Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
Zén Legendái: Rémháború július 20.
A pillanat képe
Planned Flamedix
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Valaha ő volt a trollok legismertebbike. Ódák és mendemondák keringtek legendás hősiességéről. Egy ideje azonban már vagy nyugodt magányban visszavonultan él, vagy esetleg egy sivatagi cápa éhes bendőjében végezte - csak az istenek a megmondhatói annak, melyik történt vele ezek közül.
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06.
HKK Online V1.0
Válogatós verseny szombaton
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Varázslatok!

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája

A lista folytatása...
HKK Online V1.0 (7)
Versenyhirdető (1830)
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló (2)
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06. (1)
Lapötletek (65014)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8214)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Sylvia 237. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. szept. 29. 9h:29'
EZ A 529. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD
530. játékheted kezdete: okt. 2.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2309
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 107
Extra forduló: 10

SYLVIA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,46] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 7. pontnál. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 monstrum vállvédõt (300 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Tomtamtam adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 1 szöges páncélt (ez nem kell neked). [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.] Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Tomtamtam csomagját. Találsz benne 1 kis vaspajzsot.

Találkozol egy piros csíkos trikós, kalapos, piros szemû férfival. Bõre ragyás. Kezei hosszú fémkarmokban végzõdnek. Bemutatkoztok egymásnak. Kiderül, hogy õt Freddick Krügericknek hívják. Ezzel kacagva rád rohan. Közben megjegyzi, hogy itt neki nem árthatsz. Tárgyilagosan közlöd vele, hogy már otthon is rendszeresen nézted a helyi telemágikus fényadást, és hogy õ kedvenc karaktered volt. Természetesen láttad a sorozat utolsó részét is, ahol elpusztították, tehát most õ az, akinek nincs esélye. Freddick ijedt képet vág, aztán elinal. Mosolyogva ébredsz fel a kellemes álomból. Varázserõd regenerálódik. (+142 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+8 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 626. hetének nyerõszámai: 1, 8, 3. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 375.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 370.]

* 3. KP: elmormolod a 76. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 manifeszt.nyúlvány.) [0 pontot használtál fel, van még 370.]


ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 3188 TU szükséges. IQ-d TF-elõdött. [20 pontot használtál fel, van még 350.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 340.]

v 22 65 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Megidézted az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-12 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 335.]

v 22 159 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levõ kis vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit. [-20 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 330.]

hu 133 103 436 hulladék: 133 103 436
Hulladék, ezért nem gyûjtesz csuklyavirágot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz magszim belet. Hulladék, ezért nem gyûjtesz réz masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

hu 166 199 304 hulladék: 166 199 304
Hulladékgyûjtés törölve: ugh méreg. Hulladék, ezért nem gyûjtesz karbin plazmát. Hulladék, ezért nem gyûjtesz kõszemet. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

lm 1 mozogsz 1
Parányi, jelentéktelen teremnek tûnik, ahová most beléptél. [6. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Elsõ pillantásra minden csendes. [5. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. [40 pontot használtál fel, van még 290.]

v 96 100 79 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(130,46) a 66. labirintus bejárata

[100,79] Épületek tûnnek fel. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, homokóra szemû alakváltó nõvel. Bõre teljesen fehér! Fairlight fõpapja. Sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedzõdött arcát réginek tûnõ forradások borítják. Rangja a Kompániában: õr. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy részeg kalandozó trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Málhásállata egy karmos tankány. Összeismerkedtek. Az õ neve Qy Eonarda Thianor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [-50 varázspont.] [+6% tau] [10 pontot használtál fel, van még 280.]

im 0 3 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a belsõ szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 250.] Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jólesõ meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 220.] Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 190.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [130,46] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Feri a Törperõs, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy grok-képzõdmény van. Nyugatra egy rúnakõ van. Északnyugatra egy mûvészi porolit van. Északra egy mûvészi porolit van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz keletre egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, piros szemû gnóm férfival. Fekete a bõre. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötõt, egy beholderfej medált, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy rinóbõr övet, egy ritualista amulettet, egy smaragd koszorút, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyûrût, egy vérvörös köpenyt és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy Tguarkhan trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Mentális auráját felismered, semleges jellemû, mint ahogy Te is. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Sötét Igbut. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Elismerõen fejet hajt elõtted. Aztán elköszöntök egymástól.

