Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. febr. 15. 20h:51' EZ A 279. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD 280. játékheted kezdete: febr. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 28 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1510 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
v 14 2 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
vv 224 4 23 | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot |
vv 27 16 26 | elmormolod a 27. varázslatot a 16. varázslatot a 26. varázslatot |
vv 182 57 364 | elmormolod a 182. varázslatot az 57. varázslatot a 364. varázslatot |
vv 243 78 90 | elmormolod a 243. varázslatot a 78. varázslatot a 90. varázslatot |
vv 19 443 58 | elmormolod a 19. varázslatot a 443. varázslatot az 58. varázslatot |
hh 1100 1225 305 | használod az 1100. tárgyat az 1225. tárgyat a 305. tárgyat |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: ek 215 10 0 | t. energia kisütése: 215 10 |
* 3. KP: ek 40 10 0 | t. energia kisütése: 40 10 |
* 4. KP: ek 285 6 0 | t. energia kisütése: 285 6 |
* 5. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 6. KP: ef 1 0 0 | energia fejlesztése 1 |
* 7. KP: hh 1618 1253 1554 | használod az 1618. tárgyat az 1253. tárgyat az 1554. tárgyat |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról kiszáradás varázslatot lő rád a másik. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a dűneszellem testét. (7 támadással 265 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a dűneszellem homoktestét. (8 támadással 652 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 117 életpontot sebeztél. 117 életpontot gyógyultál. Naginatával többször eltalálod a dűneszellem testét. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A dűneszellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 150 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a dűneszellem jobb oldalát. (8 támadással 697 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöfködöd a dűneszellem testét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) A dűneszellem leken néhány pofont. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A dűneszellem néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 150 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2498, sebződés: 1135, gyógyulás: 321, összesen: -814 ÉP}
* 8. KP: ef 7 510 0 | energia fejlesztése 7 |
* 9. KP: kf 397 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat |
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 497.]
hu 551 | hulladék: 551 |
le 253 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
kf 1567 | kézbeveszed/felveszed az 1567. tárgyat |
kf 1563 | kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat |
h 697 900 | használod a 697. tárgyat |
v 181 187 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
202 | 203 | 204 | |
93 | |
|
|
94 | |
|
|
95 | |
|
|
[187,60] Épületek tűnnek fel. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane.
be 631 2 | bemész a 631. épületbe |
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 131 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona testét. (7 támadással 268 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az őrjáratozó katona testét. (7 támadással 609 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Naginatával kicsit megsebzed az őrjáratozó katona fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (7 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Kiváló munka volt (+41 varázspont). 10 925 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1177, sebződés: 60, gyógyulás: 11, összesen: -49 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 69 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló jobb oldalát. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rókafarok és 7 spiritusz. Jól harcoltál! (+41 varázspont.) 2 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 89, gyógyulás: 102, összesen: +13 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok. Jól harcoltál! (+21 varázspont.) 2 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 92, gyógyulás: 104, összesen: +12 ÉP}
pbe 5555 | beraksz a bankba 5555 aranyat |
bb 56 200 | beraksz a bankba az 56. tárgyat (200 darabot) |
bb 360 80 | beraksz a bankba a 360. tárgyat (80 darabot) |
bb 403 30 | beraksz a bankba a 403. tárgyat (30 darabot) |
ve 1157 | megveszed az 1157. tárgyat |
ea 1548 1 | eladod az 1548. tárgyat 1 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a részeg kalandozó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó fejét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. Naginatával felnyársalod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 22, gyógyulás: 20, összesen: -2 ÉP}
ea 397 1 | eladod a 397. tárgyat 1 |
ve 1500 10 | megveszed az 1500. tárgyat 10 |
ve 150 20 | megveszed a 150. tárgyat 20 |
ve 44 1 | megveszed a 44. tárgyat 1 |
ve 565 5 | megveszed az 565. tárgyat 5 |
ve 470 5 | megveszed a 470. tárgyat 5 |
