Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 27. 9h:46' EZ A 560. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD 561. játékheted kezdete: jún. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 10. varázslatot a 27. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 10. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
kb 2 40 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (40 darabot) |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 7 182 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg farkát. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Az óriásféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az óriásféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2206 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 57, összesen: +57 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [201,51] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy phua-kúpot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [201,52] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (9 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az 1 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az 1 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 9, gyógyulás: 117, összesen: +108 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya bal oldalát. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) A 7 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyengén megütöd a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az 1 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Az 1 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 6, gyógyulás: 49, összesen: +43 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya testét. (9 támadással 512 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+39 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a 8 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A 8 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Orkhan Thai lángoló karját. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 32 arany és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. 2948 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 130, gyógyulás: 27, összesen: -103 ÉP}
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (27 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant testét. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy shinai gömb és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 3216 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 52, gyógyulás: 79, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [200,54] A dombság átmegy hegységbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dr. Dragon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orbitális mackósajt közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Nyelvét az orbitális mackósajt feléd löki, de eredménytelenül. Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3097 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
(Továbbmész...) [200,55] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát bokáját. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hegyi góliát bal karját. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 2228 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 12, gyógyulás: 35, összesen: +23 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegyi óriás jobb oldalát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (120 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {FM:} Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a hegyi óriás vastag lábujját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Mandibulakaszával néhányszor súrolod a hegyi óriás bal lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 296, gyógyulás: 0, összesen: -296 ÉP}
(Továbbmész...) [201,57] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.
(Továbbmész...) [202,58] A domb lábánál ritka erdő kezdődik.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Ellenfeled energiapajzs varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. 1094 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
A másik mormol valamit: egy energiapajzs varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 arany, egy gyöngymangó és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1094 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya jobb oldalát. (8 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az 1 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az 1 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 19, gyógyulás: 109, összesen: +90 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru bal karját. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru tigristestét. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A taalru állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó, 30 arany, egy pular kristály és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP]. 3877 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 12, gyógyulás: 68, összesen: +56 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos jobb vállát. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2918 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 62, gyógyulás: 51, összesen: -11 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
ALAKFORMALÓ FŐZET (1644. TÁRGY) A hosszúéltűek tán még emlékeznek a rég letűnt időkre, mikor a városokban működő varázslóiskolák mellett léteztek a hírhedt és rettegett boszorkányrendek is. Ezek a titkos közösségek nagy ritkán megsegítették ugyan az egyszerű népeket, de azért jobbára inkább csak károkat okoztak tisztátalan rituáléikkal. A máig fennmaradt babona szerint a boszorkányok csakis ártalmas mágiaformákat, és főzeteket kísérleteztek ki, de ez bizony téves hiedelem. Az alakformáló főzet is egy ilyen, "nem kimondottan ártalmas" boszorkány-találmány. Aki felhörpinti ezt a nyúlós állagú, szúrós szagú löttyöt, időlegesen képessé válik megmásítani saját testét, akár egy született alakváltó! Hogy a boszorkányok miféle szörnyűséges tetteket követhettek el mások alakjában, arra még gondolni is borzalmas! [A főzetet automatikusan megiszod majd, ha kell, tehát a H 1644 parancs kiadása szükségtelen. Úgyszintén az, ha enélkül is képes vagy alakváltásra. Ilyen eset lehet pl. egy többszemélyes kaland, amikor csak adott méretű kalandozók mehetnek be.] Nem is maradt más hátra, csak a recept: Végy 1 medúzacsápot, és szórd meg 5 csipet rakolits porral, majd forrald a varázsital főzés igéinek mormolása közben 25 csepp vízben 30 TVP-nyi ideig! Miközben hűl, engedj rá egy keveset a gumifa nedvéből (azon a mezőn, ahol a KT parancsot kiadod, legyen gumifa)! Tartó gyanánt bármilyen edény megteszi, ezért azt külön beszerezned nem kell. A keserves munkával legyártott főzetet nem adhatod át másik karakternek. |
