Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 13. 9h:07' EZ A 70. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD 71. játékheted kezdete: febr. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4411 SZÁMLA : XXXX |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. Az acéldarázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [50,-31] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy malmot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rájanyék testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a félelem-járó fekete bőrét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a félelem-járó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A félelem-járó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [48,-33] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy agglomerátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az agglomerátor testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [48,-34] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy félelem-járó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a félelem-járó fekete bőrét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az agglomerátor testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
be 836 | bemész a 836. épületbe |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [46,-37] A terep változik, dombok közt vagy.
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 1 | gyógyítás 1 pontért |
ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY) Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni. |
HALCSONT (390. TÁRGY) Hah! Egy vacak halcsont! Mi értelme volt ezt egyáltalán a felszínre hozni? Na mindegy, valamire előbb-utóbb majdcsak jó lesz, mint minden a Túlélők Földjén. |
ZÖLD ÜVEG (82. TÁRGY) Ma már senki sem tudja, hogy a régiek hogyan készítettek üveget, ezért ez a furcsa, kemény anyag kezd egyre értékesebb lenni. A zöld üveg egy kisebb, zárható edény, amelynek megvan az a sajátossága, hogy nem köt meg benne a Technokolin bogár váladéka. Egy ilyen üvegbe 20 csepp ragasztó fér. |
BUMERÁNG (249. TÁRGY) A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4. |
ARANYTŰ (272. TÁRGY) Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens. |
NEKROFUN (173. NÖVÉNY) A nekrofun különös, növényszerű lény. Szára, nagy lapos levelei majdnem áttetszők, színük mélybíbor. Tapintásra egyszersmind kemények és rugalmasak. Virágot, termést nem látsz rajtuk, és semmilyen egyéb szervet sem tudsz megkülönböztetni sem a száron, sem a levélen. Elképzelni sem tudod, hogy mi a fenére lehet jó ez a furcsa növény. |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 86 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 114/83 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 19/19 | Pénz: | 54 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 5 |
46,72 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 50 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 82 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 3 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 13 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 2 |
7. zene: | 1 | 8. vadászat: | 4 | 9. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 15 TVP-ért |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve) |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mászókarom (#78) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bumeráng (#249) | 2 | bunkó (#5) | ||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | |||
1 | * | parittya (#18) | 1 | szögletes kő (#17) | 7 | ubuk tüske (#131) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
19 | kaja (#2) | 4 | kötél (#92) | 2 | krónika (#1725) | |||
1 | tatu dob (#234) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 2 | antilopbőr (#48) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | dözmöng szív (#122) | 26 | drótszőr (#37) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | halcsont (#390) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
11 | madártoll (#112) | 4 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
6 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | |||
4 | tükör (#43) | 6 | varányszem (#30) |
Összsúly: 55.27 kg | Megterheltség: 106% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | bumeráng (#249) | 2 | halcsont (#390) | |||
3 | kötél (#92) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | zöld üveg (#82) |
45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | |
-38 | |
|
|
|
|
|
|
-37 | |
|
|
|
|
|
|
-36 | |
|
|
|
|
|
|
-35 | |
|
|
|
|
|
|
-34 | |
|
|
|
|
|
|
-33 | |
|
|
|
|
|
|
-32 | |
|
|
|
|
|
|
-31 | |
|
|
|
|
|
|
-30 | |
|
|
|
|
|
|
-29 | |
|
|
|
|
|
|