Összefutsz Richelieu-vel. Egy sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár: ez a kép jelenik meg elõtted, amikor ámulva nézed az õsök e nemes lovagját. Egy Eldaran karkötõjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt és egy sárga erõövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar bajnok trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy élõholt quwarg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Hátasa egy idomított sullár. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [18 pontot használtál fel, van még 172.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(130,46) a 66. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), mûvészi porolit (#720), Chara-din
monolitja (#534), érclelõhely, Sötét Igbut (2294. kalandozó), Richelieu (5375. kalandozó)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy fõutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:)
Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmibõl, elõtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Végzetfelhõ fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.). Eladsz 12 csuklyavirágot 12 aranyért, 2 karbin plazmát 20 aranyért, 8 kõszemet 40 aranyért, 7 magszim belet 35 aranyért, 5 vasércet 10 aranyért, 2 réz masszariasztót 16 aranyért, 2 rézdarabot 2 aranyért. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [-50 varázspont.] [+6% tau] [10 pontot használtál fel, van még 162.]

bb 310 153 152 beraksz a bankba a 310. tárgyat (153 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 galachmitot. Beraksz a bank széfjébe 10 pirkitet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fõutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését Õsi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy villát. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 4300 TVP épült bele.) Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Hmm, csak egy útonálló. Ettõl nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával teljesen átszúrod az útonálló jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 85 tapasztalati pontot kaptál. Érdekesek ezek a városi népek, fel nem foghatod, hogy bírnak éjjel-nappal ennyit nyüzsögni. Az egész arra emlékeztet, midõn zöldfülû kalandozó korodban belekukkantottál az acéldarazsak fészkébe... Azért az itteniek javára szól, hogy legalább nem szurkálnak össze, huhh, még mindig vakarózhatnékod támad, ha azokra a gonosz fullánkokra gondolsz. Ráadásul az esõ lába is lóg, nem sok jót jósolnak az eget betakaró sötét fellegek. De nini, mintha valahol mégis átkukucskálna rajtuk a nap! De mégse, az a meleg fény a következõ sarok mögül sugárzik, kicsit barátságosabbá téve a környék hangulatát. - Vajon mi lehet az? - Kíváncsian megindulsz, átverekeded magad a különbözõ kétes származású portékákat kínálgató árusokon, vigyázva elkerülöd a megbízóikat kísérgetõ troll testõröket, a sarkon befordulva viszont szinte elfelejted, hol is vagy. A házak közötti nyílt térséget egy hatalmas, fénylõ gömb uralja. Elképedve bámulod a valószerûtlen látványt, amit tovább fokoz a gömb körül futkározó barnás szõrû állatka izgõ-mozgó csapata. A komolyabb tanulmányozásukban néhány fogócskázó gyerek zavar meg, mire sikerül közülük kikecmeregned, már csak annyit látsz, hogy az izgága szõrpamacsok egy barna hajú, csillogó páncélt viselõ lányt követve eltûnnek a gömbben. Közelebb sétálva, figyelmed egy cikornyás betûkkel teleírt aranyszín tábla vonja magára. Kíváncsian olvasni kezded a rajta álló szöveget: "Szeretne csomagot küldeni barátainak, ismerõseinek, nagy távolságokra, gyorsan és olcsón?! Mi segítünk ebben Önnek. Keressen fel minket, és elmondjuk hogyan. Nem kell mást tennie, lépjen be a fénygömbbe, és máris új lehetõségek tárulnak fel Ön elõtt. Szeretettel várja Solina, a futárszolgálat felügyelõje." Elgondolkodsz az írás tartalmán. Szóval ez az a messze földön híres Trikornis Futárszolgálat. Legközelebb talán közelebbrõl is meglátogatod. (711. épület.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 152.]

