Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
A seanchan hajók pusztulása
(Könyv esemény)
Küldd el képeslapként!
A másik kontinensről érkező seanchan előörs pusztulása Falme kikötőjében. A Rand al'Thor, a Mat által megfújt Valere kürtjével visszaidézett hajdani hősök és a Fény Gyermekei közösen űzik el a hódító sereget.
Nézz szét a galériában!
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben
Roxat céhei csereakció
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások
Varázsdimenzió paklibemutató: Womathok

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47140)
Lapötletek (64981)
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások (6)
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben (1)
Roxat céhei csereakció (2)
Varázsdimenzió paklibemutató: Womathok (2)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Lee-MBO 257. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. szept. 30. 9h:16'
EZ A 359. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD
360. játékheted kezdete: okt. 1.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2704
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 6
Extra forduló: 1

LEE-MBO KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,61] koordinátán. Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltûnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.

A táborhoz négy alak közelít, kék elefánton lovagolva. Az egyik egy termetes árnymanó, legalább két méter magas, a másik egy zöld hajú ember, a harmadik egy troll, akinek az arca emberfeletti intelligenciát sugároz, a negyedik egy törpe, aki lantot szorongat a kezében és lágy tenorján énekel. "Hahó Tahó!"-rikolt feléd az árnymanó és az elefántot a tábor felé irányítja. "Ha borgányabokrot keresel, Északnak tarts!"- kiáltja az ember. "Sose félj a rõtmanótól, kedvesebb, mint bárki más"-búgja gyönyörû hangján a törpe. A troll rád se néz, csak valamit súg az árnymanónak. A kék elefánt különös lovasaival lassan eltávolodik, te meg felébredsz. Ekkora badarságot sem álmodtál még. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+67 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+144 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) A lottó 522. hetének nyerõszámai: 23, 5, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmormoltad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 592.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 587.]

* 3. KP: leveszed/lerakod a 308. tárgyat
Leveszed az ezüst papi karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Befejezted az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 587.]


fog 191 219 elfogod a 191. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 582.]

le 814 leveszed/lerakod a 814. tárgyat
Leveszed a korinthai talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 582.]

kf 145 kézbeveszed/felveszed a 145. tárgyat
A nyakadba akasztod a villám szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 582.]
tf 4 20 fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 562.]

kf 814 kézbeveszed/felveszed a 814. tárgyat
Leveszed a vortex talizmánt, majd a nyakadba akasztod a korinthai talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetõnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

cir 19 vándorcirkusz látogatása 19
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

tv 31 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

m 2 2 5 mozogsz keletre, keletre, délnyugatra
[135,61] Még mindig a városban vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fõutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot.

