24. forduló, 26. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 7. 15h:17'
EZ A 116. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD
117. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [26,3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.)

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Gyümölcsöktől roskadozó mayuto-bokor az első fogás! (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 131.]

f 47 kísérletezel a 47. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz kígyóbőr kesztyűt. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 121.]

kt 49 1 elkészíted a 49. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 kígyóbőr kesztyűt. [20 pontot használtál fel, van még 101.]

kf 49 kézbeveszed/felveszed a 49. tárgyat
Felhúzod a kezedre a kígyóbőr kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

m 3 mozogsz délkeletre
[27,4] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gátvakond. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gátvakond testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a gátvakond testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gátvakond megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A gátvakond szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Látsz egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 92.]

kt 36 1 elkészíted a 36. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 fáklyát. [3 pontot használtál fel, van még 89.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[26,5] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezt a masszív, tömör szák-kőből álló vonulatot mindenki csak Rák-hegység néven ismeri, feltehetően alakja miatt. A hegyvonulat ölelő karjai nem engedik az észak felől áramló nedves levegőt a déli völgyekbe, ezért is alakulhatott ott ki a Mór sivatag. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy spagulár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a spagulár testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a spagulár bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A spagulár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Eszel valamit. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 80.]

kt 92 1 elkészíted a 92. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[25,6] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy drasmólyom. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [24,6] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebesített kőszáli disznó került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a bunkósbotot a másikra rohansz. Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőszáli disznó nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a kőszáli disznó bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kőszáli disznó! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kőszáli disznó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+22 életerő.)
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, félszemű elf férfival. Felszerelését egy kőszáli disznó trófea ékesíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Jameal. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [23,7] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csontlepke került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a csontlepke testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontlepke jobb hátsó lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [67 pontot használtál fel, van még 13.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[22,8] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy legyengült kőevő. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kőevő kőtestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot a másikra rohansz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a kőevő kőtestét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a kőevő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kőevő támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A kőevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis kaszabolósáska trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kőevő trófeát. 54 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Egy fekete bőrcsizmát, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt és egy varkaudar páncélt visel. Felszerelését egy kőevő trófea és egy garokk trófea díszíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy dárda. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Zorq,a Szikla. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 4.]

be 9 bemész a 9. titkos labirintusba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 4 9 4 mozogsz 4 9 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Iszol a vizestömlőből. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 166 pontot. A következő körben tehát 170 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÍGYÓBŐR KESZTYŰ (49. TÁRGY)
A kígyóbőr kesztyű készítéséhez két surranó kígyó bőrére van szükséged. Nemcsak kényelmes és divatos viselet, hanem valamennyire védi is a kezedet. Ha a KF paranccsal viseled, akkor egyet ad a Védelmedhez. Készítése 20 pontba kerül.

GÁTVAKOND (57. SZÖRNY)
Amikor hirtelen megmozdul alattad a föld, és karmok ragadják meg a lábadat, hirtelenjében a Tremors című film főhősének érezheted magad. Pedig nem, csak egy embernél kisebb, szőrős testű, hegyes karmú gátvakond fanyalodott Rád. Sajátos támadási módja miatt nagyobb meglepetéseket tud okozni, mint a Télapó. Legkényelmesebben egy ütőfegyverrel lehet agyoncsépelni.

DRASMÓLYOM (60. SZÖRNY)
Az alacsony és magashegységek nagyra nőtt, struccszerű ragadozó madara vastag tollazatot növesztett a kopár hegyormok közt fújó hideg szelek ellen. Ez a mindig éhes óriásmadár néha még egy-egy kőszáli disznót is elejt, nem beszélve a gyanútlan utazókról, akik a hegyeken akarnak átkelni. "A drasmólyom, mint a legtöbb buta szörny, csak akkor veszélyes, ha éhes - egy jóllakott drasmólyomtól akár 10 lépésre is el lehet sétálni, akkor sem támad meg." (idézet magát megnevezni nem kívánó halbiológustól. Szavahihetőség, szakértelem - ???).

KŐEVŐ (62. SZÖRNY)
Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában.

FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY)
Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna...

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 25. fordulód.

Erő: 12 Szint: 6 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 16 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 1 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 12 Életpont: 99/40 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 89 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 241 TP-t kaptál. Jelenleg 1802 TP-d van. A következő szinthez még 198 TP szükséges. Trófeáid: félelem-járó, kőevő.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 8 dobófegyverek: 6

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 13 5. vadászat: 4 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz botot (#4) (max. 1 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

Összsúly: 28.03 kg Megterheltség: 63%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dárda (#10) 2 surranó kígyó bőr (#47) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fáklya (#36) 1 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2)
1 kígyóbőr kesztyű (#49)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(22,8) a 9. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), kőevő (#62), Zorq,a Szikla (5973. kalandozó)
(23,7) oltár, csontlepke (#746)
(24,6) kőszáli disznó (#34), Jameal (3174. kalandozó)
(25,6) drasmólyom (#60)
(26,5) spagulár (#82), 3. jellempróba
(27,4) gátvakond (#57), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 15. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Alanor környékére bekerült a hiányolt 38-as TK.

Üzenet küldése a karakternek