247. forduló, 249. forduló, Savannah összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. máj. 23. 7h:10'
EZ A 277. JÁTÉKHETED, 248. FORDULÓD
278. játékheted kezdete: máj. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2102
SZÁMLA : XXXX

SAVANNAH KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,20] koordinátán. Kisebbfajta nyaralásnak is beillik a fogadóban eltöltött pihenésed. Amíg a fogadóban töltötted az idődet, igyekeztél híreket megtudni a külvilágról. Némi infó: Végre megtanultak az első alakváltók repülni, amikor a Vak Orgoróhoz címzett fogadóban részeg randalírozást kezdtek. A paranormális jelenséget az alakváltók ülepe és a kidobótroll talpának nagy erejű ütközése váltotta ki.
Most, hogy tökéletesen kipihented magad, ideje továbbkalandoznod. Elbúcsúzol a fogadóstól, és elhagyod a kocsmát.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Átlagos esetben csak azért keresnélek fel, mert ismét eljött az Olimpia ideje, most azonban nem egy átlagos esetről van szó. Idén van a 27. évfordulója annak, hogy túléltük a Világégést! Ez alkalomból a játékok mellett órási fesztivált rendezünk Alanorban, amire mindenkit szeretettel várunk! Mindenképpen számítunk a jelenlétedre, kérjük, jelezd szándékodat a szokásos módon! Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2019. június 18., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 22-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál. A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+111 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 1336. hetének nyerőszámai: 13, 3, 19. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: vv 71 72 64 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 450.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 448.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 446.]

* 2. KP: vv 12 13 26 elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 444.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 442.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 440.]

* 3. KP: vv 27 86 224 elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 438.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 438.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

* 4. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

* 5. KP: kf 223 0 0 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

* 6. KP: hh 1253 1618 0 használod az 1253. tárgyat az 1618. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 432.]
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 423.]

* 7. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 413.]

* 8. KP: kb 124 1 0 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 413.]

* 9. KP: h 1167 16 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 413.]

hu 291 hulladék: 291
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 413.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 413.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[98,20] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 21-24.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. A következő épületeket látod: egy tanácsadó bölcselő (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.).

(Továbbmész...) [99,19] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sötét gnóm lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Összefutsz Selymes Salinával. Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Süppeddel. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár. {egészsége: 28.}
Ő mosolyog, elbűvölő mesékkel szórakoztat. Közömbösen hallgatod a fiú mondanivalóját, majd egy egyszerű mosollyal elhátrálsz - nem tehetsz róla, de nem tetszik neked.
Összeakadsz Felefellel. Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. {legmagasabb fegyver szakértelme: 23.} Érzékeled auráját: ő is semleges.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. [18 pontot használtál fel, van még 395.]

ea 51 1 eladod az 51. tárgyat 1
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 395.]

ea 57 2 eladod az 57. tárgyat 2
Eladtál 2 bőrsisakot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 395.]

ee 176 187 157 eladod a 176. tárgyat a 187. tárgyat a 157. tárgyat
Eladtál 10 vashegyű nyilat. 60 aranyat kaptál.
Eladtál 3 mérgezett vasnyilat. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 5 nyu-shurikent. 60 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 395.]

ea 152 17 eladod a 152. tárgyat 17
Eladtál 17 vasércet. 34 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 395.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[124,31] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Aiby 'eem Yxté formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kérődző etra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+3.} Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 80 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra jobb vállát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy brutális morf áll veled szemben. {támadása: 28.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a brutális morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 708 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. A következő ellenfél egy halálos morf. {max. életpontja: 126-135.}

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 65 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 1 rókafarkat. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol.
[8 pontot használtál fel, van még 387.]

im 0 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 357.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 327.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+22 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 297.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[123,31] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 30.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 66 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős bal vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy domináns morf. {védettsége: 24 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a domináns morf testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (19 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel eltalálod a domináns morf testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a domináns morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem sikerült a domináns morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a domináns morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 58, gyógyulás: 8, összesen: -50 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy mágiamorfáló. {max. életpontja: 161-180.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz. 75 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 1 keg gombát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [122,31] A síkság után kisebb hegyek következnek. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy gondolod, hogy a közeledő földsárkány nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 66 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (8 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány nyakát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány melléd csap a farkával! A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy mágiamorfáló. {támadása: 26.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Kitátod a szádat, és lehelsz. 76 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló bal szárnyát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy brutális morf.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz. 71 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a brutális morf testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A brutális morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 708 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 2 pirkitet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Bon-less előtt. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 281.]

ef 6 508 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 239.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[121,32] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy friss csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy északi aurach közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 13 szúró, 12 vágó, 14 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach jobb hátsó lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az északi aurach bal hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy mágiamorfáló áll veled szemben. {támadása: 26.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló farkát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel megcsapod a mágiamorfáló bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a mágiamorfáló bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad a mágiamorfáló csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Második ellenfeled egy változatos morf.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz. 81 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf fejét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (24 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod a változatos morf testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a változatos morf jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A változatos morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 70, gyógyulás: 9, összesen: -61 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 trikornis szarvat. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [120,33] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Észreveszel egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dark Angel egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [16 pontot használtál fel, van még 223.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Mindenhol hullahegyek. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra. Rettegve, sikoltozva menekülsz. Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [40 pontot használtál fel, van még 183.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[119,32] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy élőholt quwarg előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy harcias morf áll veled szemben.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf bal vállát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf farkát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a harcias morf jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A harcias morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy mágiamorfáló. {támadása: 26.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 61 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel megütöd a mágiamorfáló farkát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a mágiamorfáló fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágiamorfáló belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 40 aranyat. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [118,32] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Felfedeztél egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [16 pontot használtál fel, van még 167.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom! {védettsége: 4 szúró, 7 vágó, 4 ütő ellen.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a drasmólyom pikkelyes lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy drasmólyom!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a drasmólyom fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 bakkura bőrt. Elhagyod a furcsa képződményt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [16 pontot használtál fel, van még 151.]

m 4 mozogsz délre
[118,33] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS".

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Triston Mortel, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy szekérkaraván van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [9 pontot használtál fel, van még 142.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki! {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 10 ütő ellen.}

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki jobb vállát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kőkorszaki szaki fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 deus ex machinát. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [28 pontot használtál fel, van még 114.]

bpb 8 bef. parancs berakása: 8

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az esőidézés varázslatot! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 109.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

* 1. BP: av 13 0 0 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 106.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 101.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

* 4. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 101.]

* 5. BP: kb 2 10 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

* 6. BP: le 223 0 0 leveszed/lerakod a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

* 7. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 101.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 13, 9.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sullár. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. 4 kaját bezabál a bibircsók-óriás. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 101 pontod maradt, ebből a következő körre 101 pontot vihetsz át. Kapsz még 389 pontot. A következő körben tehát 490 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KARAKTERLAP

Savannah, egy vörös, rövid hajú, csillogó szemű alakváltó nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 248. fordulód.

Erő: 27 (30) Szint: 24 Merészség: 5/2 Magasság: 160 cm
IQ: 30 Támadás: 28 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 35 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 23 (26) Életpont: 494/470 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 43 (49) Varázspont: 431/345 Pénz: 1471 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 45/11 Pszi pont: 97/62
Eddig összesen 3194 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 399 TP-t kaptál. Jelenleg 1 289 150 TP-d van. A következő szinthez még 110 850 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, őrült varázsló, óriásféreg. A 241. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10250 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/82 (+8%) szúrófegyverek: 24/82 (+2%) vágófegyverek: 9/12
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 9/10 dobófegyverek: 27/35 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kőkés (#6) << ezüsthegyű lándzsa (#324)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 2 db (1 -7.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
118,33 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 127
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 59, 62

