255. forduló, 257. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. márc. 9. 12h:50'
EZ A 1261. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD
1262. játékheted kezdete: márc. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 43 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX

VERES ARDOR KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,58] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+10 tvp ). Sikoltva riadsz fel álmodból. Hogy miről szólt, arra már nem emlékszel, de hevesen verő szívedre téve kezedet, megnyugszol. Még élsz... Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+60 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Minden varázserőd visszatért. (+66 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A lottó 1588. hetének nyerőszámai: 13, 24, 8. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 465.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 460.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 455.]

* 4. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 450.]

* 5. KP: v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 445.]

flh 20 94 felt. lőfegyver haszn. 20 a 94. tárggyal
Ok, FLH 20 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

flh 25 187 felt. lőfegyver haszn. 25 a 187. tárggyal
Ok, FLH 25 187 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

szk 161 keresed a 161. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy velociraptort. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az esőidézés varázslatot! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 440.]

h 1271 69 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy szárnyas hernyót ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 435.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Rögtön találsz 7 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 559 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 434.]

kt 313 5 elkészíted a 313. tárgyat (5 darabot)
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] Legyártottál 5 gyógykenőcsöt. [25 pontot használtál fel, van még 409.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 379.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[171,51] Az erdőt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

[6 pontot használtál fel, van még 373.]

v 181 185 60 elmormolod a 181. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

170 171 172
50
51
52
(171,51) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, Raia szent lovagja (#239)

[185,60] Lakott területre érkeztél.

A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 tyrex csontot 30 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 363.]

ve 1735 megveszed az 1735. tárgyat
Vásároltál 1 Brod buzogányát. 100 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 363.]

ve 329 3 megveszed a 329. tárgyat 3
Vásároltál 3 csontpálcát. 225 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

ea 182 2 eladod a 182. tárgyat 2
Eladtál 2 vashegyű lándzsát. 40 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

ea 224 eladod a 224. tárgyat
Eladtál 1 varkaudar lándzsát. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

ve 404 megveszed a 404. tárgyat
Vásároltál 1 rájabőrt. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

m 3 mozogsz délkeletre
[186,61] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Találsz egy templomot. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) (52. többszemélyes kaland, 100 TVP szükséges hozzá, innen keletre 177, északra 108 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 357.]

ee 191 195 197 eladod a 191. tárgyat a 195. tárgyat a 197. tárgyat
Eladtál 1 aranyláncot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 obszidián függőt. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 4 igazgy. fülbevalót. 80 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 357.]

kb 404 5 kiveszel a bankból a 404. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 rájabőrt. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

bb 2642 beraksz a bankba a 2642. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 ómatériát. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

bb 313 5 beraksz a bankba a 313. tárgyat (5 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

be 639 50 50 bemész a 639. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Amikor az egyik a belépőt kéri, mentegetőzve megjegyzed, hogy csak körül akarsz nézni. Odabent káprázat és csillogás fogad, amelyet némiképp zavarnak a szakadt kalandozók. No de láthatólag senki sem akarja kidobni őket, hiszen ők jelentik a kaszinó fő bevételi forrását. Érdeklődsz afelől, hogy milyen szabályok szerint játszhatsz. Megtudhatod, hogy rulettezni, kockázni és kártyázni lehet. [Ha a kaszinóba jössz, nem határozod meg, hogy mit játszol, feltesszük, hogy minden játékhoz egyformán értesz. Hogy nyersz-e, vagy vesztesz, nagymértékben természetesen a szerencsén múlik, kis mértékben a szerencsejáték szakértelmeden. A kaszinóba a belépő 50 arany, ez a BE parancs kiadásakor automatikusan levonódik. A BE parancs második paramétereként meg kell adnod, hogy maximum mennyit akarsz eljátszani, a harmadik paraméternek, hogy mekkora nyereség esetén állsz meg. Pl. A BE <kaszinó> 200 200 parancs hatására a játékot abbahagyod, ha elvesztesz 200 aranyat, illetve ha 200 arannyal megnövekszik a bukszád. A 2. és 3. paraméter minimális értéke 50 arany, maximális értéke 1000. Amennyiben a megadott értéknél kevesebb áll rendelkezésedre, annyival játszol. Megjegyzés: csak a nagyon őrültek és szerencsejátékban jártasak adnak meg a 3. paraméternek nagyobb értéket, mint a második. Nyilvánvalóan, minél kisebb a 3. paraméter a 2.-hoz képest, annál nagyobb a nyerési esélyed. Ha túl sokat nyersz a kaszinóban, előfordulhat, hogy "kiutálnak".] [5 pontot használtál fel, van még 352.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[185,62] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével végigvagdosod az őrjáratozó katona nyakát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 10 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (10 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kyorg hosszúpengével kissé megkarcolgatod az őrjáratozó katona jobb lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 9 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (9 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kyorg hosszúpengével párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona nyakát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 8 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (8 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 298, gyógyulás: 0, összesen: -298 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+53 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. [26 pontot használtál fel, van még 326.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen megváltozik a környék. Magasan repülsz, a felhők felett, mint egy madár. Nocsak, most veszed észre, hogy szárnyaid is vannak. Letekintesz az alant elsuhanó tájra, a zöld, füves mezőkre, a magasra felnyúló fenyőkre, melyek széles erdőt alkotnak, és az itt-ott feltűnő tavakra, melyeket vékony folyású patakok táplálnak... Hopsz, megint a kút előtt vagy. Az imént átélt élmények hatása egyedülálló. 1 932 tapasztalati pontot kaptál. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 323.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[171,51] Továbbra is síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Ezt a szerencsét. 5 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.
[6 pontot használtál fel, van még 317.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[170,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.


