Gor Findalas 256. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. ápr. 4. 9h:19'
EZ A 357. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD
358. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3914
SZÁMLA : #8993
ZSETONOK : 386
Extra forduló: 18 |
|
GOR FINDALAS KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [147,65] koordinátán. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel
teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. 5 vashegyû nyíl van benne! És egy
cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemû lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos
szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A teremtés zsákja létrehozott 1
vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted
erõd egy részét. (+9 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+100 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély
meditáció segít a pszid regenerálásában. (+51 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7
pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös
Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 601. hetének nyerõszámai: 14, 17, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos
szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
* 1. KP: | elmormolod az 5. varázslatot
| Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a
gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6 varázspont.] Figyelmeztetés:
megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 424.]
* 2. KP: | elmormolod a 3. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az éber kakukk
varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 424.]
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Varázsolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erõpajzs I varázslatot! Az
erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 419.]
* 4. KP: | használod a 64. pszi képességet
| Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a pszi-ernyõ
pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 414.]
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv
pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot
használtál fel, van még 409.]
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Egy végsõ mozdulattal
elõhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5
pontot használtál fel, van még 404.]
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot
| Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével
elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel,
van még 399.]
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Az utolsó ige
kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42
varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 369.]
f 403 119 27 | kísérletezel a 403. tárggyal a 119. tárggyal a 27. tárggyal
| Sajnos nincs nálad víz. [0 pontot használtál fel, van még 369.]
f 551 578 | kísérletezel az 551. tárggyal az 578. tárggyal
| Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idõ telik el... Érdemes volt
kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz dentor szüttyõt. (ld. enc.) 222 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot
használtál fel, van még 359.]
kt 590 | elkészíted az 590. tárgyat
| Legyártottál 1 dentor szüttyõt. [15 pontot használtál fel, van még 344.]
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot
| Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már
benned van. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató
táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában!
Fürge Gyopi " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fõutcát. Észreveszel egy fekete lótuszt.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Látsz egy borkonyó cserjét. Oldalt
pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült
bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1
tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik Treem, aki
úgy hitte, ereje felérhet a MAFFIA KT erejével, s ezért kellett meghalnia." A következõ épületeket látod: egy jáde sárkány
kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez.
(703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 aranygyûrût 12 aranyért, 3 ezüst gyûrût 18 aranyért, 1 ezüst karkötõt 14 aranyért, 1 fabontót 5 aranyért, 1 ilkin
ércet 3 aranyért, 2 trikornis szarvat 24 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 334.]
be 702 6 | bemész a 702. épületbe
| Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben
még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató
hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi,
miben segíthet. Elmondod, hogy nagyon kezdõ vagy dobófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Kiderül azonban,
hogy már túl tapasztalt vagy - így nem tudnak tanítani. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 329.]
kt 312 | elkészíted a 312. tárgyat
| Begyûjtöttél 1 borkonyó bibét. [10 pontot használtál fel, van még 319.]
kt 447 7 | elkészíted a 447. tárgyat (7 darabot)
| Sajnos itt egyszerre csak 1 lótuszvirágot lehet begyûjteni. Begyûjtöttél 1 lótuszvirágot. [3 pontot használtál fel, van még
316.]
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
| Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh,
elteleportálsz!
[147,65] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Észreveszel egy gyíkfû csomót. Érett termése van. Begyûjtesz 1 gyíkfüvet.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy lápi hajlékot. (Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglõrök,
erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már
úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes,
hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Elveszi a belépõre szánt 20 aranyérmét, majd az utat
mutatva elõreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró
veszedelmekrõl mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy smaragdgólem lesz az
ellenfeled.
Mentális energiáidat gyûrûbe gyûjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. A tünde
íjjal célzol és lõsz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 74
életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a
smaragdgólem testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel megdöfködöd a smaragdgólem fejét. (2
támadással 37 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.)
Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erõvel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 136 életpontot vesztettél.
A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 2385
tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+93 életerõ). [-15 varázspont.]