ft 7617 1 | támadod a 7617. szörnyet |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 201 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 104 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszúrod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és 2 csuklyavirág. 2 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 86, gyógyulás: 90, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [187,59] Folytatod sétádat a házak közt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy nagyobb monolitot. (ld. enc.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 72 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Naginatával eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy fokhagyma és 2 púderkő. 2 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 104, gyógyulás: 104, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[203,94] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Látsz egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz varázsfiolát. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy woorgard. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 801-900.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a woorgard szörcsögő hátát. (8 támadással 569 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) A woorgard csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 916, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy Solisar aurája varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 46 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény gyors egymásutánban néhány bronzhegyű nyilat lő ki rád. A becsapódástól 69 életpontot vesztettél. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Cenarius bal első lábát. (8 támadással 678 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszurkálod a Cenarius fejét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Cenarius sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Cenarius száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 íjászkencét. 7 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 195, gyógyulás: 126, összesen: -69 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy Solisar aurája varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mantikór bal első lábát. (7 támadással 264 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (21 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a mantikór testét. (7 támadással 598 életpontot sebezve.) Naginatával kicsit megsebzed a mantikór testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a mantikór megcsapja a fejedet. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Aurád tisztul. (+3 gonoszság.) A mantikór harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 997, sebződés: 141, gyógyulás: 29, összesen: -112 ÉP}
v 198 200 115 | elmormolod a 198. varázslatot |
202 | 203 | 204 | |
93 | |
|
|
94 | |
|
|
95 | |
|
|
[200,115] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy királyi őrsáncot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy tündöklő szobrot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
kt 1141 | elkészíted az 1141. tárgyat |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 65 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (43 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 327 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszúrod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 139, gyógyulás: 118, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [199,113] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő varkaudar vajákos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 60.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 139 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar vajákos testét. (7 támadással 278 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar vajákos testét. (7 támadással 614 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 103 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. Naginatával meghorzsolod a varkaudar vajákos ragyás arcát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar vajákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sámán gyógykenőcs. 6 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1186, sebződés: 166, gyógyulás: 107, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] A bozótost ritka erdő váltja fel. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy varkaudar falut. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy bíborcserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy beomlott q. gödröt. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy vark. kardtáncos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 135 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (7 támadással 270 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vark. kardtáncos nyakát. (8 támadással 698 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Naginatával épp hogy megszúrod a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1267, sebződés: 141, gyógyulás: 135, összesen: -6 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos nyakát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos nyakát. (4 támadással 340 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 101 életpontot sebeztél. 101 életpontot gyógyultál. Naginatával eltalálod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 127, gyógyulás: 108, összesen: -19 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. 