TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. dec. 21. 9h:37'
EZ A 444. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD
445. játékheted kezdete: dec. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4799
SZÁMLA : XXXX
|
BÁNYARIGÓ KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,56] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
Összefutsz egy kopasz, félszemű techno-manó férfival. Bőre sárga. Vegyvédelmi ruhát és személyi atompajzsot visel. Jobb kezében egy lézerkardot, bal kezében egy sugárvetőt tart. Lőfegyvere egy plazmaágyú. Mosolyogni próbálsz, de ő nincs barátságos kedvében. Ellenfeled rád ront...
Fegyveredet megmarkolva, ellenfeledre ugrasz. Nem találtad el! A techno-manó tüzet nyit plazmaágyújával. Összeégeti a testedet! (1 támadástól 380 életpontot vesztesz.) Ellenfeled többször a testedre sújt a lézerkarddal, átmetszve azt! (3 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A techno-manó a sugárvetővel belelő a bal combodba és a jobb derekadba (4 támadástól 211 életpontot vesztesz.)
Csak némi foszforgőz maradt meg testedből, szánakozol, miközben lelked átlép az árnyékvilágba. A következő pillanatban azonban az álom-halál képe szertefoszlik, és borzalmas üvöltéssel ébredsz fel. Mivel is találkoztál álmodban? Mi is történt? Már nem nagyon emlékszel...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+144 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
* 1. KP: |
elmormolod az 1. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 571.]
* 2. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 566.]
* 3. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 561.]
* 4. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 556.]
* 5. KP: |
elmormolod a 78. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 551.]
fl 5 50 |
lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 551.]
fl 6 50 |
lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 551.]
fl 7 50 |
lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 551.]
fl 8 50 |
lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 551.]
rm 64 67 999 |
rombolsz a 64. tárggyal a 67. tárgyat 500 pontért |
Hosszas, vad csapkodással elpusztítod a szerencsétlen klorofilltermelőt. Ezen a mezőn megszűnt a kék orchideacserje. (+3 gonoszság.) Jócskán pumpáltál az izomzatodon! Hmm. Még 3 TVP gyakorlás, és az erőd megnövekszik! Hát, ez különösen jó érzés volt. (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 521.]
[132,55] Az erdőt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő csontlepke mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ezüsttőrrel felnyársalod a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
54 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő szürke rinocérosz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 509.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 479.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 449.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 419.]
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Imád nem ment el egy felsőbb hatalom füle mellett! Istened szólít meg: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 33 mérföldre (11 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 389.]
m 2 4 |
mozogsz keletre, délre |
[133,55] Továbbra is síkságon vagy.
Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [133,56] Dombos terepre érkeztél.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Shingalana formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 365.]
ep 86 70 |
építed a 86. tárgyat 70 pontért |
Elkezdesz építeni egy olvasztókemencét. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült az olvasztókemence. 17 tapasztalati pontot kaptál. [70 pontot használtál fel, van még 295.]
f 326 |
kísérletezel a 326. tárggyal |
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz ezüstkardot. (ld. enc.) 138 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 285.]
f 326 |
kísérletezel a 326. tárggyal |
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Telik múlik az idő... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 275.]
kt 324 |
elkészíted a 324. tárgyat |
Legyártottál 1 ezüsthegyű lándzsát. [40 pontot használtál fel, van még 235.]
kf 322 2 |
kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe |
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
flh 997 327 |
felt. lőfegyver haszn. 997 a 327. tárggyal |
Ok, FLH 997 327 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
be 67 |
bemész a 67. titkos labirintusba |
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 230.]
lm 900 36 905 |
mozogsz 900 36 905 |
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [4. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [7. PONT.] Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [29. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 4 nyílvessző talált el. 10 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [30. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [31. PONT.] Haladsz előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [32. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [33. PONT.] Továbbmész. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-9 életpont). Továbbsuhansz a folyosón. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [36. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [66 pontot használtál fel, van még 164.]
lm 38 38 38 |
mozogsz 38 38 38 |
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [37. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [38. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Zinthurg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 43 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bal lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát a másikra támadsz. Ezüsthegyű lándzsával megdöföd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a Zinthurg fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. (ld. enc.) 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Füstölögve, gőzölögve távozik a Zinthurg sötét lelke a Sötét Földre. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[22 pontot használtál fel, van még 142.]