HEGYI GÓLIÁT (244. SZÖRNY) A hegyi góliátok az alacsony- és magashegységek iszonyatos méretű óriásai, 5-6 méteres magasak, sziklákat falnak és kedvenc időtöltésük a falutánc: azaz, bemennek egy faluba, és húsz taps alatt ki tud több házat széttaposni. A hegyi góliátok méltó ellenfelek minden kalandozó számára, aki harci tudását próbára akarja tenni. A hegyi góliát olyan nagydarab, hogy lehetetlen nem eltalálni, úgyhogy bátran támadhatod bármilyen fegyverrel. |
HEGYI ÓRIÁS (397. SZÖRNY) Ahogy egyre jobban remeg a föld, és kövek pattognak le a hegyről, majd egyre nagyobb sziklák, és megkezdődik a hegyomlás és földrengés, az a sejtésed támad, hogy valami HATALMAS közeledik. Aztán megpillantod az óriási lábakat. Próbálsz felfelé nézni, látni, hol az óriás teteje, de csak hunyorogsz a vakító napba nézve. Aztán magadhoz térsz, amikor az óriási méretű ősfából készült buzogány lecsap melletted, vagy az óriás markával utánad kotorászik, hogy ebéd előtt megízesítse a nyelvét... Persze egy tapasztalt kalandozó még egy hegyi óriást is le tud győzni, hiszen az óriás ugyan nagyobb, de a kalandozó fürgébb! Sajnos, a hegyi óriást agyonverni a szó fizikai értelmében nem lehet, legfeljebb egy vérfakasztó szúró vagy vágófegyverrel boldogulhatsz. |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. |
TÁRGYVÉDELEM (178. VARÁZSLAT) Az ongóliant elégette a tárgyaidat? A bibircsók óriás bezúzta a sisakodat? A xirnox leköpte a páncélodat? Ajjaj! Úgy látszik, a tárgyaknak is van saját mentődobása, a tárgyak anyagától és mágikus faktorától, valamint a támadás típusától és erősségétől függő. Például a madártollaknak nem sok esélye van az ongóliant leheletével szemben, azonban valószínűtlen, hogy darabokra fognak törni egy ütéstől. A tárgyvédelem minden problémára megoldást ad: a következő táborozásod végéig minden tárgyad +5 mentődobást kap tűz, villám, sav, hideg, törés és mindegy egyéb támadás ellen. (Összehasonlítási alapul, a tárgyak különböző támadások elleni mentődobásai általában 1 és 20 között vannak). Sajnos az olyan varázslatok ellen, amelyek mentődobás nélkül pusztítják el a tárgyakat, még ez a varázslat sem jelent védelmet, és az olimpiai arénában ezt a varázslatot le szokták oldani a karakterekről, hiszen a közönség őrjöngeni tud egy darabokra robbanó vasvért láttán. A tárgyvédelem használata 14 VP-t és öt csepp vizet igényel. |
KREÁCIÓ (148. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal átalakíthatsz egy anyagot egy másikká. Csak néhány megkötés van: a létrehozandó tárgy súlya nem haladhatja meg annak a tárgynak a súlyát, amelyet alapanyagként használsz fel; a létrehozandó tárgy értéke nem haladhatja meg a 3 aranyat, ill. az eredeti tárgy értékét. Ezenkívül tárgy sem lehet arany vagy átkozott tárgy. A varázslathoz a KRE <miből> <mit> <mennyit> parancsot kell kiadnod. Ahány tárgyat kreálsz, annyiszor 12 VP-be és 2 TVP-be kerül a parancs. Kizárólag olyan tárgyat készíthetsz el, amelyet már ismersz. Van néhány speciális (mágikus) tárgy, amely kreációval nem állítható elő. Egy körben legfeljebb 6 tárgyat kreálhatsz. Példa: Kiadsz egy KRE 4 6 3 parancsot, ennek hatására előállítasz három bunkó felhasználásával 3 kőkést, összesen 6 TVP-ért és 36 VP-ért. |
Erő: | 30 (36) | Szint: | 26 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 29 (50) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 31 (56) | Védekezés: | 120 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 31/32 év |
Egészség: | 18 (22) | Életpont: | 473/540 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 29 (55) | Varázspont: | 867/317 | Pénz: | 7116 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 14/1 | Pszi pont: | 122/81 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/8 | ökölvívás: | 32/68 (+11%) | vágófegyverek: | 12/32 (+7%) |
lőfegyverek: | 6/46 | dobófegyverek: | 28/21 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (170%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); mérg. vas dobónyíl (#190) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/22 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 47/73 (+9%) | 3. lopás: | 12/23 |
4. mászás: | 19/64 | 5. csapdakészítés: | 17/95 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/35 |
7. gyógyítás: | 31/25 (+3%) | 8. titkosírás: | 12/14 | 9. felderítés: | 25/98 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 4/54 | 11. teológia: | 37/37 (+20%) | 12. taumaturgia: | 32/38 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 2/83 | 14. versengés: | 12/71 | 15. harcművészetek: | 35/93 |
16. zene: | 6/69 (+9%) | 17. szörnyismeret: | 33/98 (+20%) | 18. pszi: | 16/74 (+7%) |
19. vadászat: | 8/33 | 20. bányászat: | 17/93 (+55%) | 21. úszás: | 10/2 |
22. főzés: | 15/68 | 23. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz amnioszt (#203) (max. 8 darabot ) |
mászol max. 110 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), Chara-din fattya (#236), magger (#747), taalru (#249), Orkhan Thai (#238), Notermanthi (#257) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
sötét halál (#45) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tűzeső (#61) | >> | Mnebolath (#237) | |
sötét halál (#45) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
tűzvihar (#175) | >> | Orkhan Thai (#238) | izomernyesztés (#33) | >> | Notermanthi (#257) | |
pusztító végzet (#106) | >> | woorgard (#231) | tűzvihar (#175) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | kétfejű troll (#163) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
3.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 43 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 296 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ezüstshuriken (#327) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 3 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | vashegyű lándzsa (#182) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
179 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | fűszertartó (#210) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
9 | isteni könnycsepp (#260) | 32 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
1 | vasérc (#152) |