TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. jan. 9. 10h:55'
EZ A 446. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD
447. játékheted kezdete: jan. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #4799
SZÁMLA : XXXX
|
BÁNYARIGÓ KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,58] koordinátán. Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve kedvenc táborhely. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+38 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+146 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
* 1. KP: |
elmormolod az 1. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 545.]
* 2. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 540.]
* 3. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 535.]
* 4. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 530.]
* 5. KP: |
elmormolod a 78. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 525.]
tno 6 6 |
növeled a 6. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 525.]
fkt 138 10 1 |
felt. készítesz a 138. tárgyat (10 darabot) |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 525.]
v 10 |
elmormolod a 10. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+11 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 520.]
v 10 |
elmormolod a 10. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 515.]
v 10 |
elmormolod a 10. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 510.]
v 10 |
elmormolod a 10. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 505.]
v 10 |
elmormolod a 10. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 500.]
m 4 5 5 |
mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
[140,59] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar behemót került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával megvagdalod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod a varkaudar behemót bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 27, gyógyulás: 25, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [139,60] A terep továbbra is ritka erdő.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Továbbmész...) [138,61] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy purifikátor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod a purifikátor testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 29, gyógyulás: 14, összesen: -15 ÉP}
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt városépítkezést. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 13 tüske[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [36 pontot használtál fel, van még 464.]
v 10 |
elmormolod a 10. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 459.]
m 5 5 4 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
[137,62] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog fejét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 15, gyógyulás: 16, összesen: +1 ÉP}
Felfedeztél egy tűzbokrot. Találsz egy teljesen lerombolt városépítkezést. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [136,63] Dombos terepre érkeztél. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ilkin érc) rejt! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szeppent rákfatty nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ezüsttőrrel megbököd a szeppent rákfatty fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szeppent rákfatty felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ryuku szablyával végigvágod a szeppent rákfatty bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 12, gyógyulás: 20, összesen: +8 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [136,64] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.
Utad során felfedezel egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. [36 pontot használtál fel, van még 423.]
v 10 |
elmormolod a 10. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 418.]
v 10 |
elmormolod a 10. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 413.]
[135,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 401.]
v 10 |
elmormolod a 10. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+12 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 396.]
usz 100 |
úszol 100 pontért |
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Elég ügyetlenül tempózol, többször fuldoklani kezdesz, de a sekély, parti részen mindig le tudsz állni, ha kell. [100 pontot használtál fel, van még 296.]
v 10 |
elmormolod a 10. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 291.]
v 10 |
elmormolod a 10. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 286.]
usz 100 |
úszol 100 pontért |
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Lassan, bénán úszol, a békák szemüket eltakarva, megbotránkozva iramodnak el suta tempóid elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [100 pontot használtál fel, van még 186.]
[136,66] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy arató csattanat. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Dornodon hitvány talpnyalói! Porig rombolom ocsmány oltáraitokat! Lord Rochford. " Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 174.]
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imádat meghallották. Istened tájékoztat: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 24 mérföldre (8 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 144.]
* 1. BP: |
energia fejlesztése 6 |
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 2983 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 124.]
* 2. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 121.]
* 3. BP: |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 81.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a sörényes ubuk. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a lélek védelme hatása.
Ebben a körben 81 pontod maradt, ebből a következő körre 81 pontot vihetsz át. Kapsz még 380 pontot. A következő körben tehát 461 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KEDVENC TÁBORHELY (395. TUDATI KÉPESSÉG)
Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét.
Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 395 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 395 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a KT-képesség fejlesztésével csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. |
KARAKTERLAP
Bányarigó, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Leah kisebb papja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 239. fordulód.