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsõsorban az
elõtte ülõ morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az elõtte heverõ kártyákból levonod a következtetést: itt próbára
teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelõ aranyérméid
látványával. 100 darabot belõlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a
kezedben lévõ lapokat: 2 Mákrózsa fõzet, 2 Tisztítótûz, 1 Aranyesõ. Ez két pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a
játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerõ lapokat kaptál-e: 3
Mákrózsa fõzet, 2 Tisztítótûz. Ez full! Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó elõtt a következõ hever: 3
Aranyesõ, 1 Szerencsejáték, 1 Kaszabolósáska. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülõ lapokat: 2
Szerencsejáték, 2 Déja vu, 1 Illúziósárkány. Ez két pár! Egyikõtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz.
Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Szerencsejáték, 3 Déja vu. Ez full! Az asztalra terítitek a lapjaitokat,
és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következõk voltak: 2 Illúziósárkány, 2
Ellenvarázslat, 1 Garokk. Ez csak két pár! Nyertél. 3. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 A bajnok
manifesztációja, 1 Mákrózsa fõzet, 1 Garokk, 1 Illúziósárkány, 1 Orzag bilincse. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó
merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az
általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 575 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd
megszámolod, mennyit vesztettél: 75 darab aranyérmét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és
körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt.
Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [148,66] Füves síkságra érkeztél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön
kiszúrod. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku csapásvezetõ.
Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács
pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet
fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. A lény
megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezetõ fényes páncélját. (4 támadással 43
életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen
perforálod a ryuku csapásvezetõ fényes páncélját. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel megdöfködöd a
ryuku csapásvezetõ testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz
az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezetõ most
már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc. 1452 tapasztalati pontot
kaptál. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és
körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy mûvészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy mûvészi porolitot.
Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1
kaja.)
(Továbbmész...) [149,67] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért
rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy roguena közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben.
(ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena
malacfejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával több
döféssel felnyársalod a roguena testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel megdöföd a roguena testét. (1
támadással 23 életpontot sebezve.) A roguena csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot
vesztesz.) Szörnyû fejfájás vesz erõt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Véres nyál csordul ki a roguena száján,
majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia
a testedbe áramlik (+78 életerõ). [-15 varázspont.] Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a
szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy gyõztes csata után jóízûen
falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit
elborult lehetett a mûvész. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy friss
csatamezõt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet. Egy igazi vadász
kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni.
(-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 256.]
m 2 1 3 | mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
| [150,67] Szûnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bûz! Egy darabokra tört tûzköpõ
mellett ott hever a teljes gnóm kezelõszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Eleget nézelõdtél,
elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy dögkeselyû
védelmezi a vadászterületét. {támadása: 26.}
Mielõtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a
dögkeselyû testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával
tökéletesen perforálod a dögkeselyû csupasz nyakát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel épp hogy
megszúrod a dögkeselyû tollas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A dögkeselyû csõre feléd sújt, de Te könnyedén
félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! A
becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rövid íj.
Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.
{egyik sebzési módja: 2x 2d5+3.}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál
feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
360 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy
pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért
átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy nómenklatúra készül a lemészárlásodra. {védettsége: 31 szúró, 20 vágó, 40 ütõ
ellen.}
Egy méregfelhõ varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lõsz. Elrepül 4
tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny nagy
levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (17 életpontot vesztettél.) Félelmet
nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással
72 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel jól megszúrod a nómenklatúra nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A
nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. A nómenklatúra csápol, de mindhiába. A nómenklatúra most már meggondolná
a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918
tapasztalati pontot kaptál. Hirtelen ötlettõl vezérelve, arra kutakodsz, amerrõl a szörny támadott. Ez az! Rábukkantál az
igazi zsákmánytermõ-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rézpáncél, egy rézsisak és egy
bronzhegyû lándzsa. A messzeségben élõholtak gyülekezõ seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és
angolosan távozol.
A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki
szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy szárnyas gömböc irtja Chara-din
híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában.
Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két
mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a
segítségre (37. jellempróba). A távcsõvel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Keletre nézve
látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van
valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.
(Továbbmész...) [151,66] A síkság után kisebb hegyek következnek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha!
Találtál egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Fairlight hívõi építették.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy
egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság
szent tüzét. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy szárnyas gömböc orrából hatalmas mennyiségû
zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az
egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy Chara-din monolitját. (Feltételes mászás:)
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Elõvigyázatosan bemászol a jókora
barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön
találsz 1 bronzkulcsot. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Felkapaszkodsz egy magasabb
pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy
patakot. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a
távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.
(Továbbmész...) [152,67] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tûzbokrot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik.
Szomjúságodat oltod. Feltöltöd a vizestömlõt. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy
nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró,
színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Lao-Ce
elõtt. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel.
Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délkeletre egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy patak
van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemû árnymanó férfival. A bõre kreolszínû. Chara-din bíborosa. Egy gólem
talizmánt, egy káosz szimbólumot, egy királyi koronát, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló
gyûrût, egy rinóbõr övet és egy smaragd karkötõt, egy vasvértet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy kultúrmasztodon
trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Árnymanó feje felett tündöklõ glória. Jobb kezében
egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. {ereje: 38.} Elég egy mentális pillantás aurájára:
sötét, akárcsak a lelke. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[76 pontot használtál fel, van még 180.]
kt 634 | elkészíted a 634. tárgyat
| Varázsolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a varázsital fõzése varázslatot! Kotyvasztani
kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a fõzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó
illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tûzrõl. [-30 varázspont.] Legyártottál 1 univerzum
nektárját. [10 pontot használtál fel, van még 170.]
m 3 1 3 | mozogsz délkeletre, északkeletre, délkeletre
| [153,68] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami
felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Továbbmész...) [154,67] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szemedet összehúzva
elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy
korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tûnik. Ismét melléd szegõdött a szerencse. Picit késõbb kikémlelsz, hogy
megtudhasd, mi elõl bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élõholt tigris. {max. életpontja: 111-121.} Amint
megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [155,68] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sûrû erdõben vagy. Téged még az erdõben sem
lephet meg buta szörny. Egy zoloboo sámán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást.
(ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Ellenfeledre szárazság
varázslatot lõsz. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd
egy szárazság. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny hõsugarat lõ ki! Szerencsére idejében
félreugrasz. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a
zoloboo sámán bal oldalát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel megdöfködöd a zoloboo sámán csontos
karját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2
támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölõdsz. 16
életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének
fogságából.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy sétálsz,
egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy fekete lótuszt. [36 pontot használtál
fel, van még 134.]
[156,67] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sûrûsödik - ez már csak bozótos. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhõk
száguldanak az égen. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Hamar rájössz, hogy a
feléd közeledõ szörny egy tüskés harci gromak. {támadása: 23.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a
jómodorra...
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár
lövedéked átjárja a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert
váltasz: elõkapod a harci kalapácsot. Marokra fogva a harci kalapácsot a másikra támadsz. Harci kalapáccsal többször
eltalálod a tüskés harci gromak csupasz tõgyét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel eltalálod a tüskés harci
gromak tüskés testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól
3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál
csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának -
gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81
életerõ). [-15 varázspont.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívõi építették. Mint
béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötõ. (+1 kaja.) A sûrû bozótban a
szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sûrûben elbújni.
Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit késõbb óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez
egy megsebesített kputtyintó csalán. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Hamarosan elmúlik a veszély.
Megnyugodva ugrasz elõ. [17 pontot használtál fel, van még 117.]
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot
| Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító
energia a testedbe áramlik (+76 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 112.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergetõ érzés
fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem
síkját megzavaró lényre: egy quwarg nagymester. {max. életpontja: 211-250.}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lõsz. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad!
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár
lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a
következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Leküzdöd a feltörõ rosszullétet. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra
rontasz. Ryuku kopjával megdöfködöd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel
megdöfködöd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1
támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot
vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ryuku
kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.)
Sárkánytõrrel megkarcolod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester
feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a bal térdedbe.
(1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még
82.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jólesõ meleg fut végig a
testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy áeratikus
hasnyák.
Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia...
Távolról szárazság varázslatot lõsz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mentális támadást alkalmaznak ellened:
ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 7 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lõsz. Elrepül 4 tünde nyíl.
Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a
félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a ryuku kopját a másikra
ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.)
Sárkánytõrrel jól megszúrod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák
ostorszerû nyelve véres csíkot hagy maga után bõrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested
víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegõbe suhint. Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az
áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 32
életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az áeratikus hasnyák még
megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van
még 52.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergetõ
érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a
földelem síkját megzavaró lényre: egy kputtyintó csalán. Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád
túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyérõl. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál!
Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2359 TP] [30 pontot használtál fel, van még 22.]
fog 241 274 | elfogod a 241. szörnyet a 274. tárggyal
| Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 22.]
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Kimondva az utolsó
varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 10 kaja. [-30
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 17.]
v 228 | elmormolod a 228. varázslatot
| Nem jól adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 17.]
szk 765 190 | keresed a 765. szörnyet a 190. szörnyet
| Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van
még 17.]
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel,
van még 12.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel
ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg
neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 2, 12.
Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad,
majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett
tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt a
szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 397 pontot. A következõ körben
tehát 409 pontot költhetsz el.
DENTOR SZÜTTYÕ (590. TÁRGY)
Egy aranytû segítségével egy dentor bõrbõl kiváló szüttyõt készíthetsz, amely megfelelõen alkalmas a kátrány tárolására.
Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyõ elkészítése 15 TVP-be kerül, és
10 csepp kátrány tárolására alkalmas.
|
ROGUENA (779. SZÖRNY)
Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élõ távoli rokona. Bár buta állat, mégis a
legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszõfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre
és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élõhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetõsen erõs gyomrot kíván annak
megszerzése. A roguena bõre ugyanis olyan bûzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bõr
lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, elõszeretettel használják õket
hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megmûvelésére,
felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy
rabszolgasorsra vágynának.
|
ZOLOBOO SÁMÁN (230. SZÖRNY)
A zoloboo sámán a primitív zoloboo törzsek korlátlan hatalmú ura, komoly mágikus és világi hatalommal rendelkezõ
teremtmény. Sokak szerint olyan zolobook, akiket megszállt egy másik létsíkról megidézett szellem, és ennek köszönhetõek
iszonyatos képességeik. Annyi viszont egészen bizonyos, hogy megállapodásuk van a királlyal: ha a királyság lakói nem
császkálnak az erdõben, akkor cserébe nem rabol a zoloboo sámán az erdõhöz közeli falvakból embereket áldozatként
rituális szertartásaihoz. Ha szembekerülsz egy zoloboo sámánnal, alaposan kösd fel a felkötnivalódat - õ ugyanis nemcsak a
varázslás tudományában jártas az emberfeletti teremtmény, hanem döbbenetes gyorsasággal képes parányi, rituális pengéjét
forgatni. Ha sikerül legyõznöd, kövesd a nyomait: esetleg megtalálhatod titkos rejtekhelyét, ahol kincsét õrzi.
|
KPUTTYINTÓ CSALÁN (247. SZÖRNY)
Ha a bozót mélyérõl hatalmas kputtyintást hallasz, akkor biztos, hogy épp egy kputtyintó csalán fejezte ki elégedettségét
egy zamatos húsú arató csattanat kölyök befalása után. Ez az óriási húsevõ növény egyetlen csápjának csapásával egy
komplett falu kiirtására elegendõ mérget tud a szervezetedbe juttatni, ami persze õt magát nem zavarja, amikor ragacsos
nedveivel szép lassan feldolgozza ernyedt testedet. A kputtyintó csalán a tüzet nem nagyon szereti, de a mágia más
formáival szemben eléggé ellenálló. Ha pedig kputtyint, akkor véged, mert ez egyben központi mágikus esszenciád
elszívását jelenti! Ezért, a véletlen balesetek elkerülése végett, a kputtyintó csalánt csak akkor támadod meg, ha FT
parancsod van rá, illetve ha a kputtyintás ellen védelmet nyújtó varázslatot viselsz.
|
KARAKTERLAP |
Gor Findalas, egy copfos ezüsthajú, piros szemû elf férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Sheran korlátlan hatalmú fõpapja vagy. Az Erdõk Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 256. fordulód.
