Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. aug. 5. 10h:41' EZ A 496. JÁTÉKHETED, 25. FORDULÓD 497. játékheted kezdete: aug. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5920 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: le 2438 0 0 | leveszed/lerakod a 2438. tárgyat |
kotb 9161 |
m 3 5 4 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre |
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az evaporőr jobb oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a topránypolip puha testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a topránypolip testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a topránypolip testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip lecsap a bal karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [30,7] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gonyolék lehet. Itt csata lesz.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a gonyolék fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a gonyolék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nyelvével a gonyolék eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gonyolék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [30,8] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő púpos burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a púpos burástya fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 4 | mozogsz délre |
Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a bakkura apró lábait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bakkura csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A bakkura most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
le 51 | leveszed/lerakod az 51. tárgyat |
kt 90 | elkészíted a 90. tárgyat |
kf 90 51 | kézbeveszed/felveszed a 90. tárgyat az 51. tárggyal |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis kaffogó hebrencs trófeát, és kiszedsz egy púpos burástya trófeát. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
szk 50 | keresed az 50. szörnyet |
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
fkt 10 2 | felt. készítesz a 10. tárgyat (2 darabot) |
* 1. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 2. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: kf 2438 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 2438. tárgyat |
* 5. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 16 | Szint: | 8 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 113 cm |
IQ: | 9 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 188/68 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 50 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | ütőfegyverek: | 10 | dobófegyverek: | 6 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
46,103 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 46 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 671 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 9 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyismeret: | 4 |
10. vadászat: | 1 | 11. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz dárdát (#10) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 999 TVP-ért |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 11, 12. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rézsisak (#72) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | * | dárda (#10) | 1 | * | kőkalapács (#13) | |
1 | kőkés (#6) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | arany éjmedál (#2438) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | deus ex machina (#1) | 22 | kaja (#2) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | moa antigrav (#2204) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 15] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 12 korty víz (#27), fér még: 8] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 5 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | |||
30 | drótszőr (#37) | 4 | evaporőr háj (#105) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
6 | lapkorong (#80) | 19 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | móri gyümölcs (#116) | 1 | óndarab (#85) | 5 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | rákpáncél (#97) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
17 | sallank karom (#128) | 4 | smirglilevél (#29) | 1 | tükör (#43) | |||
6 | varányszem (#30) |
Összsúly: 40.62 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 5 | óndarab (#85) | 6 | rézdarab (#70) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bot (#4) | 1 | bronzpáncél (#90) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 2 | kaja (#2) |
29 | 30 | 31 | 32 | |
4 | |
|
|
|
5 | |
|
|
|
6 | |
|
|
|
7 | |
|
|
|
8 | |
|
|
|
9 | |
|
|
|
10 | |
|
|
|