Erő: |
38 |
Szint: |
19 |
Merészség: |
7/5 |
Magasság: |
119 cm |
IQ: |
26 |
Támadás: |
23 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
62 kg |
Ügyesség: |
36 |
Védekezés: |
29 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
67/67 év |
Egészség: |
29 |
Életpont: |
261/216 |
Jellem: |
gonosz (666) |
Tul. pont: |
1 |
Szerencse: |
24 |
Varázspont: |
315/41 |
Pénz: |
389 arany |
Kép. pont: |
6 |
Tudatpont: |
18/0 |
|
|
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
2 |
Eddig összesen 1004 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4365 TP-t kaptál. Jelenleg 379451 TP-d van. A következő szinthez még 70549 TP szükséges. Trófeáid:
jégtroll,
ryuku csapásvezető,
lábascet. A 213. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 417 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
20/79 |
szúrófegyverek: |
13/16 (+4%) |
vágófegyverek: |
14/23 (+12%) |
ütőfegyverek: |
14/94 |
lőfegyverek: |
9/50 |
dobófegyverek: |
20/81 (+12%) |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
9/59 |
2. nyomkövetés: |
38/94 (+12%) |
3. lopás: |
20/46 |
4. mászás: |
1/27 |
5. csapdakészítés: |
16/39 (+5%) |
6. csapdaészlelés: |
16/99 |
7. gyógyítás: |
56/88 |
8. titkosírás: |
10/94 |
9. felderítés: |
13/41 |
10. szörnyidomítás: |
5/26 |
11. teológia: |
23/67 (+9%) |
12. taumaturgia: |
20/39 (+13%) |
13. versengés: |
1/39 |
14. harcművészetek: |
18/20 |
15. zene: |
16/77 |
16. szörnyismeret: |
11/34 |
17. vadászat: |
3/7 |
18. bányászat: |
29/55 (+15%) |
19. úszás: |
2/96 (+196%) |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50) |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő. |
Összsúly: 111.19 kg |
Megterheltség: 129% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
4 |
|
drótszőr (#37) |
|
|
|
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(135,65) tavacska, 39. jellempróba, oltár
(136,63) vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)
(136,64) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár
(136,66) arató csattanat (#144), ősi csatamező (#263), 36. jellempróba, oltár, szent tölgyfa (#393)
(137,62) erszényes elkarog (#354), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), városépítkezés (#398), 28. jellempróba, oltár
(138,61) purifikátor (#157), városépítkezés (#398), tündöklő szobor (#1587)
(139,60) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534)
(140,58) fényűző villa (#605), a 68. labirintus bejárata
(140,59) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), varkaudar behemót (#189)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Ha a labirintusban ládában kincset talált a karakter, a program figyelmen kívül hagyta a GYJ beállítását annak eldöntésekor, hogy felvegye-e. Ezt javítottuk.
* A karakterek közötti találkozás programkódját kénytelenek voltunk átírni teljesen, hogy a jövőben egyszerűbben bővíthető legyen. Régen úgy működött a program, hogy a táborozó félnek a táborozás alatti találkozásait a saját fordulójának elején generálta le, nem akkor, amikor azok ténylegesen megtörténtek. Onnantól, hogy a változás a játékba kerül, a találkozások azonnal megtörténnek a passzív fél részére is (a korábbi találkozások viszont úgyanúgy generálódnak, mint eddig). Persze ez elsősorban háttérváltozás, amiből ti nem sok mindent fogtok tapasztalni, két jelentősebb dolog van csupán, ami a fordulókban is megváltozott:
A D.E.M.-ezés, halál azonnal megtörténik, ha a táborozó fél meghalna a találkozáskor. Ha csak D.E.M.-ezett, a karakter óvatosabb lesz a hátralevő időben, azaz nem fog ugyan másik kalandozókkal találkozni, de tárgyat átadni neki lehet majd. A deus ex machina a táborozás alatt nem repíti el több mezőnyire a karaktert, akkor sem, ha a beállítás ezt indokolta volna (illetve elrepíteni elrepíti, de a karakter automatikusan visszasétál a következő forduló elejéig a kiinduló táborozási koordinátára). Így a jövőben mindenki biztos lehet benne, hogy a fordulóját azon a koordinátán kezdi, ahol letáborozott (kivéve persze, ha az ominózus találkozás még a változás előtt történt volna meg, csak nem lépett a karakter azóta).
A másik fontosabb változás a Feltételes Udvarlással kapcsolatos. Sikeres szerelmeskedés után az FU azonnal törlődik a táborozó felekről, kivéve ha ők házastársak. A gravia öve nevű tárgyat emellett csak fordulónként egyszer lehet használni.
A találkozás rutin bonyolultsága miatt az alapos tesztelés ellenére is előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük jelezd a Játékvezetőnek.
* Bekerültek a varázslattervező pályázaton kiválasztott varázslatok a játékba. Megtanulásuk a mágustornyokban, ill. imádkozással VP regenerációból (akinek már van elég VP regenerációja, a következő isteni küldetés leimádkozása után láthatja majd, milyen varázslatok vannak) sajátíthatók el. A 2006. januári Alanori Krónikában teljes listát találtok arról, hogy melyek ezek a varázslatok, és mire jók.