Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. nov. 12. 7h:51' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: nov. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3055 SZÁMLA : XXXX |
kf 72 | kézbeveszed/felveszed a 72. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a mutáns pók testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
kt 209 1 | elkészíted a 209. tárgyat (1 darabot) |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a gyilkos sallank testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. (ld. enc.) 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [71,17] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy púpos burástya került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a púpos burástya nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a púpos burástya jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Nagyot húz a púpos burástya farka a lábadra! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [72,18] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod az uzbány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az uzbány jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [74,19] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sóhajtó dorony. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval megpöccinted a sóhajtó dorony nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony beleharap a kezedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
szk 74 |
ÓRIÁS LIÁN (208. NÖVÉNY) A sűrű erdők mélyén nő az ujjnyi vastagságú óriás lián. Kőkéseddel, 12 TVP-ért lenyiszálhatod az egyik indát, ha szuper minőségű kötélhez akarsz jutni. Ehhez a KT 209 parancsot kell kiadnod. A szuperkötél ugyan nem alkalmas arra, hogy fel-le másszál rajta, mert nem esik rajta jó fogás, de szinte eltéphetetlen, ezért nagyon jó különösen erős szörnyek fogvatartására. |
GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY) A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé. |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY) Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsű, dús lombú növény. Ha közelebbről megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levő egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyűjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért. |
SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY) A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet. |
Erő: | 15 | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 8 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/63 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 130/38 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 7 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 12 (+1) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
74,116 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 74 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 656 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 11 (+1) | 6. versengés: | 1 |
7. vadászat: | 1 | 8. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 300 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
manifesztátor (#124) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20. |
Összsúly: 48.58 kg | Megterheltség: 121% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | sallank karom (#128) | 1 | szuperkötél (#209) | 20 | víz (#27) |
67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | |
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|