251. forduló, 253. forduló, Laurana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. nov. 15. 9h:09'
EZ A 666. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD
667. játékheted kezdete: nov. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4102
SZÁMLA : XXXX

LAURANA KALANDJAI


31 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,47] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 berzerker tüskét (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 monstrum vállvédőt (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 10. napján összeakadsz egy kopasz, kék szemű kobudera nővel. Bőre babarózsaszín. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ryuku csapásvezető trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy szutykos remák trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Dizsnyóarcú Trücsi . Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. "Mester, fogadd őszinte tiszteletemet!" - mondja, miközben földig hajol előtted. Te is mély meghajlással köszöntöd benne a Harcművészt. KÍ tudásod jóval mélyebb, mint a másiké. Emlékképek futnak lelki szemeid előtt ... mestered ... kolostorod ... szerzetestársaid ... barátságos viadalok. Szinte magadtól fogadod el társad kihívását. Órákig gyakoroltok, majd - rövid mosakodás után - búcsút intetek egymásnak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 berzerker tüske (eladási ár: 5900 arany, ebből a kezelési költség: 590 arany) ellenértékét.
A 12. napon összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Chini. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 monstrum vállvédő (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
A 26. napon megintcsak összefutsz Dizsnyóarcú Trücsi vel . Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt. KÍ tudásod jóval mélyebb, mint a másiké. Harcművészekhez méltóan meghajoltok egymással szemben, majd barátságos párviadal veszi kezdetét. Mindketten teljes erőbedobással küzdötök, de az ütéseket csak imitáljátok. Jó lenne minden nap valami hasonló.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49).
Komor ábrázatodat látva, a hírnök csendesen megkérdezi:
- Ugye, nincs machinád. - bólintasz, majd elmeséled, hogyan vesztetted el. A futár bólogat, gondolkodik, majd azt tanácsolja, hogy valahogyan mindenképp próbálj meg egyet szerezni, hiszen az olimpia egy olyan egyedülálló élmény, amelyet nem szabad kihagyni. [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2010. nov. 23., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a nov. 27-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+22 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 90 TVP-t kell elköltened.] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmos tankány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) {KCC:} Vashegyű lándzsával eltalálod a karmos tankány jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 352.]

* 2. KP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+19 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 322.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 322.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

ek 7 19 1 t. energia kisütése: 7 19 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 úszás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 312.]

at 5300 30 TU-t adsz át az 5300. kalandozónak 30
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 5 TU árán átcsúsztatsz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

ef 14 506 energia fejlesztése 14
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 302.]

p 69 használod a 69. pszi képességet
12 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi-regeneráció pszi képességet. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+2 életerő.) [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új gyöngymangó. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 282.]

a 76 1548 1 átadod a 76. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 bronzkulcsot NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

a 185 1548 2 átadod a 185. tárgyat az 1548. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 nagy bronzkulcsot NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

a 75 1548 2 átadod a 75. tárgyat az 1548. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 rézkulcsot NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 267.]

f 1222 kísérletezel az 1222. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 257.]

kb 1 1 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

h 1 50 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[140,48] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Sardullah Sharpa irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) [140,49] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy vadász tatu, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg királynő nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő bal első lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 37, gyógyulás: 9, összesen: -28 ÉP}

egy fekete csuha alá rejtőző lénnyel. Egy pillanatra rettegés tölti el a szíved. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Vérre szomjazva, kihívást intézel felé. Majd megmutatod Neki!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a kobudera testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Mielőtt közelharcba bocsátkozna, vas dobónyilat ragadva megsoroz ellenfeled. Feléd repül 4 vas dobónyíl. A lövedékek perforálják a testedet. (4 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel párszor keményen megütöd a kobudera bal karját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a kobudera bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel a kobudera borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a jobb válladat. Az Erő Öklének trükkjét láthattad tőle. (3 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) Orgyilkos tőrrel a kobudera gyengén megszurkálja a testedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} {Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 189, gyógyulás: 40, összesen: -149 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+72 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [74 pontot használtál fel, van még 183.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) [140,50] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+75 életerő.) Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [72 pontot használtál fel, van még 111.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[140,51] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) [140,52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy ryuku gárdista. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+77 életerő.) Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Látsz egy szent tölgyfát. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [74 pontot használtál fel, van még 37.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) [140,53] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Észreveszel egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Zaphod Beeblebrox egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)
Összeakadsz Dizsnyóarcú Trücsi vel . Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ryuku csapásvezető trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. "Mester, fogadd őszinte tiszteletemet!" - mondja, miközben földig hajol előtted. Te is mély meghajlással köszöntöd benne a Harcművészt. Érzed, ahogy testedben buzogni kezd a KÍ. Valószínűleg az együvé tartozás okozza ezt a furcsa érzést. Szinte öntudatlanul veted le páncélzatodat, dobod el felszerelésedet, és feszülsz a másiknak. Többórányi küzdelem után szokatlanul jól érzed magad. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [32 pontot használtál fel, van még 5.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 5, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 393 pontot. A következő körben tehát 390 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KARAKTERLAP

Laurana, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nő vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 252. fordulód.

Erő: 26 (29) Szint: 16 Merészség: 6/6 Magasság: 134 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 16 (17) Agresszió: 7 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 33 (36) Menekülés: 40 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 29 (35) Életpont: 265/197 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: -6
Szerencse: 36 (40) Varázspont: 318/1 Pénz: 6582 arany Kép. pont: -4
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 46/0 EFejl: 30
Eddig összesen 927 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1841 TP-t kaptál. Jelenleg 141073 TP-d van. A következő szinthez még 38927 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, Földrengető, vadász quwarg. A 207. fordulódban 5859 arany került a bankszámládra. 7177 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/88 (+42%) ökölvívás: *20/101 szúrófegyverek: *19/100
vágófegyverek: 1/69 ütőfegyverek: 7/65 lőfegyverek: 20/75 (+3%)
dobófegyverek: 2/44

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/71 (+14%) 2. nyomkövetés: 36/66 (+16%) 3. mászás: 5/14
4. csapdakészítés: 16/85 (+5%) 5. csapdaészlelés: 4/87 6. gyógyítás: 32/63 (+90%)
7. titkosírás: 9/9 8. felderítés: 31/47 9. szörnyidomítás: 6/54
10. teológia: 35/45 (+9%) 11. taumaturgia: 6/87 (+2%) 12. versengés: 7/39
13. harcművészetek: 19/10 14. zene: 50/65 (+30%) 15. szörnyismeret: 10/86
16. pszi: 5/35 (+11%) 17. vadászat: 15/56 18. bányászat: 16/83
19. úszás: 9/6 (+12%) 20. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 8 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), tormikus egér (#218), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 14 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 225 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 1 bronzkulcs (#76) 4 mérgezett vasnyíl (#187)
2 nagy bronzkulcs (#185) 2 rézkulcs (#75) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2) 1 tankány karom (#237)
5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,47) karmos tankányok (#137)
(140,48) művészi porolit (#720), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), vércápa (#193)
(140,49) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), quwarg királynő (#153), egy kobudera férfi, vércápa (#193)
(140,50) művészi porolit (#720), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vércápa (#193)
(140,51) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 43. jellempróba, vércápa (#193)
(140,52) ryuku gárdista (#360), oltár, 48. jellempróba, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), vércápa (#193)
(140,53) szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), oltár, Dizsnyóarcú Trücsi (2872. kalandozó), vércápa (#193)

Üzenet küldése a karakternek