Erõ: | 23 | | Szint: | 23 | | Merészség: | 5/5 | | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 28 (32) | | Támadás: | 38 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 29 (32) | | Védekezés: | 66 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 148/146 év |
Egészség: | 27 (35) | | Életpont: | 371/230 | | Jellem: | semleges (+3) | | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 43 (47) | | Varázspont: | 411/29 | | Pénz: | 34 arany | | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/10 | | Pszi pont: | 140/1 | | Halhatatlanság: | 1 % | | | |
|
Eddig összesen 1851 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12096 TP-t kaptál. Jelenleg 1100407 TP-d van. A következõ szinthez még 99593 TP szükséges. Trófeáid: norpadolótika, pszi õselementál, ongóliant. A 230. fordulódban 11087 arany került a bankszámládra. 12084 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 6/8 | | ökölvívás: | 1/65 | | szúrófegyverek: | 28/68 (+7%) |
vágófegyverek: | 1/0 | | ütõfegyverek: | 12/6 (+4%) | | lõfegyverek: | *26/100 |
dobófegyverek: | 6/95 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: harci kalapács (#174) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 16/37 (+22%) | | 2. nyomkövetés: | 84/35 (+12%) | | 3. lopás: | 2/99 |
4. mászás: | 7/99 (+6%) | | 5. csapdakészítés: | 20/33 (+6%) | | 6. csapdaészlelés: | 6/7 |
7. gyógyítás: | 33/18 | | 8. titkosírás: | 5/54 | | 9. felderítés: | 18/48 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 9/11 | | 11. teológia: | 31/87 (+22%) | | 12. taumaturgia: | 25/44 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 2/12 (+11%) | | 14. versengés: | 9/66 (+18%) | | 15. zene: | 11/10 |
16. szörnyismeret: | 33/90 | | 17. pszi: | 15/63 (+13%) | | 18. vadászat: | 13/69 |
19. bányászat: | 31/0 | | 20. úszás: | 8/94 | | 21. fõzés: | 6/96 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 40% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)] |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz az 1850. karakternek a 2498. karakternek az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 130 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
elfogod érzõ szívû dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 44 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), tetemember (#123), Zinthurg (#180), autentikus vámpír (#154), tesh alligátor (#353), láplidérc (#352), halálmadár (#351), liumbe (#349) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), tyrannoszaurusz rex (#160), semlegesek (#989), jók (#990), bûbájlidérc (#761) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital fõzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | idõcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhõ (#37, 12 VP) | védelem tûz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
éber kakukk (#3) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
szárazság (#48), agykorbács (#97) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | | villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) |
villámcsapás (#50) | >> | csontváz lord (#177) | | villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi õselementál (#258) | | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
védelem tûz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
védelem tûz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) |
elektromos pajzs (#51) | >> | nõk (#999) | | tompítás (#40) | >> | csontváz lord (#177) |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | | alligátorbõr cipõ (#662) | $1 | | kígyóbõr kesztyû ($49) | 1 | | lánckesztyû (#230) |
1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | mithril kesztyû (#463) | 1 | * | optiri agysisak (#315) |
$1 | | rézpáncél ($71) | $1 | | rézsisak ($72) | 1 | * | Rhatt páncélja (#458) |
