23. forduló, 25. forduló, Féleszű Ulf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 28. 12h:15'
EZ A 112. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
113. játékheted kezdete: aug. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1046
SZÁMLA : XXXX

FÉLESZŰ ULF KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [48,9] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.)

kf 72 kézbeveszed/felveszed a 72. tárgyat
A fejedre teszed a rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

kf 8 1 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod az obszidián pengét, majd a jobb kezedbe veszed a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

kf 64 2 kézbeveszed/felveszed a 64. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kőkalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

d 2082 eldobod a 2082. tárgyat
Elhajítasz 1 obszidián pengét. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a topránypolip puha testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd a topránypolip testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a topránypolip puha testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. Messze hajítod a vacak kis rájanyék trófeát, és kiszedsz egy topránypolip trófeát. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 ormánygőte csontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet.
(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+18 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [44 pontot használtál fel, van még 137.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[47,8] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy gyilkos tetű. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű bal első lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+30 életerő.) Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy szikla mögé rejtőzöl. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy szintszívó. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 30 kerek követ.

(Továbbmész...) [46,8] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy rambó bogár. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a rambó bogár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a rambó bogár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rambó bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [80 pontot használtál fel, van még 57.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a százfogú testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a százfogú testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a százfogú kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 7 aranyat. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 43.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[45,8] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rambó bogár. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rambó bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A rambó bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szintszívó. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [44,8] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Néhányan ismeritek az Illúziók hatalmát- Ha találkoztatok egy vizionárral... " Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az útonálló testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 23.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a mérges nyukmár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézsisakot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 9.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ea 75 1 eladod a 75. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ea 85 1 eladod a 85. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ea 105 1 eladod a 105. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ea 14 5 eladod a 14. tárgyat 5
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ea 104 2 eladod a 104. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ea 125 4 eladod a 125. tárgyat 4
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ea 63 6 eladod a 63. tárgyat 6
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ea 21 3 eladod a 21. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ea 44 1 eladod a 44. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

be 609 30 4 bemész a 609. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 165 pontot. A következő körben tehát 174 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY)
A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges.

SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY)
A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.]

KARAKTERLAP

Féleszű Ulf, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Sheran híve vagy. Ez a 24. fordulód.

Erő: 17 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 9 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 65 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 18 (20) Életpont: 123/88 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 Varázspont: 13/13 Pénz: 60 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 108 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 568 TP-t kaptál. Jelenleg 5 388 TP-d van. A következő szinthez még 1 612 TP szükséges. Trófeáid: topránypolip, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 6 ütőfegyverek: 7 lőfegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -);
44,97 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 55

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 747 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 15 (+1) 5. vadászat: 1 6. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 170, 171.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 4 (limit: 965), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 400.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 mászókarom (#78) 2 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 * csontszablya (#64) 24 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
>1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 17 krónika (#1725)
1 rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
1 + kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 58 korty víz (#27), fér még: 2]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 12 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
2 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41) 1 gyíkfű (#201)
4 gyöngymangó (#135) 1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33)
4 mandibulapenge (#125) 1 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21)
2 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14) 2 szárnyas hernyó (#69)
6 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15)
10 varányszem (#30)

Összsúly: 37.36 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 obszidián penge (#2082) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 23 kerek kő (#19)
1 ormánygőte csont (#21) 1 rézsisak (#72)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48 49
7
8
9
10
(44,8) egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), útonálló (#130), mérges nyukmár (#95)
(45,8) rambó bogár (#14), Tharr oltár, 21. jellempróba
(46,8) rambó bogár (#14), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), Elenios oltár, 9. jellempróba, százfogú (#53)
(47,8) gyilkos tetű (#116), csontváz (#48), vaskohó (#155), Dornodon oltár
(48,9) topránypolip (#86)

Üzenet küldése a karakternek