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy kis szobába érkezel. [37. PONT.] Mész tovább, előre. A folyosót egy másik járat keresztezi. [36. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [18 pontot használtál fel, van még 124.]
[132,56] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ráismersz a távolodóra. Egy khór darázs. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított kék orchideacserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 112.]
* 1. BP: |
energia fejlesztése 6 |
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 55 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 92.]
* 2. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 89.]
* 3. BP: |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 78 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 49.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a sörényes ubuk. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 49 pontod maradt, ebből a következő körre 49 pontot vihetsz át. Kapsz még 377 pontot. A következő körben tehát 426 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
CSONTLEPKE (746. SZÖRNY)
Ennek a nagyra nőtt lepkének a testét hézagos csontok alkotják. Köztük benézve jól megfigyelhető, hogy a csontlepkének nincsenek is belső szervei, valójában az egész teremtmény csak egy élőholt váz, lélek nélkül. Talán csak a pillangó testéhez képest többszörös méretű, szivárványszín szárnyak jelentenek némi színt az állat kinézetében. Ha kételkedsz a veszélyességében, csak figyeld kicsit messziről: ez bizony nem az a virágról virágra röppenő ártatlan rovar, amelyet a mezőkön tucatszámra látni. A csontlepke vérrel táplálkozik, de hogy aztán mit kezd ezzel a szerves anyaggal belső szervek nélkül, azt nem tudni... talán a természettudósok majd kiderítik a jövőben. |
EZÜSTKARD (325. TÁRGY)
Az ezüstkard jóval gyengébb minőségű, mint a vasból készült vágófegyverek, azonban alkalmas arra, hogy bizonyos mágikus lényeken sebet ejtsél vele. Sebzése - a bronzpengééhez hasonlóan (bár mérete annál jóval nagyobb) - 2d6+2. Az ezüstkard elkészítéséhez hat ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges. Ehhez a KT 325 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. |
THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY)
Amikor első ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektől. Se szív, se máj, se tüdő. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erővel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát. |
KARAKTERLAP
Bányarigó, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Leah kisebb papja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 236. fordulód.
Erő: |
37 |
Szint: |
19 |
Merészség: |
7/5 |
Magasság: |
119 cm |
IQ: |
26 |
Támadás: |
23 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
62 kg |
Ügyesség: |
36 |
Védekezés: |
29 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
67/67 év |
Egészség: |
28 |
Életpont: |
261/59 |
Jellem: |
gonosz (666) |
Tul. pont: |
7 |
Szerencse: |
24 |
Varázspont: |
315/209 |
Pénz: |
389 arany |
Kép. pont: |
6 |
Tudatpont: |
12/0 |
|
|
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
18 |
Eddig összesen 993 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1814 TP-t kaptál. Jelenleg 366140 TP-d van. A következő szinthez még 83860 TP szükséges. Trófeáid:
jégtroll,
ryuku csapásvezető,
lábascet. A 213. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 403 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
20/73 |
szúrófegyverek: |
13/6 (+5%) |
vágófegyverek: |
13/99 (+3%) |
ütőfegyverek: |
14/94 |
lőfegyverek: |
9/50 |
dobófegyverek: |
20/51 (+6%) |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
9/59 (+10%) |
2. nyomkövetés: |
38/54 (+16%) |
3. lopás: |
20/46 |
4. mászás: |
1/27 |
5. csapdakészítés: |
16/24 (+5%) |
6. csapdaészlelés: |
16/99 (+5%) |
7. gyógyítás: |
56/88 |
8. titkosírás: |
10/94 |
9. felderítés: |
13/41 |
10. szörnyidomítás: |
5/26 |
11. teológia: |
23/42 (+6%) |
12. taumaturgia: |
20/6 (+11%) |
13. versengés: |
1/39 |
14. harcművészetek: |
18/20 |
15. zene: |
16/77 |
16. szörnyismeret: |
11/34 |
17. vadászat: |
3/7 |
18. bányászat: |
29/40 (+15%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő. |
Összsúly: 102.85 kg |
Megterheltség: 122% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(132,55) csontlepke (#746), Leah oltár, 31. jellempróba, szürke rinocérosz (#346)
(132,56) khór darázs (#348), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(133,55) oltár, 45. jellempróba
(133,56) a 67. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, Zinthurg (#180)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövőre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 26-31.) nem táplálunk fordulót, kivéve dec. 28-át, amikor lesz egy emailes forduló küldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai.