Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jan. 5. 9h:22' EZ A 673. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD 674. játékheted kezdete: jan. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod a 238. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ef 6 506 | energia fejlesztése 6 |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
h 1254 | használod az 1254. tárgyat |
dd 51 57 90 | eldobod az 51. tárgyat az 57. tárgyat a 90. tárgyat |
dd 277 65 237 | eldobod a 277. tárgyat a 65. tárgyat a 237. tárgyat |
dd 87 5 9 | eldobod a 87. tárgyat az 5. tárgyat a 9. tárgyat |
dd 17 131 92 | eldobod a 17. tárgyat a 131. tárgyat a 92. tárgyat |
dd 396 16 268 | eldobod a 396. tárgyat a 16. tárgyat a 268. tárgyat |
ffk 100 100 100 | felt.fv.kozkázata: 100 100 100 |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 114 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku csapásvezető bal vállát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ryuku csapásvezető bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Vashegyű lándzsával megérinted a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 10 arany. Magad mögé lököd a pitiáner Földrengető trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ryuku csapásvezető trófeát. 798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 171, gyógyulás: 13, összesen: -158 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 41 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 59, gyógyulás: 12, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [140,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 201 pontot kell rákölteni.) Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy barátság szent tüzét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku légiós fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [140,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy ork sámán volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [140,75] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Mindenhol hullahegyek. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc jön feléd.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 42 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel megcsapod a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a dögkeselyű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 8 madártollat. 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Semmi eredménye! A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (19 életpontot vesztettél.)
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [140,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [140,78] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északnyugatra látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy legyengült ryuku csapásvezető ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 5 pontért |
* 5. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG) A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.) |
Erő: | 26 (29) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 26 (31) | Támadás: | 16 (17) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 26 (30) | Védekezés: | 34 (37) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 29 (35) | Életpont: | 265/188 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 36 (40) | Varázspont: | 324/55 | Pénz: | 6572 arany | Kép. pont: | -4 |
Tudatpont: | 30/11 | Pszi pont: | 46/2 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/22 (+42%) | ökölvívás: | *20/101 | szúrófegyverek: | *19/100 |
vágófegyverek: | 1/69 | ütőfegyverek: | 7/89 | lőfegyverek: | 20/75 |
dobófegyverek: | 2/44 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/99 (+28%) | 2. nyomkövetés: | 37/18 (+8%) | 3. mászás: | 5/24 |
4. csapdakészítés: | 17/0 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/87 | 6. gyógyítás: | 32/63 |
7. titkosírás: | 9/9 | 8. felderítés: | 31/61 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 6/54 |
10. teológia: | 35/89 (+14%) | 11. taumaturgia: | 7/11 (+12%) | 12. versengés: | 7/47 |
13. harcművészetek: | 19/10 | 14. zene: | 51/55 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 10/86 |
16. pszi: | 5/68 (+11%) | 17. vadászat: | 15/56 | 18. bányászat: | 17/13 (+15%) |
19. úszás: | 8/50 (+14%) | 20. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 8 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), tormikus egér (#218), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU. Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
16 | álompor (#396) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | bőrpáncél (#51) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzpáncél (#90) | |||
1 | bunkó (#5) | 1 | bunkósbot (#9) | 4 | gromak bőr (#268) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 7 | kaja (#2) | 5 | kötél (#92) | |||
6 | óndarab (#85) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 6 | rézdarab (#70) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 10 | szögletes kő (#17) | 6 | tankány karom (#237) | |||
6 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 6 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | madártoll (#112) | |||
3 | vasérc (#152) |