Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 19. 9h:11' EZ A 64. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD 65. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4872 SZÁMLA : XXXX |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
hu 224 127 84 | hulladék: 224 127 84 |
hu 98 271 247 | hulladék: 98 271 247 |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [46,11] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
kut 45 45 | kutatsz 45 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal kilukasztod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed az élőholt mirg testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal végigmetszed a varkaudar fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 14 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok bal oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 381 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [46,13] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Nathan. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut. Felfedeztél egy varkaudar barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sünmedve lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sünmedve testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 45 45 | kutatsz 45 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az élőholt mirg jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1139 | használod az 1139. tárgyat |
m 3 5 3 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre |
Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a gátvakond testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a gátvakond testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai majdnem eltalálnak! A gátvakond szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [46,15] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gitonga közeledik. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal végigmetszed a gitonga fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a gitonga jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gitonga csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A gitonga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,16] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fabontó szójer. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a fabontó szójer nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal végigmetszed a fabontó szójer jobb hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a fabontó szójer testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. (ld. enc.) 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 12 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. (ld. enc.) 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
be 7 | bemész a 7. titkos labirintusba |
lm 4 4 4 | mozogsz 4 4 4 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal végigmetszed a Baar-ork jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a Baar-ork testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Baar-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 5 8 7 | mozogsz 5 8 7 |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Duer-ork bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Duer-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Duer-ork jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal alaposan megvágod a Duer-ork jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a Duer-ork bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 6 6 2 | mozogsz 6 6 2 |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Duer-ork összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Tugt-ork jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal kilukasztod a Tugt-ork bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a Tugt-ork testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Tugt-ork vágása nem talált el. A Tugt-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
TETEMEMBER (123. SZÖRNY) A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges. |
MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY) A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni. |
RÖVID ÍJ (107. TÁRGY) Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
GITONGA (76. SZÖRNY) A gitongák békés, hosszú nyakú tollas lények, a dombvidék göröngyös sziklái között fészkelnek. Az állandó harc a nagyobb ragadozókkal rákényszerítette őket arra, hogy megtanuljanak harcolni: hosszú, hegyes, kemény csőrük sokszor még egy rőtmanót is meghátrálásra kényszerít. |
FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY) A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek... |
FABONTÓ (106. TÁRGY) A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted... |
KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY) A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható. |
HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY) Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében. |
KORONGFA (79. NÖVÉNY) Ez a furcsa, mélybarna színű fa néha négy méterre is megnő. Ezért gyakran tájékozódási pontként is használják őket az erdőjárók. Mivel törzse nagyon sima, nem valószínű, hogy meg tudod mászni mindenféle segítség nélkül. Ha mégis sikerül valahogy feljutni a koronába, begyűjthetsz a KT 80 paranccsal, 8 pontért a fa furcsa, 10 cm átmérőjű, lapos korongterméseiből egyet. |
ZÁRNYITÁS A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
CSONTKULCS (74. TÁRGY) Ezzel a finom, faragott csontkulccsal sok zárat ki lehet nyitni, legyen az akár ládán, akár ajtón. |
DUER-ORK (45. SZÖRNY) Az alattomos Duer-orkok terrorizálják, uralják az alsóbbrendű Baar-orkokat, de alázatosak, szófogadóak a Tugt-orkokkal szemben. Persze, ha azok hátat fordítanak, nem restek azonnal egy tőrt a lapockáik közé nyomni. Persze nagyon kevés ork fordít hátat a másiknak, és az sem hosszú életű. A Duer-orkok kedvenc szórakozásai emberi és más települések fosztogatása, háziállatok, csecsemők elcsenése. Sötét, fekete aurájuk messziről érezhető. Fegyverként általában csontszablyát használnak. |
TUGT-ORK (46. SZÖRNY) A háború idején Dornodon, a sötét varázsló számos alattomos és gonosz fajt egyesített a zászlaja alatt. Ezek között voltak a magukat felsőbbrendűnek tartó Tugt-orkok. Ezek a másfél méternél magasabb, izmos orkok képesek voltak az alsóbbrendű ork törzseket engedelmességre kényszeríteni, és a harcmezőkön a mészárszékekre hajtani. A Tugt-orkok talán a leggonoszabbak: önzőek, kapzsiak, nemcsak szükségből, hanem szórakozásból is mindig kaphatóak a gonoszságra. Nem restek akár egymás ellen fordulni sem. A Tugt-orkok jól bánnak a fegyverrel, különösen a csontszablyának mesterei, és általában bőrpáncélt is hordanak. |
Erő: | 21 (33) | Szint: | 14 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 21 (29) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 9 (15) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 59/59 év |
Egészség: | 21 (27) | Életpont: | 384/369 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 12 (30) | Varázspont: | 188/16 | Pénz: | 767 arany | Kép. pont: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 16 (+1) | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 6 |
dobófegyverek: | 12 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) max. 1 db (3 -7.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (8 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) max. 2 db (14 -); |
47,67 mezőn táborozol, a 7. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 673 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 7 (+1) | 3. csapdakészítés: | 7 (+1) |
4. gyógyítás: | 4 | 5. felderítés: | 5 | 6. teológia: | 1 |
7. zárnyitás: | 1 (+1) | 8. vadászat: | 4 | 9. bányászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
készítesz tüskét (#22) (max. 11 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
gorombilla (#38), gyilkos sallank (#85), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
csontlepke (#746), varkaudar behemót (#189) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) (9990,8) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
Összsúly: 115.95 kg | Megterheltség: 57% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | fáklya (#36) | |||
2 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | rákpajzs (#98) | |||
2 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
216 | arany (#50) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontkulcs (#74) | 5 | csontszablya (#64) | |||
3 | fabontó (#106) | 2 | grákóbőr (#41) | 1 | huhogó bibe (#332) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | kőkés (#6) | 9 | madártoll (#112) | |||
3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | rövid íj (#107) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 2 | varkaudar csont (#1113) |
45 | 46 | 47 | 48 | |
10 | |
|
|
|
11 | |
|
|
|
12 | |
|
|
|
13 | |
|
|
|
14 | |
|
|
|
15 | |
|
|
|
16 | |
|
|
|
17 | |
|
|
|
18 | |
|
|
|