be 711 bemész a 711. épületbe
Óvatosan méregeted a néhány méterre az orrod elõtt lebegõ, kisebb háznyi méretû fénylõ gömböt. A felületén szüntelenül kisebb-nagyobb szivárványszín örvények futnak végig, és az egész környék enyhe sárgás színben dereng. Bátorságod összeszedve közelebb araszolsz, és óvatosan megérinted a fénylõ felületet. Az érintés pillanatában a gömb fénye körülöleli a testedet, az érzékeid összezavarodnak, elmerülsz a különös vibráló, kavargó közegben, olyan érzésed van, mintha lebegnél. Mielõtt azonban igazán megijednél, újra szilárd talajt érzel a lábad alatt, és káprázó szemeid elõtt hihetetlen látvány bontakozik ki. Meleg napfényben állsz egy selymes fûvel borított hatalmas tisztáson, mindenfelé békés trikornisok legelésznek, néhányan feléd néznek, de pár pillanat múlva már figyelemre sem méltatnak. A tisztás közepén egy hatalmas koronájú, göcsörtös törzsû fa áll - talán már az idõk kezdetétõl - aranyszín levelein incselkedõ játékot játszik a fény. Megvakarod a kobakodat, de mielõtt teljesen elbizonytalanodnál, némi mozgást látsz a fa árnyékában, ezért arra indulsz. És nicsak, igazad lett, egy kecses alak játszadozik egy csoportnyi apró, visítozva kergetõzõ, barna bundás állatkával a fûben! Ahogy közelebb érsz, rájössz, hogy az állatkák vikócmajmok, és éppen játékos fogócskázással múlatják az idõt. Közeledtedre abbamarad a gondtalan bohóckodás, és minden szem rád szegezõdik. Ekkor tudatosul benned, hogy a kecses alak egy arany pikkelyvértet viselõ, barna hajú lány, a hátára egy kéken izzó kard van felcsatolva, nyakában mintha egy nap szimbólumot látnál megvillanni. A harcias külsõt alaposan lerontja az a majomkölyök, amely éppen a lány vállán ülve húzogatja annak göndör fürtjeit, ezzel láthatóan cseppet sem zavarva õt. Mielõtt összeszednéd a gondolataidat, a lány megszólal: - Üdvözöllek a Trikornis Futárszolgálatnál, vándor! A nevem Solina, én felügyelem a szolgálat mûködését. A futárszolgálat célja, hogy a lehetõségeihez mérten és a rendelkezésre álló eszközökkel feltámassza a világégés elõtt már mindenki megelégedésére mûködõ rendszert. A mûködési feltételekrõl ebben a tájékoztató tekercsben (ezzel átnyújt némi papírost) találhatsz információkat. A szolgáltatás díját a már meglévõ állomások fenntartása mellett, újabb kirendeltségek felállítására fordítjuk. Amennyiben ezen alapfeladatokat meghaladó bevételre tennénk szert, a nyereséget az alapítók a Nõvérek Az Elesettekért Alapítványnak utalják át, amely a városok szegény sorsú lakói számára biztosít ingyenes orvosi ellátást. És most bocsáss meg, de a kis barátaim már türelmetlenek... Ezzel a leány kacarászva, a majomcsapattal körbevéve faképnél hagy. Tekinteted a kezedbe kapott tekercsre téved. Kicsit sikerült összegyûrnöd a nagy izgalomban. Óvatosan leoldod róla az átkötésére használt aranyszín szalagot, és érdeklõdve belepislantasz. Szép, cikornyás betûkkel megírt szöveget látsz, rögtön neki is állsz az elolvasásának:

