243. forduló, 245. forduló, Bányarigó összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 30. 10h:11'
EZ A 449. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD
450. játékheted kezdete: jan. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4799
SZÁMLA : XXXX

BÁNYARIGÓ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,59] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 megsemmisítő (eladási ár: 750 arany, ebből a kezelési költség: 75 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+150 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 579.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 574.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 569.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 564.]

* 5. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 559.]

fkt 6 1 1 felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

fku 200 felt. kutatás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

le 437 leveszed/lerakod a 437. tárgyat
Leveszed az arany masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

kf 687 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat
A csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

ef 12 energia fejlesztése 12
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-12 TU.] A befejezéshez még 2885 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [120 pontot használtál fel, van még 439.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 434.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 429.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 424.]

rm 695 173 999 rombolsz a 695. tárggyal a 173. tárgyat 424 pontért
Hosszas, vad csapkodással elpusztítod a szerencsétlen klorofilltermelőt. Ezen a mezőn megszűnt a nekrofun.
(+1 gonoszság.) Aahh, micsoda pusztítás! (+16 varázspont.) [16 pontot használtál fel, van még 408.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád nem ment el egy felsőbb hatalom füle mellett! Istened szól hozzád: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 45 mérföldre (15 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 378.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[122,60] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS".

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod az elf férfi táborhelyét. Megvárod a megfelelő pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A fenébe, a tábort csapda védi! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 7 életpontot. Futás a tett színhelyéről!

(Továbbmész...) [121,61] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) [120,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kétfejű troll. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll ragyás bőrét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a kétfejű troll bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-22 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 43, gyógyulás: 14, összesen: -29 ÉP}

[41 pontot használtál fel, van még 337.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz, és istenedhez kezdesz imádkozni. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Imád meghallgatásra talált! Istened szól hozzád: Jól van, ügyesen szolgálsz! A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 54 mérföldre (18 lépésre) találod. [30 pontot használtál fel, van még 307.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[119,63] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ananászvirág illatát hozza a szél. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Halatir Maurloth előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos torát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ezüsttőrrel megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 13 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ezüsttőrrel megbököd a quwarg harcos fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 59, gyógyulás: 21, összesen: -38 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [118,64] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy törpemammut került az utadba. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a törpemammut testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a törpemammut fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ryuku szablyával felnyitod a törpemammut ormányát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a törpemammut fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 15, gyógyulás: 29, összesen: +14 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Ajtótól ajtóig megy, de a házba sosem lép be.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [117,65] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gárdista. Itt csata lesz.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 48 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával megvágod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 ryuku csizma (ld. enc.). 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 8, gyógyulás: 8, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [41 pontot használtál fel, van még 266.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[116,66] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Látsz egy Chara-din monolitját. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bandita lehet. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a bandita bal karját. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a bandita testét. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bandita száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 11 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 15, gyógyulás: 18, összesen: +3 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [12 pontot használtál fel, van még 254.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [30 pontot használtál fel, van még 224.]

m 4 mozogsz délre
[116,67] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.

[12 pontot használtál fel, van még 212.]

szk 43 keresed a 43. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy tigroszlánt. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

id 117 70 idomítod a 117. szörnyet 70 pontért
Nekikezdesz a mutáns pók idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként, 9 TVP-be kerül egy lépés. 70 tapasztalati pontot kaptál. [65 pontot használtál fel, van még 147.]

id 117 70 idomítod a 117. szörnyet 70 pontért
Az a szörnyed már be van idomítva. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 144.]

* 2. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 104.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Egy kaját bezabál a sörényes ubuk. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 104 pontod maradt, ebből a következő körre 104 pontot vihetsz át. Kapsz még 385 pontot. A következő körben tehát 489 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY)
A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást.

KARAKTERLAP

Bányarigó, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Leah kisebb papja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 244. fordulód.

Erő: 38 Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 119 cm
IQ: 26 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 36 Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 31 Életpont: 261/207 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 Varázspont: 315/42 Pénz: 1069 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 20/3 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 14
Eddig összesen 1030 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4010 TP-t kaptál. Jelenleg 398375 TP-d van. A következő szinthez még 51625 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, ryuku csapásvezető, lábascet. A 213. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 439 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/81 szúrófegyverek: 13/43 (+5%) vágófegyverek: 15/1 (+15%)
ütőfegyverek: 14/94 lőfegyverek: 9/50 dobófegyverek: *20/102

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/59 2. nyomkövetés: 39/82 (+8%) 3. lopás: 20/46
4. mászás: 1/27 5. csapdakészítés: 16/82 (+5%) 6. csapdaészlelés: 17/14 (+5%)
7. gyógyítás: 56/88 8. titkosírás: 10/94 9. felderítés: 13/76 (+35%)
10. szörnyidomítás: 5/91 (+65%) 11. teológia: 24/18 (+10%) 12. taumaturgia: 20/95 (+13%)
13. versengés: 1/39 14. harcművészetek: 18/20 15. zene: 16/77
16. szörnyismeret: 11/70 17. vadászat: 3/7 18. bányászat: 30/0
19. úszás: 2/96

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a trolloktól (5) bármit, a mutánsoktól (9) bármit
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő.

Összsúly: 113.83 kg Megterheltség: 132%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 drótszőr (#37) 1 ubuk dobónyíl (#138) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 kaja (#2) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 ryuku csizma (#692) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(116,66) Chara-din monolitja (#534), bandita (#758)
(116,67) Elenios rúnaköve, szent tölgyfa (#393)
(117,65) ryuku gárdista (#360), oltár
(118,64) törpemammut (#115), phua-kúp (#372), Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(119,63) szent tölgyfa (#393), mély kút (#93), Leah rúnaköve, művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201)
(120,62) márványtorony (37175), Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), oltár, #. jellempróba, kétfejű troll (#163)
(121,61) Fairlight oltár
(122,60) oltár, egy elf férfi

Üzenet küldése a karakternek