1 | * | rinóbõr öv (#685) | 1 | * | ryuku nadrág (#691) | 1 | | sárga erõöv (#276) |
1 | * | szirén köpenye (#820) | $1 | | tankány karom ($237) | 1 | | Thargodan korona (#543) |
1 | | tünde tegez (#1263) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
$1 | | bronzhegyû lándzsa ($87) | $1 | | bronzpenge ($126) | 1 | | csontpálca (#329) |
1 | | harci kalapács (#174) | 1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | kõkés (#6) |
$3 | | mérg. ubuk dobónyíl ($188) | 12 | | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | | moa stuki (#413) |
30 | | nyílvesszõ (#108) | $1 | | nyu-shuriken ($157) | $2 | | orgyilkos tõr ($225) |
$1 | | rövid íj ($107) | 1 | * | ryuku kopja (#694) | 1 | * | sárkánytõr (#626) |
1 | * | tünde íj (#553) | 4 | * | tünde nyíl (#554) | $7 | | ubuk tüske ($131) |
$2 | | vas dobónyíl ($189) | 5 | | vashegyû nyíl (#176) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | agvari manafókusz (#890) | 1 | | arany masszariasztó (#437) | 1 | | arany papi karkötõ (#309) |
1 | | Eldaran karkötõje (#373) | 1 | | ezüstlevél (#759) | 4 | | gólem talizmán (#811) |
1 | * | háború gyûrûje (#722) | 1 | | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) |
6 | * | korinthai talizmán (#814) | 2 | | mihlanil érme (#764) | 1 | | obszidián karkötõ (#229) |
1 | | ónix masszavadító (#438) | 1 | * | örökkéval.gyémántja (#1065) | 1 | * | Ovgun nyaklánca (#615) |
1 | * | ryuku karvédõ (#687) | 1 | * | smaragd karkötõ (#707) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) |
1 | * | virág szimbólum (#143) | 3 | | vortex talizmán (#812) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
13 | | acéltû (#334) | $2 | | aranypikkely ($415) | 10 | | aranytû (#272) |
1 | | ásó (#34) | 2 | | bronzkulcs (#76) | 5 | | deus ex machina (#1) |
1 | | elf tekercs (#683) | 1 | | feneketlen bugyor (#570) | 9 | | fûszerkeverék (#1170) |
1 | | hibátlan gyémánt (#680) | 1 | | hûségérme (#1141) | 15 | | kaja (#2) |
1 | | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | | kis mágneses bigyó (#1266) | 1 | | kötél (#92) |
1 | | kulcskarika (#648) | 1 | | márványkulcs (#245) | 1 | | megbûvölt utazóláda (#1218) |
1 | | moa töltõ (#525) | 1 | | nagy aranykulcs (#246) | 1 | | nagy vaskulcs (#186) |
1 | + | nyílcsapda (#243) | 1 | | olló (#335) | 2 | | ork csodaszer (#1228) |
1 | | párducbõr pénztárca (#1118) | 1 | | rézkulcs (#75) | 1 | | Rodger profi üstje (#1168) |
1 | | sámán gyógykenõcs (#1139) | 1 | | shinai gömb (#348) | 1 | | szeksztáns (#32) |
1 | | szuper dobóháló (#273) | 1 | | távcsõ (#42) | 1 | | teremtés zsákja (#818) |
1 | | tubarkõ (#700) | 1 | | tûzfény (#686) | 1 | | univerzum nektárja (#634) |
2 | | varázskõ (#305) | 1 | | vaskulcs (#183) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 7 csepp tinta (#101), fér még: 3] |
1 | | dentor szüttyõ (#590) | [üres, kapacitás: 10] |
3 | | fûszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 14] |
4 | | huhogó bibe (#332) | [bennük 38 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 10] |
7 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 70] |
1 | | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] |
2 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 26 csepp spiritusz (#170), fér még: 14] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
12 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 93 csepp ugh méreg (#166), fér még: 51] |
4 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 69 korty víz (#27), fér még: 11] |
4 | | zöld üveg (#82) | [bennük 18 csepp ragasztó (#83), fér még: 62] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | acélpengõke (#231) | 2 | | alligátorbõr (#661) | 42 | | álompor (#396) |
1 | | aurach fog (#657) | 3 | | bordacsont (#16) | 1 | | borkonyó bibe (#312) |