(Továbbmész...) [136,61] A síkság itt véget ér, és egy sûrû erdõ kezdõdik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2940 pontot kell rá költeni.) (ld. enc.) Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,62] Az erdõt síkság váltja fel. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. A feléd közeledõ erszényes elkarog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog bal vállát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog állkapcsa a levegõben csattan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 elkarog szõrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy õsi csatamezõt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy ház van. Északra egy fõutca van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [36 pontot használtál fel, van még 526.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A felderítõ munka nem vezetett eredményre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 506.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 501.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[134,62] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy erszényes elkarog nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Idõben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elõl. Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 elkarog szõrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy márványtornyot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy fõutcát. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy ház van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [133,62] Szûnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ezoterikus mardel nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 8 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy amniosz-fát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy házat. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy õsi csatamezõ van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [132,62] Szûnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengõ madárdal száll feléd. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledõ ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A ryuku légiós vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) {KCC:} Vashegyû lándzsával eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Oldalt pillantva, meglátsz egy õsi csatamezõt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívõi építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Hajnalka vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [36 pontot használtál fel, van még 465.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Kutatásodat végül siker koronázza. Megvizsgálod, milyen tárgyakat találtál: 1 nyílvesszõ, 5 tüske. Magadhoz veszed õket. [20 pontot használtál fel, van még 445.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[131,62] Még mindig füves síkságon vagy. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy erszényes elkarog. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog farkát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog szõrös testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. {GYD:} Vashegyû lándzsával jól megszúrod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 elkarog szõrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:)
Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépõre szánt 20 aranytól. Megállsz a céllövölde elõtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkezõ ceremóniamester rögtön elõtted terem, és beljebb tessékel. - Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja. - Rendben - válaszolod, és a következõ pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy korinthai amõba lesz az ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amõba cuppogó masszáját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. {KCC:} Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amõba testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A korinthai amõba csápol, de mindhiába. A korinthai amõba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következõ kincseket találtad: 1 korinthai talizmán. 1047 tapasztalati pontot kaptál. Az ötpróba sátor elõtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínûleg felfigyel kiemelkedõ tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvõ súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következõ akadály... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerûen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelõt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerõen bólogat tudásod láttán... Egy nyúlánk elf ugrik eléd, s elmondja, mi a következõ feladatod. Labdákkal kell zsonglõrködnöd, míg a homokóra le nem folyik. Egy darabig megy a dolog, de hamar elbizonytalanodsz, a labdák pedig idõ elõtt szanaszét szóródnak a földön. 440 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés). Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy szûk folyosó húzódik elõtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különbözõ irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tûnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki elõtted, könnyebbülsz meg kicsit. 440 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Komisz 0. forduló. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,62] Kisebb hegyek emelkednek itt.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy földsárkány jelenlétét jelzi. Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Tágranyitott szemmel, majd bánatosan óbégatva konstatálod, hogy a földsárkány megúszta a csapdába ejtést. Vagy te voltál ügyetlen, vagy õ túl éber. Talán majd legközelebb! Némi séta után azért eltöprengesz azon, ami történt, és rádöbbensz, hogy ezzel a fajta csapdával soha az életben nem leszel képes ezt a fajta lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.] Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár elõtt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! A munkában a mélységi grittang segít. A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Komisz 0. forduló. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [78 pontot használtál fel, van még 367.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Megidézted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 362.]


* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat
A csuklódra húzod az ezüst papi karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [10 pontot használtál fel, van még 352.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglõrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 312.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 272.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegõben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 137 TVP-t kell elköltened.]
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: bibircsók-óriás szagot érzel! Gyorsan elõveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Nagy reccsenéssel a bibircsók-óriás belezuhan a gödörbe. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ez a bivalyerõs szörny valószínûleg betanítható, hogy komoly segítséget jelentsen építkezéseknél. Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.] [40 pontot használtál fel, van még 232.]


tf 3 32 fejleszted a 3. tulajdonságodat 32 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elõl való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 105 TVP-t kell elköltened.] [32 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 12, 6. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erõt gyûjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a bibircsók-óriás. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. 2 kaját bezabál a sullár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 398 pontot. A következõ körben tehát 598 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁROSÉPÍTKEZÉS (398. ÉPÍTMÉNY)
A Túlélõk Földjén nyüzsgõ kalandozók úgy döntöttek, hogy felépítik saját városukat! Ez persze rengeteg munkát kíván: a kiválasztott mezõn ki kell vágni a fákat, szabályozni a patakokat, kiirtani a bozótost, felpörkölni a szörnyfészkeket, utakat építeni, stb, stb. Egy mezõn az ilyen munkálatok 3000 TVP-t igényelnek! A munkában az ÉP 398 <TVP> paranccsal vehetsz részt. Minden elhasznált 20 TVP számít, tehát a <TVP> mindenképpen 20-al osztható szám legyen. Ha a városépítkezés elkészül, az adott mezõ lakott területté válik, ahol a különbözõ érdekcsoportok (Közös Tudatok) megkezdhetik saját épületek felhúzását! Városépítkezést egy mezõn csak akkor kezdeményezhetsz, ha egy szomszédos mezõn már van kalandozók által befejezett városépítkezés. A városok magját, az elsõ városépítkezést a játékvezetõ rakja le.