(Továbbmész...) [169,51] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy kputtyintó csalán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 90 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csontpálcával néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontpálcával néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 305.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Északra mész, Mórra találsz, Odébb Namídból jön fohász
Fehér csontkéz hever mélyén, Gondolkodj e válasz tétjén
E vidéken nem látsz vizet, Rossz válaszért Halál fizet.
[5 pontot használtál fel, van még 300.]

m 6 mozogsz nyugatra
[168,51] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Utad során felfedezel egy termikfészket. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy Raia szent lovagja nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

[6 pontot használtál fel, van még 294.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
A termikfészek, ahová bejöttél nagyobbnak tűnik az eddigieknél. Egy kisebb labirintus, több elágazással. Elindulsz, hogy alaposan átkutasd az egészet. Egy félig bebábozódott lény támad rád. Felismered, hogy ez egy darázsfelhő volt valamikor.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 7 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a darázsfelhő nagyját. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csontpálcával párszor keményen megütöd a darázsfelhő nagyját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 40 életpontot vesztesz.) 38 életpontot vesztettél. Csontpálcával néhányszor megcsapod a darázsfelhő nagyját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A darázsfelhő farka bal karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) 35 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 190, gyógyulás: 0, összesen: -190 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Na, ez már túl sok neked. Rettegve menekülsz ki a termikfészekből.
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+50 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. IQ-d TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 270.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[167,50] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy magger került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 81 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger bal oldalát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csontpálcával néhányszor megcsapod a magger testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Csontpálcával párszor keményen megütöd a magger testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+55 életerő.) Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)
Összeakadsz Lezúziusz. Sheran kántora. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bronz végzetmedált, egy bronz zinthurg éremet, egy ezüst éjmedált, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Métely páncélját, egy mind. tűzopálját, egy natharion gömböt, egy q. taposó medált, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy Thargodan koronát, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg anyakirálynő trófea, egy Kitaszított trófea és egy mouthlan trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy méregtagadót tart. Hátasállata egy quwarg harcos! Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Azt mondja: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
[26 pontot használtál fel, van még 244.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy zombi intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontpálcával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bőrsisak. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontpálcával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy nómenklatúra támad rád.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nómenklatúra bal lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz. Keresni, kutatni kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [50 pontot használtál fel, van még 194.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[166,49] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Iron Cross hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat q. rohamosztagos. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 87 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Csontpálcával párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Csontpálcával többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 4 q. rohamosztagos többször is megmar! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontpálcával néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 2 q. rohamosztagos többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét.

(Továbbmész...) [166,48] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy pordémon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tyrannoszaurusz rex. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 46 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 tyrex csontot. 2 823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+54 életerő.) Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 158.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Gralshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy tatu dobot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 148.]

ek 503 202 58 t. energia kisütése: 503 202 58
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

kt 405 elkészíted a 405. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 128.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 123.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 123.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (166,50) (163,46) (163,49) (168,47) (167,49) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 szárnyas hernyót. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 4, 26.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le az ezoterikus mardel. 8 kaját töm magába a ryuku ostromteknős. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 123 pontod maradt, ebből a következő körre 123 pontot vihetsz át. Kapsz még 397 pontot. A következő körben tehát 520 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BROD BUZOGÁNYA (1735. TÁRGY)
Nagyranőtt ellenfeled igen egyedi fegyvert forgatott. Egy jókora, vasból készült buzogányt, melynek gömb alakú fejéből félarasznyi hegyes tüskék merednek minden irányba. Igen hatásos ütőfegyver, ám súlya miatt nem egyszerű használni, ezért forgatásához legalább 12-es ütőfegyver szakértelem szükséges. Ha ez megvan, máris egy 4D6+8 sebzésű, borzasztóan brutális ütőfegyver elégedett tulajdonosa lehetsz.

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran apostola vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 256. fordulód.

Erő: 27 (34) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 173 cm
IQ: 34 (40) Támadás: 38 (40) Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 30 (47) Védekezés: 60 (65) Menekülés: 30 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 25 (33) Életpont: 479/214 Jellem: semleges (-16) Tul. pont: 26
Szerencse: 34 (43) Varázspont: 848/527 Pénz: 3841 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 25/2 Pszi pont: 172/250 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1476 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 582 TP-t kaptál. Jelenleg 1 923 575 TP-d van. A következő szinthez még 76 425 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Blounther apó, orbitális mackósajt. A 249. fordulódban 52717 arany került a bankszámládra. 53571 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/19 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 14/44
vágófegyverek: 31/39 (+1%) ütőfegyverek: 15/46 (+29%) lőfegyverek: 25/81 (+7%)
dobófegyverek: 3/27

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk tüske (#137) (5 -14.); nyílvessző (#108) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -24.); mérgezett vasnyíl (#187) (25 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
166,48 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216
Kedvenc táborhely: 202,58
Ha elfeledkezel az olimpiai jelentkezésről, és léptél az előző 1 hónapban, automatikusan jelentkezel az olimpiára az induláskor. (Ezt a beállítást H 1 50 888-cal tudod kikapcsolni.)
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/29 2. nyomkövetés: 48/59 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/97 5. csapdakészítés: 24/91 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/47
7. gyógyítás: 53/23 (+44%) 8. titkosírás: 6/10 9. felderítés: 30/15 (+7%)
10. szörnyidomítás: 18/63 11. teológia: 32/28 (+4%) 12. taumaturgia: 39/65 (+27%)
13. szerencsejáték: 2/69 14. versengés: 11/43 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 12/9 (+22%) 17. szörnyismeret: 17/98 18. pszi: *24/100
19. zárnyitás: 3/56 20. vadászat: 15/81 21. bányászat: 30/41
22. úszás: 16/40 23. főzés: 11/34 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 400

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
elfogod arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> vark. nekromanta (#173)
villámcsapás (#50) >> sötét főgnóm (#136) tudatrombolás (#111) >> téfea magoflux (#98)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.
3.) A csontpálca a pusztítás eszköze. Törj össe hármat oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 81, 99, 126, 130, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 38, 40, 44, 46, 47, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500.
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 14, az összesen kapott pontszám: 1400.
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a(z) 56. olimpián.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 45, az összesen kapott pontszám: 4500.
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 3522
A második morf invázióban megölt morfjaid száma: 43, az összesen kapott pontszám: 4300.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 1. Szerzett pont: 100. Beállított erő: 0 Összpont: 1307

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
104 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 5 borkonyó bibe (#312)
8 bronzhegyű nyíl (#94) 6 drótszőr (#37) 4 igazgy. fülbevaló (#197)
1 kaja (#2) 3 mérgezett vasnyíl (#187) 2 nyílvessző (#108)
1 obszidián függő (#195) 1 ómatéria (#2642) 1 quwarg tojás (#360)
1 rókafarok (#124) 2 szárnyas hernyó (#69) 1 varkaudar lándzsa (#224)
2 vashegyű lándzsa (#182)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrsisak (#57) 1 Brod buzogánya (#1735) 1 csontpálca (#329)
6 rájabőr (#404) 1 sünmedve tüske (#14) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

165 166 167 168 169 170 171 172
47
48
49
50
51
52
(166,48) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), friss csatamező (#262), kihívás tornya (#502), 34. jellempróba, tyrannoszaurusz rex (#160)
(166,49) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 24. jellempróba, q. rohamosztagosok (#242)
(167,50) friss csatamező (#262), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), magger (#747), Lezúziusz (4045. kalandozó), zombi (#49), nómenklatúra (#158)
(168,51) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Sheran oltár, 35. jellempróba, termikfészek (#2685), Raia szent lovagja (#239), darázsfelhő (#763)
(169,51) phua-kúp (#372), Dornodon oltár, kputtyintó csalán (#247)
(170,51) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), Raia szent lovagja (#239)
(171,51) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, Raia szent lovagja (#239)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Enciklopédia pontosítás: A Sötéet Kor eseményben a ZIP parancsok csak akkor fejlesztik a tulajdonságot, ha fenn van a munka gyümölcse varázslat.

Üzenet küldése a karakternek