240. forduló, 242. forduló, Bányarigó összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 16. 10h:35'
EZ A 447. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
448. játékheted kezdete: jan. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4799
SZÁMLA : XXXX

BÁNYARIGÓ KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,70] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy mocsári ácsorgó trófea, egy burástya királynő trófea és egy purifikátor trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Terhesnek látszik! Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összeismerkedtek. Az ő neve Gaia. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+91 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy téfea magoflux fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 510.]

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 505.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 500.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 495.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 490.]

* 5. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 485.]

fl 5 lopsz az 5. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

fl 9 lopsz a 9. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imádat meghallották. Istened szól hozzád: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 39 mérföldre (13 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 455.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[127,69] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz hibátlan gyémántot. (ld. enc.) Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak egy xirnox. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kilukasztod a xirnox fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a xirnox fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a xirnox. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 23, gyógyulás: 11, összesen: -12 ÉP}


(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol az elf férfi tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 7 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének. [17 pontot használtál fel, van még 438.]

be 670 bemész a 670. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

m 8 mozogsz északra
[127,68] Füves síkságra érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 426.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+11 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 421.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+8 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 416.]

rm 64 113 999 rombolsz a 64. tárggyal a 113. tárgyat 416 pontért
Szétvágod, szétcsapdosod a növényt! Ez se hajt több bimbót. Ezen a mezőn megszűnt a xantusz-kaktusz. Ez jól esett! (+9 varázspont.) [9 pontot használtál fel, van még 407.]

m 1 mozogsz északkeletre
[128,67] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy félelem-járó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával végigmetszed a félelem-járó fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a félelem-járó fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
105 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. [12 pontot használtál fel, van még 395.]

rm 64 55 999 rombolsz a 64. tárggyal az 55. tárgyat 395 pontért
Kivágod a növényt - ez sem fog többé virágozni, nem lesz többé termése! Ezen a mezőn megszűnt a mákrózsa bokor. Hát, ez különösen jó érzés volt. (+9 varázspont.) [9 pontot használtál fel, van még 386.]

m 8 mozogsz északra
[128,66] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy Ayagira Tanaka. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Ayagira Tanaka jobb lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az Ayagira Tanaka bal karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ezüsttőrrel kicsit megsebzed az Ayagira Tanaka testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az Ayagira Tanaka újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az Ayagira Tanaka bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ezüsttőrrel megérinted az Ayagira Tanaka jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az Ayagira Tanaka nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 9 arany, ezenkívül 1 megsemmisítő (ld. enc.). Eldobod az értéktelenné vált jégtroll trófeát, és kiszedsz egy Ayagira Tanaka trófeát. 1488 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 100, gyógyulás: 19, összesen: -81 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. [12 pontot használtál fel, van még 374.]

im 0 1 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 374.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
Az alapok lerakásával kezded. Úgy véled, elegendő lesz egy hússzor húsz méter alapterületű templom. Szabályos köveket csiszolsz, majd elrendezed őket a kezdetleges tervrajzok alapján. Hosszú idő telik precíz munkával. Elkeseredetten látod, hogy az építkezés semmit sem haladt. Úgy látszik, ez a hely nem alkalmas templomépítésre. [20 pontot használtál fel, van még 354.]

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[127,67] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).


(Továbbmész...) [126,68] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [127,69] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Találsz egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz csontamulettet. (ld. enc.)
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 318.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+12 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]

m 3 mozogsz délkeletre
[128,70] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő köpködő bruhatag nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bruhatagnyelvet. (ld. enc.) 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy nekrofunt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. [12 pontot használtál fel, van még 296.]

szk 98 keresed a 98. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy téfea magofluxot. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 293.]

* 2. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 253.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 117 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 213.]

tf 4 13 fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 104 TVP-t kell elköltened.] [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a sörényes ubuk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 382 pontot. A következő körben tehát 582 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY)
Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe.
- Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.]
De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes? Egy biztos - semmi pénzért nem leszel hajlandó odaadni senkinek ezt a csodát!

AYAGIRA TANAKA (965. ELLENFÉL)
A Császár személyes parancsait nem bízzák közönséges futárbérencekre, azt minden esetben Ayagira Tanaka viszi el a címzetthez. Ez a vékony, izgága kis mitugrász nem jelenthet komoly erőpróbát számodra, hiszen alig tűnik erősebb ellenfélnek, mint egy közönséges gárdista. Persze Ayagira Tanaka nem azért a legmegbízhatóbb futár, hogy bárkivel leálljon huzakodni. Ha meg tudod akadályozni, hogy ez a gyorslábú ryuku elfusson, mikor a csata a te javadra billen, nyert ügyed van!

MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY)
A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is.

CSONTAMULETT (711. TÁRGY)
A remete már ismerősként üdvözöl.
- Ismét van valami, amit el tudnék készíteni számodra, kalandor! A legendás csontamulett! Szükségem lesz hozzá egy ritualista amulettre, és 1-1 mutáns, elf, troll, kobudera és gnóm csontra. Remélem, minél hamarabb sikerül ezeket megszerezned!
A csontamulett átvételéhez a Küldetés Teljesítése: KT 711 parancsot add ki, 5 TVP-ért a lápi hajlékon. A csontamulettet ha a nyakadba akasztod a KF 711 paranccsal, 2-vel megnöveli a szerencsédet, eggyel a védettségedet, és a tolvajoknak kisebb az esélye arra, hogy lopjanak tőled - lopás szakértelmük 25%-kal kevesebbnek számít.

KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY)
A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó.

BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY)
Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción.

KARAKTERLAP

Bányarigó, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Leah kisebb papja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 241. fordulód.

Erő: 38 Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 119 cm
IQ: 26 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 36 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 29 Életpont: 261/217 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 2
Szerencse: 24 Varázspont: 315/210 Pénz: 398 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 18/6 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 2
Eddig összesen 1013 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2753 TP-t kaptál. Jelenleg 385843 TP-d van. A következő szinthez még 64157 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, ryuku csapásvezető, lábascet. A 213. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 426 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/79 szúrófegyverek: 13/24 (+3%) vágófegyverek: 14/47 (+9%)
ütőfegyverek: 14/94 lőfegyverek: 9/50 dobófegyverek: 20/93 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/59 2. nyomkövetés: 39/14 (+12%) 3. lopás: 20/46
4. mászás: 1/27 5. csapdakészítés: 16/49 (+5%) 6. csapdaészlelés: 17/9 (+5%)
7. gyógyítás: 56/88 8. titkosírás: 10/94 9. felderítés: 13/41
10. szörnyidomítás: 5/26 11. teológia: 23/85 (+8%) 12. taumaturgia: 20/53 (+7%)
13. versengés: 1/39 14. harcművészetek: 18/20 15. zene: 16/77
16. szörnyismeret: 11/52 (+18%) 17. vadászat: 3/7 18. bányászat: 29/70
19. úszás: 2/96

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a trolloktól (5) bármit, a mutánsoktól (9) bármit
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő.

Összsúly: 113.18 kg Megterheltség: 131%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 1 kaja (#2) 2 spiritusz (#170)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 1 bruhatagnyelv (#1230) 1 megsemmisítő (#1540)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(127,67) oltár, 35. jellempróba
(127,68) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár
(127,69) lápi hajlék (#670), xirnoxszal (#122), egy elf férfi
(128,66) Ayagira Tanaka (#965), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(128,67) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), félelem-járók (#56)
(128,70) köpködő bruhatag (#773), nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek