Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 30. 10h:11' EZ A 449. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD 450. játékheted kezdete: jan. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4799 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 78. varázslatot |
fkt 6 1 1 | felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot) |
fku 200 | felt. kutatás 200 |
le 437 | leveszed/lerakod a 437. tárgyat |
kf 687 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ef 12 | energia fejlesztése 12 |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
rm 695 173 999 | rombolsz a 695. tárggyal a 173. tárgyat 424 pontért |
im 1 | imádkozol |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [121,61] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
(Továbbmész...) [120,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kétfejű troll. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll ragyás bőrét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a kétfejű troll bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-22 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 43, gyógyulás: 14, összesen: -29 ÉP}
im 1 | imádkozol |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos torát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ezüsttőrrel megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 13 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ezüsttőrrel megbököd a quwarg harcos fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 59, gyógyulás: 21, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [118,64] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy törpemammut került az utadba. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a törpemammut testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a törpemammut fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ryuku szablyával felnyitod a törpemammut ormányát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a törpemammut fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 15, gyógyulás: 29, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [117,65] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gárdista. Itt csata lesz.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 48 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával megvágod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 ryuku csizma (ld. enc.). 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 8, gyógyulás: 8, összesen: +0 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a bandita bal karját. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a bandita testét. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bandita száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 11 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 15, gyógyulás: 18, összesen: +3 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
m 4 | mozogsz délre |
szk 43 | keresed a 43. szörnyet |
id 117 70 | idomítod a 117. szörnyet 70 pontért |
id 117 70 | idomítod a 117. szörnyet 70 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY) A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
BANDITA (758. SZÖRNY) Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást. |
Erő: | 38 | Szint: | 19 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 36 | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 31 | Életpont: | 261/207 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 315/42 | Pénz: | 1069 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 20/3 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/81 | szúrófegyverek: | 13/43 (+5%) | vágófegyverek: | 15/1 (+15%) |
ütőfegyverek: | 14/94 | lőfegyverek: | 9/50 | dobófegyverek: | *20/102 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/59 | 2. nyomkövetés: | 39/82 (+8%) | 3. lopás: | 20/46 |
4. mászás: | 1/27 | 5. csapdakészítés: | 16/82 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 17/14 (+5%) |
7. gyógyítás: | 56/88 | 8. titkosírás: | 10/94 | 9. felderítés: | 13/76 (+35%) |
10. szörnyidomítás: | 5/91 (+65%) | 11. teológia: | 24/18 (+10%) | 12. taumaturgia: | 20/95 (+13%) |
13. versengés: | 1/39 | 14. harcművészetek: | 18/20 | 15. zene: | 16/77 |
16. szörnyismeret: | 11/70 | 17. vadászat: | 3/7 | 18. bányászat: | 30/0 |
19. úszás: | 2/96 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a trolloktól (5) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
sörényes ubuk (#89) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő. |
Összsúly: 113.83 kg | Megterheltség: 132% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | drótszőr (#37) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | arany (#50) | 1 | kaja (#2) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | ryuku csizma (#692) | 1 | vas dobónyíl (#189) |