246. forduló, 248. forduló, Bányarigó összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 23. 10h:02'
EZ A 453. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD
454. játékheted kezdete: febr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4799
SZÁMLA : XXXX

BÁNYARIGÓ KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,68] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+82 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tigroszlán nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ezüsttőrrel felnyársalod a tigroszlán jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A tigroszlán karma a fejed mellett suhan el! A tigroszlán feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a tigroszlán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 428.]

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 423.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 418.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 413.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 408.]

* 5. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 403.]

fl 1 50 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

fl 2 50 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

fl 8 50 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[105,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kaszabolósáska nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával alaposan megvágod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ezüsttőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A kaszabolósáska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Észreveszel egy rát-fát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő szürke rinocérosz nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [104,66] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt templomot. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,66] Fák, mindenütt csak fák.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen trikornis nyomokra bukkansz! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. 12 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a trikornis testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a trikornis testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A trikornis szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trikornis patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 17, gyógyulás: 11, összesen: -6 ÉP}

Utad során felfedezel egy elf kósza házát. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz orvosságos zacskót. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Kőevő Hansy hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 373.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[102,67] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Felfedeztél egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy szent tölgyfát. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,66] A sík vidéket bozótos váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy sullár. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a sullár testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a sullár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sullár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Ryuku szablyával alaposan megvágod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a sullár fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 12, gyógyulás: 24, összesen: +12 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy malmot. (ld. enc.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku gárdista lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista nyakát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával megcsapod a ryuku gárdista jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ezüsttőrrel megérinted a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 14, gyógyulás: 9, összesen: -5 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,66] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sullár lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a sullár lihegő pofáját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ezüsttőrrel eltalálod a sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy epokitféreg. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ezüsttőrrel kicsit megsebzed az epokitféreg jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 12, gyógyulás: 22, összesen: +10 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 343.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[99,66] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ezüsttőrrel megbököd az uzbány bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nukleáris cickány került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával alaposan megvágod a nukleáris cickány jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 26, gyógyulás: 10, összesen: -16 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,66] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy purifikátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 22 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a purifikátor testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ezüsttőrrel megdöföd a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 26, gyógyulás: 20, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [97,66] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fabontó szójer közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku szablyával végigmetszed a fabontó szójer farkát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ezüsttőrrel jól megszúrod a fabontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fabontó szójer, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 10, összesen: +8 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 313.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[96,65] Tovább barangolsz a fák között. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét.

Felfedeztél egy korongfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Leah híveié. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 303.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 263.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 223.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 183.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 110 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 143.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 103.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 63.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.)

[40 pontot használtál fel, van még 23.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [23 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját nyel le a sörényes ubuk. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 388 pontot. A következő körben tehát 385 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY)
Ahogy az erdőben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínű ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztőrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg.
- Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdő mélyén?
- Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent.
- Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bőrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz.
[Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY)
Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután.

MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY)
Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja.
Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán.

KARAKTERLAP

Bányarigó, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Leah kisebb papja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 247. fordulód.

Erő: 38 Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 119 cm
IQ: 27 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 36 Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 31 Életpont: 261/240 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 Varázspont: 321/82 Pénz: 1059 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 20/12 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 14
Eddig összesen 1052 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5816 TP-t kaptál. Jelenleg 410006 TP-d van. A következő szinthez még 39994 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, ryuku csapásvezető, lábascet. A 213. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 453 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/35 ökölvívás: 20/81 szúrófegyverek: 13/61 (+11%)
vágófegyverek: 15/55 (+33%) ütőfegyverek: 14/94 lőfegyverek: 9/50
dobófegyverek: *20/102

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/69 2. nyomkövetés: 40/58 (+40%) 3. lopás: 20/46
4. mászás: 1/27 5. csapdakészítés: 16/97 (+5%) 6. csapdaészlelés: 17/24
7. gyógyítás: 56/88 8. titkosírás: 10/94 9. felderítés: 13/76
10. szörnyidomítás: 6/16 11. teológia: 24/51 (+16%) 12. taumaturgia: 21/34 (+19%)
13. versengés: 1/39 14. harcművészetek: 18/20 15. zene: 16/77
16. szörnyismeret: 12/36 (+30%) 17. vadászat: 3/7 18. bányászat: 30/8
19. úszás: 5/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a trolloktól (5) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50)
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
elfogod trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő.

Összsúly: 115.68 kg Megterheltség: 125%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 arany (#50) 6 drótszőr (#37) 4 kaja (#2)
1 ubuk dobónyíl (#138) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 álompor (#396) 3 fabontó (#106) 2 mandibulapenge (#125)
2 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269) 2 sullár hólyag (#168)
6 tigroszlán fog (#63) 1 trikornis szarv (#198) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,65) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), Leah oltár, szent tölgyfa (#393)
(97,66) fabontó szójerek (#71), Chara-din monolitja (#534)
(98,66) Chara-din monolitja (#534), purifikátor (#157)
(99,66) Fairlight oltár, Leah rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102), nukleáris cickány (#155)
(100,66) sullárok (#101), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), epokitféreg (#147)
(101,66) sullárok (#101), Tharr oltár, malom (#1204), ryuku gárdista (#360)
(102,67) mély kút (#93), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393)
(103,66) trikornisok (#104), elf kósza háza (#681), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(104,66) oltár
(105,67) kaszabolósáskák (#83), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, szürke rinocérosz (#346)

Üzenet küldése a karakternek