Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 2. 10h:20' EZ A 445. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD 446. játékheted kezdete: jan. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4799 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 78. varázslatot |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 42 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog jobb vállát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával megvágod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 15, gyógyulás: 11, összesen: -4 ÉP}
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
be 605 | bemész a 605. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 299.]
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
be 68 | bemész a 68. titkos labirintusba |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
lm 3 4 4 | mozogsz 3 4 4 |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 39 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a gnóm szolgáló jobb lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gnóm szolgáló testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a gnóm szolgáló bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled mozgása emberfeletti módon felgyorsul, ahogy a Sziklazuhatag kí-képességet használja. (4 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel párszor keményen megütöd a gnóm szolgáló testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod a gnóm szolgáló törékeny testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A gnóm szolgáló a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1626 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 177, gyógyulás: 27, összesen: -150 ÉP}
lm 4 4 4 | mozogsz 4 4 4 |
lm 1 | mozogsz 1 |
be 605 | bemész a 605. épületbe |
* 1. BP: | energia fejlesztése 6 |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
GNÓM SZOLGÁLÓ (181. ELLENFÉL) Az öreg, púpos, béna, félszemű gnóm szolgáló első pillantásra teljesen ártalmatlannak tűnik, azonban az, hogy egy nagyhatalmú elf harcost szolgál, óvatosságra int. Az ember sohasem lehet biztos benne, hogy minden az, aminek látja. A gnóm szolgáló nem visel semmilyen páncélt, nincs semmilyen fegyvere. Mindössze egy deus ex machina fityeg az oldalán. Vajon hogyan képes ártani neked, főleg úgy, hogy a fél keze hátra van kötve? Hmmm... Valószínűleg csak egy buta tréfa az egész. |
ÚSZÁS Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén? Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod). Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, a páncélodat, sisakodat, kesztyűdet, csizmádat, köpenyedet automatikusan leveszed (egyéb tárgyak, pl. fülbevaló, gyűrű, stb. maradhat), külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát). |
Erő: | 38 | Szint: | 19 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 36 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 29 | Életpont: | 261/38 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 315/97 | Pénz: | 389 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 12/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/79 (+4%) | szúrófegyverek: | 13/12 (+2%) | vágófegyverek: | 14/11 (+3%) |
ütőfegyverek: | 14/94 | lőfegyverek: | 9/50 | dobófegyverek: | 20/69 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/59 | 2. nyomkövetés: | 38/82 (+4%) | 3. lopás: | 20/46 |
4. mászás: | 1/27 | 5. csapdakészítés: | 16/34 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 16/99 |
7. gyógyítás: | 56/88 | 8. titkosírás: | 10/94 | 9. felderítés: | 13/41 |
10. szörnyidomítás: | 5/26 | 11. teológia: | 23/58 (+7%) | 12. taumaturgia: | 20/26 (+7%) |
13. versengés: | 1/39 | 14. harcművészetek: | 18/20 | 15. zene: | 16/77 |
16. szörnyismeret: | 11/34 | 17. vadászat: | 3/7 | 18. bányászat: | 29/40 |
19. úszás: | 1/0 (+100%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
sörényes ubuk (#89) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő. |
Összsúly: 109.30 kg | Megterheltség: 127% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 1 | fáklya (#36) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | elkarog szőr (#665) | 20 | kaja (#2) |