116 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöföd a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 53, gyógyulás: 121, összesen: +68 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar íjász bal oldalát. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Naginatával teljesen átszúrod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 2 005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 24, gyógyulás: 112, összesen: +88 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 108 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Naginatával felnyársalod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2 295 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 23, gyógyulás: 85, összesen: +62 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 120 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Naginatával teljesen átszúrod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2 005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 43, gyógyulás: 37, összesen: -6 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. Naginatával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 295 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 31, gyógyulás: 32, összesen: +1 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Naginatával felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 arany, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc. 2 295 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 22, gyógyulás: 24, összesen: +2 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 63 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos fejét. (4 támadással 334 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszúrod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 130, gyógyulás: 108, összesen: -22 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [197,110] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
im | imádkozol |
im | imádkozol |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kronotapír fejét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kronotapír jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 460 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Naginatával eltalálod a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 50, gyógyulás: 21, összesen: -29 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 106 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Naginatával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
le 1567 | leveszed/lerakod az 1567. tárgyat |
kf 253 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: kf 709 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
AMUL KULCS (565. TÁRGY) Első pillantásra meg sem mondanád, hogy ez a fehér márvány, tapintásra meglepően meleg tárgy kulcs. Egy hosszúkás rúd, amely egy trikornis szarvra emlékeztet - de bizonyos, kinyithatatlan zárakon már láttad ezt az emblémát! Az amul kulcsot ezen zárak kinyitására tervezték. Ha egy ilyen zárra bukkansz, tudni fogod, hogy az amul kulcs szükséges hozzá. Sajnos, az amul kulccsal csak egy ilyen zárat nyithatsz ki, ezután elveszti mágikus potenciálját. |
NAGYOBB MONOLIT (2783. TÁRGY) Ezen gigászi, lüketető, zöldes-lilás fekete oszlopok megjelenése a városokban elhozta A Sötétség Korát. Egyértelműen a káosz hívők által korábban épített monolitok sokkal nagyobb, monumentálisabb változatai. Minden kalandozó érzi hatásukat, mivel elméjüket szinte teljesen elönti a Káosz zsongása. Irtózatos önuralom kell ahhoz, hogy valaki kizárja ezt a tudatából. Biztos vagy benne, hogy amíg ezek a nagyobb monolitok állnak, addig a helyzet nem javulni, hanem valószínűleg inkább csak romlani fog. Le kell őket rombolni, amiben minden jóérzésű kalandozónak muszáj résztvennie. Játéktechnikai információk: A Nagyobb monolitot a ZIP 7777 paranccsal rombolhatod. Nem árt azonban felkészülnöd arra, hogy erősített gonosz szörnyek mellett esetleg káosz hívó kalandozók is védik őket. A parancs költsége 10 TVP, ha egy esetleges kalandozócsatában alulmaradsz, 100 TVP, ha eljutsz a rombolásig, azaz a szörnycsatákig. A káoszhívők építhetik is a monolitot az ZIP 6666 100 paranccsal, de nekik is szembe kell nézniük erősített szörnyellenfelekkel. Építeni csak akkor tudsz egy nagyobb monolitot, ha az már részlegesen rombolva van. A nagyobb monolit mezőjén nehezebb koncentrálni, így a lopás és csapdaészelelés is 25%-kal csökken. |
VARÁZSFIOLA (828. TÁRGY) Az árnymanó rád vigyorog. - Barátom! Épp a közelmúltban jutott a birtokomba egy mágikus eszköz. Egy varázsfiola, amely csak úgy hipp-hopp, varázsitalt képes előállítani. Gondolom, érdekelne a dolog? Ó persze ingyen sajnos nem megy... Néhány apróságra lenne szükségem, amely ahhoz kell, hogy a fiamnak elkészíthessem Huddens kesztyűjét. Egy teknősesszencia, egy etra hályog és egy berzerker tüske, igen, ezek kellenének! A többi csipcsup kelléket már én megoldom valahogy. Szóval jelentkezz, ha sikerült összelopni mindent! A varázsfiolát a Küldetés teljesítése: KT 828 paranccsal veheted át az árnymanótól, 5 TVP árán. A fiola egy semleges jelleműek számára igen hasznos varázsital elkészítéséhez kell. Egy fiolában legfeljebb 5 adagot tarthatsz a különleges nedűből. Ha jó vagy gonosz vagy, akkor valószínűleg nem érdemes foglalkoznod azzal, hogy a tárgyak összegyűjtésével gürcölj. |
