Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 24. 9h:41' EZ A 449. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD 450. játékheted kezdete: jan. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4799 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 78. varázslatot |
fas 80 152 | felt. ásás 80 pontért 152 |
hu 268 213 230 | hulladék: 268 213 230 |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a vadtroll testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ezüsttőrrel felnyársalod a vadtroll testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-7 életpont)! A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 7, gyógyulás: 16, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [123,60] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg.
rm 64 395 999 | rombolsz a 64. tárggyal a 395. tárgyat 500 pontért |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
m 2 1 7 | mozogsz keletre, északkeletre, északnyugatra |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb középső lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával megvagdalod a quwarg királynő fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ezüsttőrrel megbököd a quwarg királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 48, gyógyulás: 17, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [125,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos jobb első lábát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ezüsttőrrel megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos torát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ezüsttőrrel meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 28, gyógyulás: 18, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [124,58] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: mutáns pók szagot érzel! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Egy pillanat múlva a mutáns pók pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
rm 28 484 50 | rombolsz a 28. tárggyal a 484. tárgyat 50 pontért |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
m 7 4 4 | mozogsz északnyugatra, délre, délre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 34 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával végigvágod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel jól megszúrod az arató csattanat bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [123,58] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Borzalmas Yonda előtt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos sallank. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával alaposan megvágod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Félrehajolsz, de a gyilkos sallank karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ezüsttőrrel megbököd a quwarg királynő jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 31, gyógyulás: 26, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [123,59] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A Trollok heccelése tilos és ÉLETVESZÉLYES! Éljen a Troll-Birodalom! Tour-Mix. " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy lebegő gomba vigyorog kajánul. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy manifesztátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a manifesztátor bal oldalát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ezüsttőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a manifesztátor jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mancsával a manifesztátor megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 3, gyógyulás: 17, összesen: +14 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 25 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a ryuku gárdista jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ryuku karvédő (ld. enc.). 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 10, gyógyulás: 10, összesen: +0 ÉP}
szk 978 | keresed a 978. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 3 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért |
RYUKU KARVÉDŐ (687. TÁRGY) Ez a kék fényben csillogó, lakkozott karvédő mágikus erejének köszönhetően kettővel megnöveli a védettségedet, ha a KF 687 paranccsal viseled (karkötőként). 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
Erő: | 38 | Szint: | 19 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 36 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 30 | Életpont: | 261/251 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 315/46 | Pénz: | 383 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 18/12 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/81 (+2%) | szúrófegyverek: | 13/38 (+8%) | vágófegyverek: | 14/86 (+21%) |
ütőfegyverek: | 14/94 | lőfegyverek: | 9/50 | dobófegyverek: | *20/102 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/59 | 2. nyomkövetés: | 39/74 (+32%) | 3. lopás: | 20/46 |
4. mászás: | 1/27 | 5. csapdakészítés: | 16/77 (+23%) | 6. csapdaészlelés: | 17/9 |
7. gyógyítás: | 56/88 | 8. titkosírás: | 10/94 | 9. felderítés: | 13/41 |
10. szörnyidomítás: | 5/26 | 11. teológia: | 24/8 (+12%) | 12. taumaturgia: | 20/82 (+16%) |
13. versengés: | 1/39 | 14. harcművészetek: | 18/20 | 15. zene: | 16/77 |
16. szörnyismeret: | 11/70 | 17. vadászat: | 3/7 | 18. bányászat: | 30/0 |
19. úszás: | 2/96 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a trolloktól (5) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, az elfektől (2) bármit |
ásol max. 80 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
sörényes ubuk (#89) státusz: OK |
mutáns pók (#117) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő. |
Összsúly: 113.22 kg | Megterheltség: 131% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | drótszőr (#37) | 1 | kaja (#2) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | álompor (#396) | 1 | főnixtoll (#563) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | ryuku karvédő (#687) | 5 | sallank karom (#128) | 4 | ugh méreg (#166) |