EZOTERIKUS MARDEL (184. SZÖRNY)
Az ezoterikus mardel nagytestû, közel két méter magas szõrös kutyára emlékeztetõ szörny. Speciális pszi képességekkel rendelkezik. Például megérzi a tõle rettegõ kalandozók jelenlétét (tehát értelmetlen rá BA parancsot kiadni, ily módon nem tudod a harcot elkerülni). Ezenfelül képes gyilkos pszi-sugarakat kibocsátani, amelyek meggyengítik elmédet és gyakran elveszíted a közelmúltban szerzett tapasztalatokat. Az ezoterikus mardel hatalmas, agyarszerû fogazatával támad, olyan dühvel, hogy gyakran még percekkel az elpusztítása után is képes sebeket okozni (ezt is egyfajta pszi képességnek vélik a megfigyelõk). Ezért az ezoterikus mardelt szó szerint miszlikbe kell aprítanod, ha el akarod pusztítani. Bármilyen fegyver egyformán jó ellene. Megjegyzés: egy Toborzásgátló Vlagyimir nevû, tapasztaltnak mondható kalandozó állítása szerint ha valakinek sikerül egy ezoterikus mardelt elfognia, akkor aránylag könnyen megszelídítheti. És kevés olyan enyveskezû mestertolvaj született még e világra, aki észrevétlenül meg tudna közelíteni egy ezoterikus mardel által õrzött tábort...



KARAKTERLAP
Lee-MBO, egy fekete, copfos hajú, zöld szemû kobudera nõ vagy. Bõröd bronzként csillog. Fairlight kisebb papja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 257. fordulód.

 Erõ:32 (33)  Szint:20  Merészség:8/3 Magasság:134 cm 
 IQ:31  Támadás:20  Agresszió:3 Testsúly:52 kg 
 Ügyesség:30 (32)  Védekezés:51  Menekülés:30 % Életkor:34/34 év 
 Egészség:32 (34)  Életpont:323/276  Jellem: semleges (+2) Tul. pont:
 Szerencse:28 (30)  Varázspont:381/186  Pénz:442 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/1           EFejl:
Eddig összesen 1057 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6590 TP-t kaptál. Jelenleg 482299 TP-d van. A következõ szinthez még 117701 TP szükséges. Trófeáid: qwarg rohamosztagos, quwarg parafenomén, quwarg nagymester. A 252. fordulódban 5006 arany került a bankszámládra. 5131 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 23   szúrófegyverek: 16   vágófegyverek: 8
  lõfegyverek: 4   dobófegyverek: 23    

Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) (160%) << mandibulakasza (#127) (150%) << kõkés (#6) (100%)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 49   2. nyomkövetés: 56   3. lopás: 2
  4. mászás: 8   5. csapdakészítés: 21   6. csapdaészlelés: 2
  7. gyógyítás: 52   8. titkosírás: 4   9. felderítés: 13 (+1)
  10. szörnyidomítás: 11   11. teológia: 20   12. taumaturgia: 22
  13. szerencsejáték: 2   14. versengés: 6 (+1)   15. harcmûvészetek: 27
  16. zene: 40   17. szörnyismeret: 10   18. zárnyitás: 1
  19. vadászat: 13   20. bányászat: 29    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
lopsz a 2611. karaktertõl (2611) aranyat
gyógyítasz 50% életerõ alatt 40 TVP-ért
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), rõtmanót (#55) ketrec-csapdával (#218), északi aurachot (#350) ketrec-csapdával (#218), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219), trikornist (#104) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) fedett veremmel (#219), szutykos remákot (#191) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
Zan Rendje (#9110), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
manifesztátor (#124), jók (#990), kobudera (#8), Fairlight hívõk (#997), semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), nómenklatúra (#158), kérõdzõ etra (#368)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekezõ varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követõim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyû lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 6 szabotõr, 14 harcos, 15 királynõ, 19 élõholt, 8 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 4 rohamosztagos.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1   lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78)
1 * nagy vaspajzs (#161) 1 * sárga erõöv (#276) 1 * sötét kámzsa (#699)
$3 * tankány karom ($237)        
Fegyverek és lövedékek
1   ezüstshuriken (#327) 1   ezüsttõr (#322) 2   kerek kõ (#19)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 1   mandibulakasza (#127)
11   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 32   mérg. ubuk tüske (#137) 7   mérg. vas dobónyíl (#190)
7   mérgezett tüske (#23) 1   nyílvesszõ (#108) 2   nyu-shuriken (#157)
1   rövid íj (#107) 1   szöges bunkó (#8) 1   tolmokov-koktél (#351)
5   tüske (#22) 10 * ubuk dobónyíl (#138) 1   ubuk tüske (#131)
1   vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * aranygyûrû (#193) 1   ezüst nyaklánc (#117) 1 * ezüst papi karkötõ (#308)
$1 * igazgy. fülbevaló ($197) 3 * korinthai talizmán (#814) 1   mászó-karperec (#392)
1   obszidián függõ (#195) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1   ónix masszavadító (#438)
1 * örökkéval. rubinja (#900) 2 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   umbatari karkötõ (#278)
1 * villám szimbólum (#145) 1   vortex talizmán (#812)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   acéltû (#334) 2   aranypikkely (#415) 7   aranytû (#272)
3   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74)
8 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 1   ezüst kulcs (#184)
1   furulya (#233) 1   helytartói jogar (#228) 22   kaja (#2)
1   ketrec (#216) 2   kis aranykulcs (#240) 1   kis vaskulcs (#40)
1   kötél (#92) 1   kristálygömb (#265) 1   lant (#238)
1   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165) 1   nagy aranykulcs (#246)
1   nagy bronzkulcs (#185) 1   nagy vaskulcs (#186) 1   olló (#335)
10 + pukkanó tûcsapda (#336) 1   rézkulcs (#75) 1   shinai gömb (#348)
1 + szeksztáns (#32) 1   szent jogar (#150) 1   tatu dob (#234)
1   távcsõ (#42) 1   vaskulcs (#183) 1   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 6 csepp tinta (#101), fér még: 14]
3   fûszertartó (#210) [bennük 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 11]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 32]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 52 csepp spiritusz (#170), fér még: 48]
2   szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
14   uzbány csõr (#169) [bennük 55 csepp ugh méreg (#166), fér még: 113]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 51 korty víz (#27), fér még: 9]
4   zöld üveg (#82) [bennük 22 csepp ragasztó (#83), fér még: 58]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3   acélpengõke (#231) 5   álompor (#396) 2   amniosz (#203)
1   bev formázó minta (#299) 3   darázsszárny (#652) 20   drótszõr (#37)
14   elkarog szõr (#665) 9   fabontó (#106) 4   fõnixtoll (#563)
1   gyöngymangó (#135) 1   ilkin érc (#232) 1   jégszív (#282)
15   kaktusztüske (#114) 5   kazmár gyökér (#205) 1   kõszem (#304)
136   madártoll (#112) 7   mákrózsa virág (#56) 1   manifeszt.nyúlvány (#214)
2   moa üveggömb (#383) 1   moa zafír (#381) 2   mocsári penke (#148)
4   móri gyümölcs (#116) 4   mutáns csont (#331) 2   nektoraf faggyú (#667)
5   ovimon-bogyó (#207) 1   raptor karom (#281) 3   rinóbõr (#651)
1   rókafarok (#124) 7   sallank karom (#128) 2   sünmedve tüske (#14)
5   szárnyas hernyó (#69) 6   szulfagor agyar (#677) 1   szuperkötél (#209)
1   Thargodan esszencia (#328) $3   vasérc ($152) 2   xirnox szív (#213)

Összsúly: 94.40 kgMegterheltség: 102%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
1   bányászcsákány (#434) 12   dorony tüdõ (#212) 4   fémrúd (#104)
11   grifftojás (#179) 14   gyöngymangó (#135) 9   kerek kõ (#19)
30   sallank karom (#128) 8   szögletes kõ (#17) 14   szvó-ektoplazma (#151)
3   téfea-agy (#172) 80   ubuk tüske (#131)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 arany (#50) 4 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 drótszõr (#37) 3 elkarog szõr (#665) 1 kaja (#2)
1 korinthai talizmán (#814) 1 nyílvesszõ (#108) 5 tüske (#22)



E körben tett lépéseid térképe

(130,62) földsárkány (#359), mély szakadék (#154), vaskohó (#155), oltár, Chara-din rúnaköve, olvasztókemence (#86),
mûvészi porolit (#720), érclelõhely, bibircsók-óriás (#120)
(131,62) erszényes elkarog (#354), Leah oltár, korinthai amõba (#420)
(132,62) ryuku légiós (#361), õsi csatamezõ (#263), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), mûvészi
porolit (#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din rúnaköve, szent liget (#439)
(133,62) ezoterikus mardel (#184), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Tharr oltár
(134,62) erszényes elkarog (#354), márványtorony (#175), oltár, Chara-din rúnaköve
(135,61) fõutca (#399), Tharr oltár
(135,62) erszényes elkarog (#354), õsi csatamezõ (#263), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), oltár, 42. jellempróba
(136,61) szent tölgyfa (#393), városépítkezés (#398)





Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.