ismerősöm a folyóőrök között. Szóval, ha tényleg szeretnéd, csak pár dolgot kérnék tőled cserébe azokból az alapanyagokból, amik elengedhetetlenek egy-egy jó főzőcskézéshez! Hozz hát 6 álomport, 6 móri gyümölcsöt, 1 grifftojást és 1 ormánygőte csontot, és ha ezt megteszed, az üst a tied lehet. Cserébe még az első, és egyben legegyszerűbb étel receptjét is neked ajándékozom. Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1167 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik tűzrakó helynél. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1167 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd. A kezdőüst remek választás azoknak, akik el akarnak kezdeni főzőcskézni. Bár a bonyolultabb fogásokhoz egy jobb üst kell majd, az ételek többségét ebben is elkészítheted. Az üst nem átadható. |
Erő: | 26 (29) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 26 (29) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 22 (26) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 29 (33) | Életpont: | 300/206 | Jellem: | semleges (-10) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 34 (38) | Varázspont: | 352/117 | Pénz: | 918 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 9/3 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *20/101 | szúrófegyverek: | *19/100 | vágófegyverek: | 1/4 |
ütőfegyverek: | 6/59 (+36%) | lőfegyverek: | 20/39 | dobófegyverek: | 2/8 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/15 | 2. nyomkövetés: | 34/86 (+24%) | 3. mászás: | 5/6 |
4. csapdakészítés: | 15/81 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/29 | 6. gyógyítás: | 28/93 |
7. titkosírás: | 8/82 | 8. felderítés: | 31/17 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 6/34 |
10. teológia: | 29/74 (+13%) | 11. taumaturgia: | 5/33 (+8%) | 12. versengés: | 6/43 |
13. harcművészetek: | 19/10 | 14. zene: | 45/15 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 10/68 |
16. pszi: | 1/56 (+5%) | 17. vadászat: | 15/6 | 18. bányászat: | 14/88 |
19. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), tormikus egér (#218) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 18 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 266 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach fog (#657) | 3 | bordacsont (#16) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
2 | etra hályog (#712) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | fabontó (#106) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
31 | kaktusztüske (#114) | 2 | kőkés (#6) | 4 | lajhár csont (#236) | |||
10 | mákrózsa virág (#56) | 3 | mérgezett tüske (#23) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | obszidián függő (#195) | 2 | ovimon-bogyó (#207) | |||
1 | parittya (#18) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | rézsisak (#72) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | spiritusz (#170) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
8 | ubuk tüske (#131) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | varázskő (#305) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | arany (#50) | 1 | elkarog szőr (#665) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | trikornis szarv (#198) |