Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. dec. 22. 9h:10' EZ A 539. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD 540. játékheted kezdete: dec. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3676 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+22 varázspont.) 896 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 22 235 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 96 74 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,59] Lakott területre érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
be 698 6 | bemész a 698. épületbe |
a 233 5688 1 | átadod a 233. tárgyat az 5688. kalandozónak (1 darabot) |
a 210 5688 1 | átadod a 210. tárgyat az 5688. kalandozónak (1 darabot) |
aa 114 122 213 | átadod a 114. tárgyat a 122. tárgyat a 213. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az útonálló fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+22 varázspont). 98 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 709 138 19 | bemész a 709. épületbe |
m 7 7 1 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[119,112] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
(Továbbmész...) [120,111] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy burástya királynő. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a burástya királynő testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+22 varázspont.) 1054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. Jutalmad nem marad el (+22 varázspont). 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [122,111] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő vérfürdető magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim egyik csápját. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. Kiváló munka volt (+22 varázspont). 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [123,112] A bozótost dombság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Földrengető. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Földrengető ragyás bőrét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-40 életerő). A Földrengető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 monstrum vállvédő (ld. enc.). Jutalmad nem marad el (+3 varázspont). 1628 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember rotható húsát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a tetemember testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [122,114] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
ek 395 117 95 | t. energia kisütése: 395 117 95 |
[117,95] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1400 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 35 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+15 varázspont.) 2348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
in 4848 304 1269 | leírod a 4848. kalandozónak a 304. szörnyet az 1269. tárgyat |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
szk 362 | keresed a 362. szörnyet |
fku | felt. kutatás |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat a 147. tárgyat a 396. tárgyat |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 215 5 |
BUNTHAR (396. SZÖRNY) A buntharok a sivatag gyapjas kérődzői, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevő létükre, igen könnyű felbosszantani őket - már az is elég, ha a közelükbe mész. Bár a buntharra kiváló minőségű irhája miatt gyakran vadásznak, sok bunthar vadász koponyáját szívta már fehérre a nap - a rugdalódzó, öklelő, féltonnás teremtmény félelmetesen tud harcolni. |
PROTEINSÓLYOM (771. SZÖRNY) Néha, mikor kapaszkodsz fel a magashegységekben, egy zöld villanást látsz csak, ahogy valami elsuhan a magasban. Ha szerencséd van a lény nem vesz észre és folytathatod az utadat rendületlenül. Ám, ha a proteinsólyom fészke felé veszed az irányt, kíméletlenül lecsap rád! Hegyes csőrével pillanatok alatt szivacsot csinál a fejedből, már ami a lyukakat illeti. Varázslatokat használni esztelenség ellene, mivel lénye taszítja a mágikus energiákat. Azt mondják, a proteinsólyom tojásából remek rántottát lehet készíteni, combja megfűszerezve pedig mennyei étek, bár Te senkivel nem találkoztál még, aki eljutott volna a fészkéig, vagy sikerrel elejtett volna egy proteinsólymot. A szerencsésebbek megúszták némi koponyasérüléssel és örök életükre gurgulázó rongybabákká váltak az agykárosodás miatt, míg a kevésbé szerencsések párszáz méter zuhanás után szétloccsantak egy nagyobb kődarabon a proteinsólyom támadása után. D.E.M. nélkül ez egész kellemetlen tud lenni. |
HOLLE ANYÓ (259. TESZT SZÖRNY) Holle anyó egy, a TF-en nem létező szörny, ezért már az is baj, hogy egyáltalán olvasod ezt az enciklopédiát. Holle anyó azért van, hogy mindenféle új lényképességet, varázslatot, és programhibát rajta próbálhassak ki, mert korábban többször előfordult, hogy a teszt kedvéért átírtam valamilyen lény paraméterét (60000 TP-s rájanyék vagy hatalom szavát lövő quwarg királynő) és utólag nem lett visszaírva, és így bekerült a játékba -> galiba. Szóval, ha holle anyóval harcolsz, készülj fel még rosszabbra, mint a legvadabb massza esetén, és feltétlenül reklamálj programhiba miatt. |
