Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. febr. 17. 15h:36' EZ A 471. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD 472. játékheted kezdete: febr. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5954 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 7. KP: | használod a 73. pszi képességet |
ek 116 75 313 | t. energia kisütése: 116 75 313 |
dd 56 135 | eldobod az 56. tárgyat a 135. tárgyat |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [186,106] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.) és egy rókafarok. 2121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}
ve 176 15 | megveszed a 176. tárgyat 15 |
kf 551 176 | kézbeveszed/felveszed az 551. tárgyat a 176. tárggyal |
v 7 820 | elmormolod a 7. varázslatot |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
m 3 | mozogsz délkeletre |
im | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Barnega bal vállát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Barnega testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (3 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy és egy obszidián függő, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője (ld. enc.). 1782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [189,107] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy csapat őrjáratozó katona nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona jobb karját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 12 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (12 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (11 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A 10 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (10 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 258, gyógyulás: 0, összesen: -258 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,117] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar katona lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a varkaudar katona bal lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a varkaudar katona testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A varkaudar katona fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a varkaudar katona jobb oldalát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a varkaudar katona jobb lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Kavargó pengefalként zúdul rád a varkaudar katona. (4 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [+4% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 294, gyógyulás: 0, összesen: -294 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a vadász quwarg testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a vadász quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgoró testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd az orgoró testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az orgoró ollója a levegőben csattan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1010 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő és 2 gyöngymangó. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző és 1 varkaudar látógömb. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (45 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}
szk 165 | keresed a 165. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | leveszed/lerakod az 1171. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 37 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 37 pontért |
DÍSZES TUNIKA (1488. TÁRGY) Sem mintázatában, sem színeiben nincs elképzelhetetlen, ahány nemes csak él a Ryuku Birodalomban, mind egyedi tunika varratására törekszik. Vannak olyan tartományok, ahol a tunika hátára kézzel hímezik fel a család, és a terület közismert címerét, másutt mágikus szimbólumok dívnak, és persze mindig vannak olyanok, akik valami egyedi, és megismételhetetlen mintát képzelnek el a jellegzetes nemesi viselet díszeként. A tunikát páncélként KF-elheted, ha már elérted a 30. tapasztalati szintet, de készülj fel rá, hogy legtöbbször csak a tulajdonosa élete árán szerezheted meg. Mivel viselve valódi ryuku nemes benyomását kelted, ellenfeleidben ez némi félelmet ébreszt, amit persze te a javadra fordíthatsz. A tunika ezért a védettséged 10-zel növeli, a max. ÉP-dhez pedig 300-at ad. |
BARNEGA (971. ELLENFÉL) Barnega sokáig teljesen ismeretlen, jelentéktelen kalandozónak számított, ivócimboráin kívül senki nem is vette soha emberszámba. Egy Olimpián azonban egycsapásra közismertté vált, amikor a büfében alaposan felöntött a garatra, majd kirohant az arénába és fennhangon követelte a szerinte jogosan járó aranyérmet, hisz senki nem mer kiállni ellene (az nem tűnt fel neki, hogy a küzdelmeknek már vége volt és épp a nyeremények átadására készültek a rendezők). Mivel lecsillapítani nem sikerült (különböző harcművész technikákkal tette ártalmatlanná az őt kivonszolni próbáló biztonságiakat) mindenki alaposan megnézhette magának. Neve futótűzként terjedt a nézők és a kalandozók közt. Mikor végre észrevette magát, gyomra kidobta tartalmát, pont Vasaltujjú díszes öltözékére. Így vált a mindig részeg Barnega messze Erdauinon hírhedtté. |