Erő: | 30 (45) | Szint: | 47 | Merészség: | 99/7 | Magasság: | 261 cm |
IQ: | 37 (50) | Támadás: | 88 (92) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 469 kg |
Ügyesség: | 30 (48) | Védekezés: | 104 (113) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 24/27 év |
Egészség: | 33 (52) | Életpont: | 1604/1604 | Jellem: | jó (324) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 42 (77) | Varázspont: | 1089/313 | Pénz: | 9587 arany | Kép. pont: | 97 |
Tudatpont: | 90/54 | Pszi pont: | 283/132 | Halhatatlanság: | 3 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | szúrófegyverek: | 48/16 (+16%) | ütőfegyverek: | 9/49 |
lőfegyverek: | 35/55 (+7%) | dobófegyverek: | 11/51 |
Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (16 -18.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (19 -21.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -39.); mihlanil nyíl (#597) (40 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
197,110 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 414 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 30/4 | Pszi katalizátor 50/19 | Max életkor 83 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 383 TVP | ||
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/38 | 2. nyomkövetés: | 53/65 (+41%) | 3. mászás: | 28/69 |
4. csapdakészítés: | 19/23 | 5. csapdaészlelés: | 10/57 | 6. gyógyítás: | 8/43 |
7. titkosírás: | 7/3 | 8. felderítés: | 29/6 (+4%) | 9. szörnyidomítás: | 7/65 |
10. teológia: | 64/78 (+16%) | 11. taumaturgia: | 76/75 (+32%) | 12. szerencsejáték: | 5/7 (+2%) |
13. versengés: | 11/18 | 14. zene: | 21/55 (+5%) | 15. szörnyismeret: | 16/32 |
16. pszi: | 25/59 (+12%) | 17. zárnyitás: | 5/38 | 18. vadászat: | 47/46 (+72%) |
19. vitalitás: | 4/49 (+6%) | 20. bányászat: | 27/96 (+17%) | 21. testépítés: | 25/95 |
22. úszás: | 10/30 | 23. főzés: | 11/84 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
szintszívó (#96), bűbájlidérc (#761), oglyth (#374), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), lidércúr (#252), quwargok (#9093) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), aranyfecske (#283), rubin sárkány (#330), hattyúkirály (#776), Rém (#315) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Suma Surma (#6137), csápos otagi (#395), Szipor (#6146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | jellemrejtés (#23) |
csábmosoly (#16) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | a lélek védelme (#57) |
tolvajvér (#364) | láth. észlelése (#78) | agyburok (#90) | harci induló (#443) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), vakító fény (#43), Asylux csapdája (#233), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), Solisar aurája (#240), fehér glóbusz (#47) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+4 támadás közelharcban) státusz: OK |
Familiárisod egy kékszajkó. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem tűrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtől három varkaudar behemót, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 0) |
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). a Borzalom Fellegvára (671): 98. labirintus (409,65). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 55, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 97, 98, 99, 125, 127, 129, 130, 131, 134, 135, 136, 171, 192, 193, 245, 278, 279. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 11, 12, 13, 15, 16, 20, 26, 33, 34, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 50, 51, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás | ||
Megölt szörnyek: 77. Szerzett pont: 8624. Beállított erő: 25 Összpont: 108697 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 14 2, vv 224 4 23, vv 27 16 26, vv 182 57 364, vv 243 78 90, vv 19 443 58, hh 1100 1225 305, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 49 TU. szükséges még: 21 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1015 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6685 | arany (#50) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 2 | dentor bőr (#551) | |||
5 | drótszőr (#37) | 79 | ezüst gyűrű (#180) | 11 | ezüst karkötő (#158) | |||
16 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fenőkő (#1618) | 29 | fokhagyma (#403) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 198 | mákrózsa virág (#56) | 80 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | tinta (#101) | 2 | tűzbimbó (#623) | 2 | varázskő (#305) | |||
25 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | zafír erőöv (#397) | 1 | keg gomba (#1615) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 5 | amul kulcs (#565) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | hattyútoll (#1222) | 1 | hűségérme (#1141) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
20 | kaja (#2) | 5 | kholden kulcs (#470) | 2 | púderkő (#119) | |||
2 | rókafarok (#124) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
14 | spiritusz (#170) | 19 | szent jogar (#150) | 1 | tüske (#22) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 4 | vasérc (#152) | 33 | víz (#27) |
196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | |
109 | |
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|