KÉTFEJŰ CSATABÁRD (1754. TÁRGY) Akarsz egy igazán brutális fegyvert? Készítsd el magadnak! Szükséged lesz hozzá először is egy vaskohóra és egy kőkalapácsra, no és persze némi jártasságra a fémmegmunkálás terén (10-es bányászat). Először is fűtsd fel a kohót 10 pirkit elégetésével, majd izzíts fel benne 12 vasércet. Ezután 50 TVP-ért k ovácsolj ki belőle egy nagy, kétélű bárdfejet, rögzítsd egy fémrúdra, majd a markolati részt, hogy ne csússzon, vondd be két rájabőrrel. És készen is van ez a félelmetes kinézetű fegyver! Ha ezzel odacsapsz, ott hús szakad, csont törik... Ennek viszont ára van: A nehéz, pengére súlyozott fegyver szakszerű forgatásához sokszor mindkét kezedre szükséged lesz, ezért a védelmed csökken. Bár a fegyver pengével öl, de mégis inkább ütőfegyveres technikával használod, így ezt a szakértelmet kell ismerned legalább 15-ös szinten. Cserébe viszont kapsz egy 3d12+6-ot sebző ütőfegyvert. |
FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY) Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.] |
MÁGIKUS HÁTIZSÁK (735. TÁRGY) Az elf kósza ígéretet tesz, hogy ha hozol neki két bunthar zsákot, egy etra hályogot és egy berzerker tüskét, akkor elkészít neked egy mágikus hátizsákot, amelybe rengeteg holmi fér! A játék nyelvére lefordítva ez annyit jelent, hogy ha van mágikus hátizsákod, akkor akár 199 féle különböző tárgyad is lehet. A mágikus zsák hatása nem adódik össze a bunthar zsákéval, viszont ahhoz hasonlóan, ez sem átadható, és nem lopható el, tehát nem valószínű, hogy rettegned kéne attól, hogy elvész. De ha mégis, akkor sem vesznek el a plusz tárgyaid, csak éppen nem vehetsz fel újabbakat. A zsákot a Küldetés Teljesítése: KT 735 paranccsal veheted át, 5 TVP árán. |
BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY) Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert. |
FÖLDRENGETŐ (7011. SZÖRNY) Először óriásnak nézed Földrengetőt, pedig ennek a hatalmas, kétfejű vadtrollnak semmi köze az óriásokhoz. Ereje vetekszik ugyan egy ongóliantéval, de az intelligenciája inkább a homokvarányéhoz mérhető. Ha szembejön veled, jobb, ha világgá szaladsz, minthogy apró cafatokká szaggasson! Úgy beszélik a hegyi népek, Földrengető onnan kapta a nevét, hogy ha dühében bunkójával a földre sújt, a föld remegését még mérföldekre is lehet érezni! Ha sikerrel akarsz szembeszállni vele, mind közül talán az ütőfegyver a legelveszettebb választás. |
MONSTRUM VÁLLVÉDŐ (1577. TÁRGY) Igazi kincsre bukkansz, amikor átbogarászod Földrengető batyuját és ruházatát. Legelőször a vállvédőjén akad meg a pillantásod: talán azért, mert a csatorna nyugati oldalán oly ritka az igazán értékes vállvédő. Ez egy monstrumnagy, valódi, a trollok testére méretezett vállvédő, állapíthatod meg az alaposabb szemlélődés után a kopottas termékről. Ha te is troll vagy, megpróbálhatod magadra ölteni, s ha így teszel, max. ÉP-d 12-vel fog megnőni. Viseléséhez legalább 8. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
Erő: | 28 (35) | Szint: | 22 | Merészség: | 5/2 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 38 (46) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 44 kg |
Ügyesség: | 36 (41) | Védekezés: | 46 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 148/158 év |
Egészség: | 26 (29) | Életpont: | 371/301 | Jellem: | semleges (+9) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (41) | Varázspont: | 607/6 | Pénz: | 5290 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 21/14 | Pszi pont: | 157/165 | EFejl: | 32 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 25 | vágófegyverek: | 14 |
ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 26 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%) << csontpálca (#329) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 69 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 12 | 5. csapdakészítés: | 18 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 36 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 9 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 34 (+1) | 12. taumaturgia: | 34 |
13. szerencsejáték: | 4 | 14. versengés: | 19 | 15. zene: | 21 |
16. szörnyismeret: | 19 | 17. pszi: | 19 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 9 | 20. bányászat: | 31 | 21. főzés: | 10 |
22. csapatmunka: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
udvarolsz a 4848. karakternek |
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Pszinapszis (#974) | |
energiatüskék (#29) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | villámcsapás (#50) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
villámcsapás (#50) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | epokitféreg (#147) | oldás (#372) | >> | szeppent rákfatty (#186) | |
oldás (#372) | >> | 50. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
203 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | dorony duda (#235) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
26 | kaktusztüske (#114) | 1 | ovimon-bogyó (#207) | 6 | smirglilevél (#29) | |||
21 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dorony tüdő (#212) | 2 | furulya (#233) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | monstrum vállvédő (#1577) | 3 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | ragasztó (#83) | 4 | ramit kő (#226) |