HUDDENS ALKARVÉDŐJE (1550. TÁRGY) Barnega fűnek-fának azt híresztelte a söntéspultnál, hogy alkarvédője egyenesen Huddens mestertől, a valaha élt leghíresebb kobudera harcművésztől származik. Ehhez kapcsolódó kalandjait is bőszen ecsetelte mindenfelé, hogy hogyan talált rá az eldugott labirintus bejáratára Libertantól pár mérföldnyire, és hogy milyen szörnyekkel kellett megvívnia a hely kincseiért. Nos, hogy ennek sok lenne a valóságtartalma, az Barnega előadásmódját és múltját ismerve erősen kétséges, mindenesetre a karvédővel érdemes egy próbát tenni. A csuklódra egy karkötő helyett KF-elheted, és ha rajtad van, +2 ügyességet és +1 ökölsebzést kapsz, valamint a tüskés szörnyek tüskéi többet nem sebezhetnek meg. A tárgy viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned. |
TAVACSKA (53. TEREPTÁRGY) A világégés után sokáig nem esett az eső, de aztán ahogy lassan visszaállt a természet egyensúlya, úgy jelentek meg a pocsolyák helyén a kisebb-nagyobb tavacskák, amelyeket a patakok táplálnak. A tavacskákban való úszás persze nem tanácsos, hiszen annakidején ún. torax férgek szaporodtak el a nyílt vizekben, amelyek halálos betegséget terjesztettek. Lehet, hogy manapság már nincsenek torax férgek a vízben, de ugyan ki merné vásárra vinni a bőrét? |
Erő: | 27 (32) | Szint: | 21 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 140 cm |
IQ: | 28 (43) | Támadás: | 22 (24) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 26 (33) | Védekezés: | 78 (82) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 174/174 év |
Egészség: | 27 (33) | Életpont: | 353/300 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 25 (27) | Varázspont: | 550/346 | Pénz: | 213 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 24/15 | Pszi pont: | 131/192 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/18 | ökölvívás: | 17/60 | szúrófegyverek: | *24/100 (+13%) |
vágófegyverek: | 10/64 | ütőfegyverek: | 3/37 | lőfegyverek: | 24/35 |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 363 időszaki: 99 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/77 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 39/43 (+12%) | 3. lopás: | 7/70 |
4. mászás: | 7/76 | 5. csapdakészítés: | 16/44 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 8/33 (+9%) |
7. gyógyítás: | 60/91 (+2%) | 8. titkosírás: | 4/57 | 9. felderítés: | 18/82 (+25%) |
10. szörnyidomítás: | 9/12 | 11. teológia: | 14/25 (+6%) | 12. taumaturgia: | 31/89 |
13. szerencsejáték: | 4/53 | 14. versengés: | 14/70 | 15. harcművészetek: | 5/71 |
16. zene: | 9/90 | 17. szörnyismeret: | 16/46 | 18. pszi: | 22/98 (+5%) |
19. zárnyitás: | 2/19 | 20. vadászat: | 27/30 | 21. bányászat: | 25/47 |
22. úszás: | 12/29 | 23. főzés: | 10/28 | 24. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 140 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ) |
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 64 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
szintszívó (#96) (csak egyszer), ryuku ostromteknős (#362) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), ongóliant (#159), nómenklatúra (#158), autentikus vámpír (#154), ryuku csapásvezető (#778), kisebb quwarg isten (#213), vark. kardtáncos (#693), csataremák (#694), varkaudar vajákos (#690) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | fagymágus (#650) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | autentikus vámpír (#154) | oldás (#372) | >> | quwarg szabotőr (#301) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
3.) Rakj be a bankszámládra legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá) legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielőtt hozzányúlnál a pénzhez). |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: quwarg-ász (101) mozgalom ereje (106) gyógyító totem (116) quwargok leigázása (122) a barátság melege (155) b. tudat formálása (162) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a bunkó megszólal (242) a butaság ára (273) a quwarg szaga (283) vérdíj (301) magiometer (314) erősebb quwargszag (319) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 22 TU. tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1323 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
25 | arany (#50) | 11 | gyógykenőcs (#313) | 32 | gyöngymangó (#135) | |||
123 | mákrózsa virág (#56) | 1 | szirén köpenye (#820) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | bronzpáncél (#90) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 15 | vashegyű nyíl (#176) |