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 153 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 109/9 2. nyomkövetés: 50/50 (+35%) 3. mászás: 10/94 (+11%)
4. csapdakészítés: 25/29 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/77 6. gyógyítás: 22/41
7. titkosírás: 7/93 8. felderítés: 12/52 (+25%) 9. szörnyidomítás: 14/2
10. teológia: 28/62 (+18%) 11. taumaturgia: 27/97 (+4%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 1/17 14. harcművészetek: 14/23 15. zene: 14/61
16. szörnyismeret: 35/46 17. pszi: 12/9 (+14%) 18. zárnyitás: 1/91
19. vadászat: 18/0 20. bányászat: 26/50 (+12%) 21. főzés: 8/83
22. csapatmunka: 1/92

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), sírlidérc (#172), emberevő (#119), láplidérc (#352), fémbontó szójer (#150), óriás csontváz (#176), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), természet haragja (#141), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tüskepajzs (#30), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +31% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
2.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 59, 61, 62.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.
Kész: 1, 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 988, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 101870.
A morf invázióban megölt morfok száma: 215, az összesen kapott pontszám: 21500. (összesen ölhető: 678 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5575 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bőrpáncél (#51) 2 bőrsisak (#57)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 3 mérgezett vasnyíl (#187)
5 nyu-shuriken (#157) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 spiritusz (#170)
1 tudás gyöngye (#522) 17 vasérc (#152) 10 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
262 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
1 deus ex machina (#1) 6 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
2 kék morfplazma (#2442) 1 kőszem (#304) 1 lila morfplazma (#2448)
10 madártoll (#112) 1 narancs morfplazma (#2449) 2 pirkit (#153)
2 rókafarok (#124) 2 sárga morfplazma (#2447) 2 trikornis szarv (#198)
79 víz (#27) 3 vörös morfplazma (#2443) 1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

117 118 119 120 121 122 123 124 125
30
31
32
33
34
(118,32) grok-képződmény (#149), oltár, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, 39. jellempróba, drasmólyom (#60)
(118,33) márványtorony (#175), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 45. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109)
(119,32) művészi porolit (#720), harcias morf (#7619), mágiamorfáló (#7623)
(120,33) friss csatamező (#262), 32. jellempróba, Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(121,32) olvasztókemence (#86), 48. jellempróba, érclelőhely, északi aurach (#350), mágiamorfáló (#7623), változatos morf (#7626)
(122,31) földsárkány (#359), mágiamorfáló (#7623), brutális morf (#7620), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), világítótorony (#156)
(123,31) ryuku ostromteknős (#362), domináns morf (#7624), mágiamorfáló (#7623), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534), 43. jellempróba, művészi porolit (#720)
(124,31) a 62. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, barátság szent tüze (#484), 29. jellempróba, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), kérődző etra (#368), brutális morf (#7620), halálos morf (#7618)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A jokonbia ágat ezentúl tenger/tó mezőről nem lehet használni, mivel számos problémához vezetett.
* - Ha egy karakter nem győz le egy szörnyet a szörnyarénában, akkor kap egy menekülő szöveget, hogy látszódjon, mivel ért véget a csata.
* - Ha a KT-vezetőnek van árnyék TU-ja, akkor tagok kiengedésnél az csökkent, nem a rendes MXTU.
* - A Mágiafókusz (275. tudati képesség) ezentúl nem növeli az ősi varázslatok hatásfokát.
* - Javítottuk Aritma varázsgömbjét, hogy ne jelezzen elfoghatatlan szörnyeknél.
* - A vámraktár tárgylistáját ezentúl csak 10 fordulónkén írjuk ki a karakterlapra.
* - A KT-vezető ezentúl minden fordulóban kap referencia listát.
* - Más KT-ban levő karakternek csak akkor lehet 90 feletti MXTU-t átadni, ha a másik KT is rendelkezik a Korlátlan tudat (574.) vagy a Tudatunk hatalma II. (588.) KT-képességekkel,
* - A morf esszenciát egy hiba miatt akkor is levonta a program a karaktertől, ha nem tudta használni. A hibát javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek