253. forduló, 255. forduló, Laurana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. dec. 16. 9h:08'
EZ A 670. JÁTÉKHETED, 254. FORDULÓD
671. játékheted kezdete: dec. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4102
SZÁMLA : XXXX

LAURANA KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,63] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 800 tapasztalati pontot.
A táborozás 5. napján összefutsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton fókuszt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy Natharion amulettet, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi kígyóbőr övet, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy szem szimbólumot, egy szerencse gyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok páncélt és egy uglaok szögescsizmát visel. Fegyverzetét egy quwarg gigász trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg ölész trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Khossus del Maul. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Ő mosolyog, elbűvölő mesékkel szórakoztat. Érdeklődve hallgatod, de ez inkább udvariasságodból, mint az iránta való vonzalomból fakad. Nem jó nálad a pasi.
A 21. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku csizmát, egy ryuku mellvértet és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy varkaudar felderítő trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy ryuku csapásvezető trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Phantom Lord. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+22 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 896. hetének nyerőszámai: 21, 12, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 351.]

* 2. KP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+20 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 321.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

ef 14 506 energia fejlesztése 14
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 255.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 245.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-regeneráció pszi képességet. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 240.]

kb 2 20 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[140,64] Fák, mindenütt csak fák. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar behemót. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. {KCC:} Vashegyű lándzsával jól megszúrod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [140,65] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy mutáns pók nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók egyik lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a mutáns pók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Találsz egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 186.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [140,66] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy mély szakadékot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [32 pontot használtál fel, van még 154.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
55 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 154.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[140,67] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mosolygó rettenet bal lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mosolygó rettenet, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 11 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 14, gyógyulás: 1, összesen: -13 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 borostyán függőt. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) [140,68] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [67 pontot használtál fel, van még 87.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [140,69] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Találsz egy kék orchideacserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Sakamoto Takumi , amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos tetű. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.


(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [32 pontot használtál fel, van még 55.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 50.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
25 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

im 0 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 20.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[140,70] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet.

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [12 pontot használtál fel, van még 8.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 14, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 395 pontot. A következő körben tehát 395 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Laurana, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nő vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 254. fordulód.

Erő: 26 (29) Szint: 16 Merészség: 6/6 Magasság: 134 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 16 (17) Agresszió: 7 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 33 (36) Menekülés: 40 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 29 (35) Életpont: 265/265 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: -6
Szerencse: 36 (40) Varázspont: 318/25 Pénz: 6562 arany Kép. pont: -4
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 46/0 EFejl: 30
Eddig összesen 939 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3523 TP-t kaptál. Jelenleg 150154 TP-d van. A következő szinthez még 29846 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, Földrengető, vadász quwarg. A 207. fordulódban 5859 arany került a bankszámládra. 7235 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/80 (+36%) ökölvívás: *20/101 szúrófegyverek: *19/100
vágófegyverek: 1/69 ütőfegyverek: 7/89 (+6%) lőfegyverek: 20/75
dobófegyverek: 2/44

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/71 2. nyomkövetés: 37/10 (+20%) 3. mászás: 5/24 (+10%)
4. csapdakészítés: 16/95 (+5%) 5. csapdaészlelés: 4/87 6. gyógyítás: 32/63
7. titkosírás: 9/9 8. felderítés: 31/59 (+10%) 9. szörnyidomítás: 6/54
10. teológia: 35/75 (+10%) 11. taumaturgia: 6/99 (+4%) 12. versengés: 7/47
13. harcművészetek: 19/10 14. zene: 51/25 (+30%) 15. szörnyismeret: 10/86
16. pszi: 5/57 (+11%) 17. vadászat: 15/56 18. bányászat: 16/98 (+15%)
19. úszás: 8/36 (+12%) 20. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 8 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), tormikus egér (#218), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 6 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 88 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 gyöngymangó (#135) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borostyán függő (#162) 20 kaja (#2) 2 rézdarab (#70)
3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,64) varkaudar behemót (#189), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), vércápa (#193)
(140,65) mutáns pók (#117), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon rúnaköve, vércápa (#193)
(140,66) quwarg harcos (#201), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vércápa (#193)
(140,67) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156), mosolygó rettenet (#97), érclelőhely, vércápa (#193)
(140,68) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), művészi porolit (#720), vércápa (#193)
(140,69) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), gyilkos tetvek (#116), bávatag golombár (#165), vércápa (#193)
(140,70) ősi csatamező (#263), 34. jellempróba, Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 138,121-es mezőn levő ősi rúnatorony a 139,121-re költözött.
* Bekerültek a játékba az új területhez kapcsolódó isteni küldetések. Ezzel kapcsolatban az isteni küldetések teljes rendszerét újra kellett írni, bár a rendszert leteszteltük, ha mégis visszásságot tapasztaltok, kérjük írjátok meg nekünk.

Üzenet küldése a karakternek