Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jan. 20. 9h:10' EZ A 675. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD 676. játékheted kezdete: jan. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával megdöfködöd a ryuku csapásvezető jobb karját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Vashegyű lándzsával meghorzsolod a ryuku csapásvezető bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő. 726 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
* 2. KP: | használod a 238. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ef 35 511 | energia fejlesztése 35 |
at 3070 30 | TU-t adsz át a 3070. kalandozónak 30 |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
h 1254 | használod az 1254. tárgyat |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 41 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával végigvágod a kék rothasztó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kék rothasztó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1014 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [140,80] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Elszántan a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [140,81] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy karmos tankány. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a karmos tankány bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megbököd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [140,83] Még mindig füves síkságon vagy.
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {CSTT:} {KCC:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [140,84] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Látsz egy móricserjét.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 2 pontért |
* 5. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Erő: | 26 (29) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 26 (31) | Támadás: | 16 (17) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 26 (30) | Védekezés: | 36 (39) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 29 (35) | Életpont: | 265/106 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 36 (41) | Varázspont: | 324/85 | Pénz: | 6552 arany | Kép. pont: | -4 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 46/3 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/58 (+36%) | ökölvívás: | *20/101 | szúrófegyverek: | *19/100 |
vágófegyverek: | 1/82 (+13%) | ütőfegyverek: | 7/95 (+6%) | lőfegyverek: | 20/81 (+6%) |
dobófegyverek: | 2/44 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/99 | 2. nyomkövetés: | 37/18 | 3. mászás: | 5/24 |
4. csapdakészítés: | 17/5 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/87 | 6. gyógyítás: | 32/93 (+30%) |
7. titkosírás: | 9/9 | 8. felderítés: | 31/61 | 9. szörnyidomítás: | 6/54 |
10. teológia: | 35/95 (+6%) | 11. taumaturgia: | 7/17 (+6%) | 12. versengés: | 7/55 (+8%) |
13. harcművészetek: | 19/10 | 14. zene: | 51/85 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 10/86 |
16. pszi: | 5/79 (+11%) | 17. vadászat: | 15/56 | 18. bányászat: | 17/28 (+15%) |
19. úszás: | 8/62 (+12%) | 20. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 8 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), tormikus egér (#218), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 18 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 509 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | obszidián függő (#195) | 2 | óndarab (#85) | 1 | tankány karom (#237) |