"Tisztelt Ügyfeleink! Örömmel tájékoztatjuk Önöket a Trikornis Futárszolgálat megalapításáról. Szolgálatunk némi díjazás ellenében lehetõséget biztosít Önöknek, hogy csomagot küldjenek távoli családtagjaiknak, barátaiknak, és ismerõseiknek a Túlélõk Földje eddig ismert területeire, és talán majd a jövõben felfedezettekre is. A szolgáltatást nem befolyásolja a távolság, és a szolgáltatásunkat igénybevevõnek nem kell foglalkoznia a címzettek KT-jával vagy szövetségi státuszával. Mindenkinek és mindenhová szállítunk, de természetesen a helyi törvények betartása mellett. Ez néhány területen okozhat némi problémát, de azon vagyunk, hogy e maradi törvényeket megváltoztassák, és idõvel az ezeken a területeken élõ kalandozók is részesülhessenek a Trikornis Futárszolgálat tevékenységének teljes körû áldásaiban. Kicsit részletesebben, hogy mi az, amit nem vállalunk: az Alanori Királyságból a nyugati területekre irányuló csomagszállítást sajnos tiltják a helyi törvények, melyet mi sem hághatunk át, a nyugati megbízóink csomagjait azonban mindenféle korlátozások nélkül juttatjuk el a címzetteknek; a nevezéstõl az olimpia lezajlásáig terjedõ idõben, Alanor kérésére, mi sem szállítunk csomagokat; átadhatatlan és átkozott tárgyakat szintén nem veszünk át; az átváltozott alakváltóknak, a láthatatlanságot használó, a legutolsó ismert helyérõl D.E.M.-ezéssel eltávozott, illetve meghalt kalandozóknak sajnos szintén nem tudunk csomagokat kézbesíteni; ezenkívül egyféle tárgyból ötszáz darabnál többet egy fuvarral nem tudunk elszállítani. Kedves Ügyfeleink, amennyiben igénybe szeretnék venni a szolgáltatásainkat, csak annyit kell tenniük, hogy meglátogatják a helyi kirendeltségeinket, és az adott mezõn állva kiadják az FA (Futárnak Átad), vagy FAA parancsokat. Ezen parancsok paraméterezése az A, illetve AA parancséval teljesen megegyezik. [Az FAA-nak három tárgyszám paramétert adhatsz meg, és ezekbõl a tárgyakból az összes nálad levõt annak a karakternek postázod majd, akinek az elõzõ parancsban is küldtél FA-val tárgyakat. Tehát ezt a parancsot semmiképp ne használd, ha még nem használtál elõtte a fordulódban FA-t.] A szolgáltatásunk idõköltsége az FA parancs esetében 3 TVP, az FAA estében annyiszor 3 TVP, ahány paramétert a parancsnak a megrendelõ megad. A költségekhez tartozik egy kisebb, aranyban fizetendõ összeg is, amelynek alapdíja tárgyfajtánkként 23 arany, plusz még minden feladott darab, illetve megkezdett kilogramm után 1 arany pótdíj. Ezenkívül a folyadékok, porok és minden olyan tárgy szállításáért, amelyhez a futárszolgálatnak tartót kell biztosítani, még 10 arany költséget számítunk fel (akkor is, ha pl. vizet is és vizetömlõt is adsz fel - a víz után felár jár). Amennyiben egy tartót adsz fel, amiben még van folyadék (vagyis elfolyna, ha elvesztenéd), automatikusan feladod a folyadékot is (már ha van pénzed rá). Utóbbi esetben a 10 arany felárat nem kell kifizetned, mivel a folyadékot a saját tartódban szállítják. Köszönjük, hogy elolvasták tájékoztatónkat és reméljük ez alapot ad a hosszútávú és gyümölcsözõ együttmûködésünkhöz. A TFSZ menedzsmentje."

Hooha, mik vannak! Rendkívüli üzleti értéke lehetett annak a csapatnak, amelyik létrehozta ezt a vállalkozást. Apró betûkkel, a pergamen alján még a következõt találod: "A Lélektisztító Irgalmas Nõvérek Közös Tudat tagjait 20 százalékos kedvezmény illeti meg a szolgáltatásunk mindenkori árából." Vajon ez azt jelenti, hogy ezt az épület az õ fennhatóságuk tartozik? Lehet. Vajon hogyan lehet innen kijutni? - merül fel a jogos kérdés az elmúlt percek hatásától még kicsit lassan forgó agyadban. Körbetekintve, megnyugvással fedezed fel a téged idejuttató fénygömb ikertestvérét a közelben. A visszaút a már-már megszokott fényjelenségek közepette zajlik le, csak valahogy a városba visszatérve mintha hidegebb lenne, és a város is sokkal ridegebbnek tûnik, mint az utazás elõtt. De tényleg, hol is voltál? Ezen morfondírozva folytatod utadat. [5 pontot használtál fel, van még 147.]

