245. forduló, 247. forduló, Laurana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 25. 9h:08'
EZ A 645. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD
646. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4102
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 12

LAURANA KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,3] koordinátán.
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 800 tapasztalati pontot. Tars Tarkasz átadott neked a 7. napon 1 TU-t. NépekMindenSzigete átadott neked a 8. napon 8 TU-t.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 873. hetének nyerőszámai: 28, 8, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 110 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 345.]

* 2. KP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+19 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 315.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 315.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]

ek 7 19 2 t. energia kisütése: 7 19 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 úszás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 305.]

ef 2 504 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 291.]

at 3070 30 TU-t adsz át a 3070. kalandozónak 30
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 13 TU árán átcsúsztatsz 13 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

at 5367 30 TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 30
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

at 3796 30 TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 30
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 281.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi-regeneráció pszi képességet. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 276.]

ffk 100 100 100 felt.fv.kozkázata: 100 100 100
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 100 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 100 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 100 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

a 75 3796 1 átadod a 75. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 rézkulcsot Desertus Anima részére. [5 pontot használtál fel, van még 271.]

a 32 3796 1 átadod a 32. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Desertus Anima részére. [5 pontot használtál fel, van még 266.]

hu 267 1069 1113 hulladék: 267 1069 1113
Hulladékgyűjtés törölve: fülemüle agyar. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rozmárfogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[140,-6] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ki-Nyú Vacc előtt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy smaragdgólem.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a smaragdgólem bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a smaragdgólem jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 137 életpontot vesztettél. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1066 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 180, gyógyulás: 9, összesen: -171 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.]
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hattyúkirály. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával végigvágod a hattyúkirály testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a hattyúkirály bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a hattyúkirály csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 hattyútollat. (ld. enc.) 590 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) [140,-5] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél.

Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [49 pontot használtál fel, van még 217.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) [140,-4] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebesített varkaudar felderítő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 18 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel megbököd a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 71, gyógyulás: 11, összesen: -60 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tüskés harci gromak. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 6 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a tüskés harci gromak bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [37 pontot használtál fel, van még 180.]
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+69 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 140.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[140,-3] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Darlan irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa uszonyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [140,-2] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tetemember lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {KCC:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember bal karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [34 pontot használtál fel, van még 106.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Oopssz, ez mellément! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) [140,-1] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+67 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [72 pontot használtál fel, van még 34.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 34.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[140,0] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Nicsak, itt van valami érdekes: A következő kincseket találtad: egy szöges páncél. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy zombi intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Mandibulakaszával kilukasztod a zombi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 67110 TP, -8 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -17 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mérg. vas dobónyíl és egy bronzhegyű nyíl. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északnyugatra látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [32 pontot használtál fel, van még 2.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
- Vizet! Vizet! - nyögöd. (-1 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 5, 29.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 387 pontot. A következő körben tehát 386 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HATTYÚTOLL (1222. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy hattyúkirályt, válogathatsz áldozatod tollai közül, melyiket is vinnéd magaddal. A legnagyobb tollakat nem választhatod, hiszen azok van, hogy méternyi hosszúak, be sem tudnád gyömöszkölni a hátizsákodba. De a kisebbek közül néhányat bátran magaddal vihetsz, nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kimetszed a hattyú testéből. A puha pihés tollak talán jók lesznek még valamire a jövőben.

KARAKTERLAP

Laurana, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nő vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 246. fordulód.

Erő: 26 (29) Szint: 16 Merészség: 6/6 Magasság: 134 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 16 (17) Agresszió: 7 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 33 (36) Menekülés: 40 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 29 (35) Életpont: 265/107 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: -6
Szerencse: 35 (39) Varázspont: 318/15 Pénz: 1026 arany Kép. pont: -4
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 36/3 EFejl: 30
Eddig összesen 903 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 848 TP-t kaptál. Jelenleg 120848 TP-d van. A következő szinthez még 59152 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, élőholt quwarg, vadász quwarg. A 207. fordulódban 5859 arany került a bankszámládra. 7001 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/37 (+60%) ökölvívás: *20/101 szúrófegyverek: *19/100
vágófegyverek: 1/69 (+26%) ütőfegyverek: 7/47 (+12%) lőfegyverek: 20/66 (+6%)
dobófegyverek: 2/44

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/15 2. nyomkövetés: 36/42 (+28%) 3. mászás: 5/14
4. csapdakészítés: 16/55 (+5%) 5. csapdaészlelés: 4/87 6. gyógyítás: 30/23 (+80%)
7. titkosírás: 9/9 8. felderítés: 31/47 (+2%) 9. szörnyidomítás: 6/54
10. teológia: 34/50 (+14%) 11. taumaturgia: 6/57 (+12%) 12. versengés: 7/15 (+8%)
13. harcművészetek: 19/10 14. zene: 48/85 (+30%) 15. szörnyismeret: 10/86
16. pszi: 4/57 (+14%) 17. vadászat: 15/56 18. bányászat: 15/93
19. úszás: 9/42 (+12%) 20. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 8 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), tormikus egér (#218), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 66 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 2 gyöngymangó (#135)
1 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gromak bőr (#268) 5 hattyútoll (#1222) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 szöges páncél (#65) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,-6) művészi porolit (#720), smaragdgólem (#417), hattyúkirály (#776), vércápa (#193)
(140,-5) 24. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), vércápa (#193)
(140,-4) varkaudar felderítő (#7133), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 42. jellempróba, Raia oltár, tüskés harci gromak (#156), vércápa (#193)
(140,-3) művészi porolit (#720), 33. jellempróba, vércápa (#193)
(140,-2) tetememberek (#123), 42. jellempróba, vércápa (#193)
(140,-1) vércápa (#193)
(140,0) sírlidérc (#172), zombi (#49), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), oltár, 42. jellempróba, szent tölgyfa (#393)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Bekerült elkészíthető tárgyként a fekete nyílpuska és a kristály dobónyíl.

Üzenet küldése a karakternek