7 | | csillezsályalevél (#1253) | 1 | | csuklyavirág (#133) | 1 | | dözmöng szív (#122) |
124 | | drótszõr (#37) | 37 | | elkarog szõr (#665) | 2 | | etra hályog (#712) |
15 | | fekete gyöngy (#99) | 1 | | fokhagyma (#403) | $6 | | fõnixtoll ($563) |
1 | | grifftojás (#179) | $1 | | gromak bõr ($268) | 9 | | gyíkfû (#201) |
18 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | halcsont (#390) | 32 | | kaktusztüske (#114) |
7 | | kavadu lebeny (#24) | 1 | | kazmár gyökér (#205) | 12 | | kõszem (#304) |
10 | | kreommat szirom (#925) | 1 | | liumbe bimbó (#656) | 1 | | liumbe hajtás (#655) |
1 | | lótuszvirág (#447) | 160 | | madártoll (#112) | 2 | | mandibulapenge (#125) |
1 | | moa burát (#384) | 1 | | moa rubin (#379) | 1 | | moa smaragd (#377) |
1 | | móri gyümölcs (#116) | 2 | | mutáns csont (#331) | 16 | | nektoraf faggyú (#667) |
8 | | pirkit (#153) | 1 | | praglonc hártya (#215) | 11 | | púderkõ (#119) |
2 | | rakolits por (#669) | 4 | | remák szív (#264) | 5 | | rémplazma (#616) |
1 | | rinóbõr (#651) | 1 | | rubinkõ (#679) | 3 | | smirglilevél (#29) |
3 | | surranó kígyó bõr (#47) | 11 | | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | | teknõsesszencia (#702) |
6 | | tükör (#43) | 37 | | vasérc (#152) | 4 | | xirnox szív (#213) |
|
Összsúly: 126.26 kg | Megterheltség: 114% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van. |
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
1 | | bronz taider (#641) | 1 | | bundás kabát (#1068) | 10 | | bunthar bõr (#733) |
11 | | dözmöng szív (#122) | 1 | | királyi korona (#338) | 3 | | manifeszt.nyúlvány (#214) |
22 | | polip szívóka (#391) | 1 | | ryuku köpeny (#693) | 1 | | szigony (#389) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
8 | | arany (#50) | 1 | | aranygyûrû (#193) | 1 | | dentor bõr (#551) |
1 | | drótszõr (#37) | 1 | | ében toboz (#578) | 3 | | ezüst gyûrû (#180) |
1 | | ezüst karkötõ (#158) | 1 | | fabontó (#106) | 4 | | gyöngymangó (#135) |
1 | | ilkin érc (#232) | 2 | | lélekesszencia (#619) | 1 | | praglonc hártya (#215) |
1 | | rémplazma (#616) | 2 | | trikornis szarv (#198) | 1 | | xirnox szív (#213) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | álompor (#396) | 1 | | borkonyó bibe (#312) | 1 | | bronzhegyû lándzsa (#87) |
1 | | bronzkulcs (#76) | 6 | | csillezsályalevél (#1253) | 1 | | dentor szüttyõ (#590) |
1 | | fekete gyöngy (#99) | 1 | | gólem talizmán (#811) | 1 | | gromak bõr (#268) |
1 | | gyíkfû (#201) | 13 | | kaja (#2) | 1 | | lótuszvirág (#447) |
7 | | madártoll (#112) | 1 | | rézpáncél (#71) | 1 | | rézsisak (#72) |
1 | | rövid íj (#107) | 4 | | spiritusz (#170) | 1 | | tükör (#43) |
1 | | univerzum nektárja (#634) | 2 | | vasérc (#152) | 5 | | vashegyû nyíl (#176) |
69 | | víz (#27) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(147,65) gyíkfû csomó (#200, belõle készíthetõ: #201), lápi hajlék (#670), smaragdgólem (#417)
(148,66) ryuku csapásvezetõ (#778), Tharr oltár
(149,67) roguena (#779), mûvészi porolit (#720)
(150,67) dögkeselyû (#174), tetemember (#123), nómenklatúra (#158), friss csatamezõ (#262), mûvészi porolit (#720),
37. jellempróba
(151,66) mély szakadék (#154), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484),
mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(152,67) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), tavacska, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), Dornodon oltár, egy árnymanó férfi
(153,68) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Leah oltár
(154,67) smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), élõholt tigris (#766)
(155,68) zoloboo sámán (#230), fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447)
(156,67) tüskés harci gromakok (#156), Sheran oltár, kputtyintó csalán (#247), quwarg nagymester (#214), áeratikus
hasnyák (#243)
|