fa 14 4937 16 feladod a 14. tárgyat a 4937. kalandozónak (16 darabot)
Nincs is nálad ebbõl a tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 147.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [130,46] A síkság "meggyûrõdik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pattanóböde. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde jobb oldalát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nõnek az álladon. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával megdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. [+1% teo] A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Feri a Törperõs vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy grok-képzõdmény van. Nyugatra egy rúnakõ van. Északnyugatra egy mûvészi porolit van. Északra egy mûvészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz keletre egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,46] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sûrû bokrokkal teli terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ababo elõtt. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. A feléd közeledõ áeratikus hasnyák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot vesztettél. A közelharc elõtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák farkát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény szemébõl hõsugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák sima, kék bõrét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tûzkéz. 23 életpontot sebeztél. [+2% tau] Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levõ nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 13 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. Elhajítod a vacak csontváz lord trófeát, és diadalmasan beszerzel egy áeratikus hasnyák trófeát. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6 varázspont.] [+1% teo]
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.] Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Összeakadsz Lara Crofttal. Tharr eljövendõ papja. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy csontváz lord trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Bal kezében egy harci kalapácsot tart. Mentális auráját felismered, õ is semleges. Lara Croft kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben elõnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [132,46] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívõi építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ran'Amart Morgurth, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törõdnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körbõl! " Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledõ kétfejû troll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejû troll bal vállát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával többször eltalálod a kétfejû troll jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a kétfejû troll testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kétfejû troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! A kétfejû troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.] Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy kõtorony (665. épület.). Észreveszel valamit a földön. Friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, zöld szemû kobudera férfival. A bõre kreolszínû. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy Tguarkhan trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Érzékeled auráját: az õ jelleme is semleges. Összeismerkedtek. Az õ neve Zaeher. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. [58 pontot használtál fel, van még 89.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Befejezted az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tûnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [+6% teo] Istened ennek örülni fog. [10 pontot használtál fel, van még 79.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[131,46] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Nem messze tõled három szarka veszekszik valami fénylõ kavicsdarabon. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ababo. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz nyugatra egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,46] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Feri a Törperõs. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy grok-képzõdmény van. Nyugatra egy rúnakõ van. Északnyugatra egy mûvészi porolit van. Északra egy mûvészi porolit van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [28 pontot használtál fel, van még 51.]

be 66 bemész a 66. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Bepillantasz: teljes a sötétség. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 46.]

lm 10 13 mozogsz 10 13
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [5. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [6. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [7. PONT.] Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [40 pontot használtál fel, van még 6.]


* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: elmormolod az 5. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.] Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 5, 20. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 378 pontot. A következõ körben tehát 379 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Sylvia, egy szõke, hosszú hajú, kék szemû elf nõ vagy. Fairlight fõpapja vagy. Papi hited: 281. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 237. fordulód.

 Erõ:28  Szint:18  Merészség:4/4 Magasság:139 cm 
 IQ:27  Támadás:17  Agresszió:3 Testsúly:48 kg 
 Ügyesség:22 (24)  Védekezés:26  Menekülés:30 % Életkor:145/145 év 
 Egészség:21  Életpont:270/151  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:31  Varázspont:387/22  Pénz:223 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/2   Pszi pont:16/3      EFejl:
Eddig összesen 903 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3145 TP-t kaptál. Jelenleg 326891 TP-d van. A következõ szinthez még 13109 TP szükséges. Trófeáid: Földrengetõ, jégtroll, áeratikus hasnyák. A 226. fordulódban 1474 arany került a bankszámládra. 1636 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/22   szúrófegyverek: 10/60 (+16%)   vágófegyverek:20/25 (+1%)
  ütõfegyverek: 22/85   lõfegyverek: 20/78 (+9%)   dobófegyverek:8/16

Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) << raptor szablya (#482) << harci kalapács (#174)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 28/49   2. nyomkövetés: 65/89 (+30%)   3. lopás:3/7
  4. mászás: 5/34   5. csapdakészítés: 13/46 (+5%)   6. csapdaészlelés:8/98
  7. gyógyítás: 46/89   8. titkosírás: 3/88   9. felderítés:12/76
  10. szörnyidomítás: 2/11   11. teológia: 29/6 (+15%)   12. taumaturgia:35/23 (+21%)
  13. szerencsejáték: 4/0   14. szörnyismeret: 7/87   15. pszi:2/56 (+8%)
  16. zárnyitás: 1/5   17. vadászat: 17/37   18. bányászat:10/19 (+67%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 50% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
udvarolsz az 1556. karakternek
ásol max. 24 TVP-ért
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
nyuhaj karbin (#110), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
õrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsital fõzése (#100, 30 VP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) 
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)villámsújtás (#89, 15 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) 
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)éber kakukk (#3)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> 66. szintû lényekre energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)
villámsújtás (#89) >> massza (#217) villámsújtás (#89) >> kardfogú fülemüle (#146)
villámsújtás (#89) >> csontváz lord (#177) villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177) varázsvédelem (#34) >> orgoró (#170)
varázsvédelem (#34) >> kõkorszaki szaki (#109) varázsvédelem (#34) >> õrjáratozó katona (#274)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követõim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintû!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1 * fekete bõrcsizma ($247) 1 * gromak páncél (#270) 1 * lánckesztyû (#230)
1   mászókarom (#78) 1 * vassisak (#160)    
Fegyverek és lövedékek
2   bumeráng (#249) 1   ezüsthegyû nyíl (#323) 1   harci kalapács (#174)
17   kerek kõ (#19) 2   kõkés (#6) 11   mérg. ubuk tüske (#137)
2   mérgezett vasnyíl (#187) 1 * raptor szablya (#482) 1 * rövid kard (#171)
2   sallank nyíl (#129) 3   szögletes kõ (#17) 1 * tünde íj (#553)
5 * tünde nyíl (#554) 3   tüske (#22) 10   ubuk tüske (#131)
1   vashegyû lándzsa (#182) 3   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * ezüst papi karkötõ (#308) 2 * obszidián karkötõ (#229) 1   ónix masszavadító (#438)
1 * villám szimbólum (#145)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74)
3 + deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184) 5   fáklya (#36)
15   kaja (#2) 1 + karócsapda (#163) 2   kis aranykulcs (#240)
1   kis vaskulcs (#40) 3   kötél (#92) 2   kristálygömb (#265)
1   márványkulcs (#245) 4   nagy bronzkulcs (#185) 1   nagy vaskulcs (#186)
5   rézkulcs (#75) 1   smaragd kulcs (#241) 1   szeksztáns (#32)
2   távcsõ (#42) 3   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
2   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
3   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
3   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
9   sullár hólyag (#168) [bennük 41 csepp spiritusz (#170), fér még: 139]
1   szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
10   uzbány csõr (#169) [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 111]
5   vizestömlõ (#3) [bennük 91 korty víz (#27), fér még: 9]
2   zöld üveg (#82) [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6   álompor (#396) 1   elkarog szõr (#665) 6   fõnixtoll (#563)
15   gyíkfû (#201) 7   gyöngymangó (#135) 4   kaktusztüske (#114)
1   kazmár gyökér (#205) 10   madártoll (#112) 1   mákrózsa virág (#56)
1   mocsári penke (#148) $2   óndarab ($85) 5   púderkõ (#119)
2   sallank karom (#128) 8   smirglilevél (#29) 3   téfea-agy (#172)
6   tükör (#43) $1 + vapár ág ($110) 8   varányszem (#30)
$1   vasérc ($152) 1   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 58.44 kgMegterheltség: 88%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3   csontpálca (#329) 1   ezüsttollú nyíl (#363) 30   fáklya (#36)
2   galachmit (#310) 40   isteni könnycsepp (#260) 3   mutáns csont (#331)
94   pirkit (#153) 8   pular kristály (#239) 5   purifikátor háj (#269)
5   Thargodan esszencia (#328) 5   varázskõ (#305) 1   vasalt bunkó (#181)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 csuklyavirág (#133) 2 galachmit (#310) 5 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 2 karbin plazma (#199) 8 kõszem (#304)
7 magszim bél (#103) 1 kis vaspajzs (#159) 2 réz masszariasztó (#436)
1 rézdarab (#70) 5 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
148 arany (#50) 2 kaktusztüske (#114) 2 óndarab (#85)
5 spiritusz (#170) 1 vasérc (#152)    



E körben tett lépéseid térképe

(130,46) a 66. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), mûvészi porolit (#720), Chara-din
monolitja (#534), érclelõhely, Sötét Igbut (2294. kalandozó), Richelieu (5375. kalandozó), pattanóböde (#145),
érclelõhely, érclelõhely
(131,46) ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), mûvészi
porolit (#720), áeratikus hasnyák (#243), Lara Croft (2260. kalandozó)
(132,46) kõtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Leah oltár, mûvészi porolit (#720), térkapu (#452),
kétfejû troll (#163), Zaeher (4857. kalandozó)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.