Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 23. 10h:02' EZ A 453. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD 454. játékheted kezdete: febr. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4799 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ezüsttőrrel felnyársalod a tigroszlán jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A tigroszlán karma a fejed mellett suhan el! A tigroszlán feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a tigroszlán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 78. varázslatot |
fl 1 50 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
fl 2 50 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
fl 8 50 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával alaposan megvágod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ezüsttőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A kaszabolósáska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,66] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
(Továbbmész...) [103,66] Fák, mindenütt csak fák.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen trikornis nyomokra bukkansz! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. 12 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a trikornis testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a trikornis testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A trikornis szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trikornis patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 17, gyógyulás: 11, összesen: -6 ÉP}
m 5 7 6 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [101,66] A sík vidéket bozótos váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy sullár. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a sullár testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a sullár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sullár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Ryuku szablyával alaposan megvágod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a sullár fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 12, gyógyulás: 24, összesen: +12 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista nyakát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával megcsapod a ryuku gárdista jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ezüsttőrrel megérinted a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 14, gyógyulás: 9, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [100,66] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sullár lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a sullár lihegő pofáját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ezüsttőrrel kicsit megsebzed az epokitféreg jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 12, gyógyulás: 22, összesen: +10 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ezüsttőrrel megbököd az uzbány bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával alaposan megvágod a nukleáris cickány jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 26, gyógyulás: 10, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [98,66] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy purifikátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 22 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a purifikátor testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 26, gyógyulás: 20, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [97,66] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fabontó szójer közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku szablyával végigmetszed a fabontó szójer farkát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a fabontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fabontó szójer, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 10, összesen: +8 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat -3 pontért |
ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY) Ahogy az erdőben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínű ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztőrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg. - Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdő mélyén? - Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent. - Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bőrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz. [Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY) Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután. |
MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY) Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja. Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán. |
Erő: | 38 | Szint: | 19 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 36 | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 31 | Életpont: | 261/240 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 | Varázspont: | 321/82 | Pénz: | 1059 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 20/12 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/35 | ökölvívás: | 20/81 | szúrófegyverek: | 13/61 (+11%) |
vágófegyverek: | 15/55 (+33%) | ütőfegyverek: | 14/94 | lőfegyverek: | 9/50 |
dobófegyverek: | *20/102 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/69 | 2. nyomkövetés: | 40/58 (+40%) | 3. lopás: | 20/46 |
4. mászás: | 1/27 | 5. csapdakészítés: | 16/97 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 17/24 |
7. gyógyítás: | 56/88 | 8. titkosírás: | 10/94 | 9. felderítés: | 13/76 |
10. szörnyidomítás: | 6/16 | 11. teológia: | 24/51 (+16%) | 12. taumaturgia: | 21/34 (+19%) |
13. versengés: | 1/39 | 14. harcművészetek: | 18/20 | 15. zene: | 16/77 |
16. szörnyismeret: | 12/36 (+30%) | 17. vadászat: | 3/7 | 18. bányászat: | 30/8 |
19. úszás: | 5/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a trolloktól (5) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
éhínség (#39, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő. |
Összsúly: 115.68 kg | Megterheltség: 125% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
16 | arany (#50) | 6 | drótszőr (#37) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | álompor (#396) | 3 | fabontó (#106) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | 2 | sullár hólyag (#168) | |||
6 | tigroszlán fog (#63) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | uzbány csőr (#169) |