Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 23. 14h:16' EZ A 444. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD 445. játékheted kezdete: dec. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4799 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 78. varázslatot |
rm 64 393 999 | rombolsz a 64. tárggyal a 393. tárgyat 401 pontért |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [134,58] Továbbra is síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Utad során felfedezel egy elpusztított xantusz-kaktuszt. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délnyugatról folyik északkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erszényes elkarog. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ezüsttőrrel megérinted az erszényes elkarog testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 14, gyógyulás: 16, összesen: +2 ÉP}
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
rm 64 113 999 | rombolsz a 64. tárggyal a 113. tárgyat 62 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával néhányszor megcsapod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ezüsttőrrel megérinted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával végigvágod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod az élőholt quwarg potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 27 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 78, gyógyulás: 22, összesen: -56 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő fejét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 16, gyógyulás: 23, összesen: +7 ÉP}
kt 69 10 | elkészíted a 69. tárgyat (10 darabot) |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [137,58] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy arató csattanat lábát masszírozza. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos torát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával megcsapod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 13 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 60, gyógyulás: 20, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [138,58] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
be 605 | bemész a 605. épületbe |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
be 68 | bemész a 68. titkos labirintusba |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
lm 3 4 4 | mozogsz 3 4 4 |
lm 4 4 4 | mozogsz 4 4 4 |
lm 1 | mozogsz 1 |
be 605 | bemész a 605. épületbe |
* 1. BP: | energia fejlesztése 6 |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért |
Erő: | 38 | Szint: | 19 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 36 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 28 | Életpont: | 261/80 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 315/186 | Pénz: | 389 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 12/2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/75 (+2%) | szúrófegyverek: | 13/10 (+4%) | vágófegyverek: | 14/8 (+9%) |
ütőfegyverek: | 14/94 | lőfegyverek: | 9/50 | dobófegyverek: | 20/63 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/59 | 2. nyomkövetés: | 38/78 (+24%) | 3. lopás: | 20/46 |
4. mászás: | 1/27 | 5. csapdakészítés: | 16/29 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 16/99 |
7. gyógyítás: | 56/88 | 8. titkosírás: | 10/94 | 9. felderítés: | 13/41 |
10. szörnyidomítás: | 5/26 | 11. teológia: | 23/51 (+9%) | 12. taumaturgia: | 20/19 (+13%) |
13. versengés: | 1/39 | 14. harcművészetek: | 18/20 | 15. zene: | 16/77 |
16. szörnyismeret: | 11/34 | 17. vadászat: | 3/7 | 18. bányászat: | 29/40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
sörényes ubuk (#89) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő. |
Összsúly: 103.73 kg | Megterheltség: 120% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | drótszőr (#37) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | elkarog szőr (#665) | 4 | kaja (#2) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
13 | víz (#27) |