Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. márc. 28. 9h:06' EZ A 685. JÁTÉKHETED, 259. FORDULÓD 686. játékheted kezdete: ápr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az epokitféreg jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) {KCC:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az epokitféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
* 2. KP: | használod a 238. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ef 6 511 | energia fejlesztése 6 |
at 3070 10 | TU-t adsz át a 3070. kalandozónak 10 |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
m 4 8 4 | mozogsz délre, északra, délre |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vashegyű lándzsával eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [140,101] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő vérfürdető magszim nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [140,102] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északra. [27 pontot használtál fel, van még 193.]
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 8 4 8 | mozogsz északra, délre, északra |
(Továbbmész...) [140,102] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra.
(Továbbmész...) [140,101] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 4 8 4 | mozogsz délre, északra, délre |
(Továbbmész...) [140,101] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tetemember. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megérinted a tetemember bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [140,102] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy nukleáris cickány volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 8 4 8 | mozogsz északra, délre, északra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 90.]
m 4 8 4 | mozogsz délre, északra, délre |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 8 4 8 | mozogsz északra, délre, északra |
m 4 8 4 | mozogsz délre, északra, délre |
m 8 4 8 | mozogsz északra, délre, északra |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 62 pontért |
* 5. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Erő: | 26 (29) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 26 (31) | Támadás: | 16 (17) | Agresszió: | 7 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 26 (30) | Védekezés: | 34 (37) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 29 (35) | Életpont: | 265/263 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 36 (41) | Varázspont: | 324/3 | Pénz: | 6557 arany | Kép. pont: | -4 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 55/16 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/35 | ökölvívás: | *20/101 | szúrófegyverek: | *19/100 |
vágófegyverek: | 1/82 | ütőfegyverek: | 8/31 (+5%) | lőfegyverek: | 20/87 |
dobófegyverek: | 2/44 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/41 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 37/54 (+36%) | 3. mászás: | 5/32 |
4. csapdakészítés: | 17/20 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/87 | 6. gyógyítás: | 33/53 |
7. titkosírás: | 9/9 | 8. felderítés: | 31/91 (+30%) | 9. szörnyidomítás: | 6/54 |
10. teológia: | 36/42 (+12%) | 11. taumaturgia: | 7/29 (+2%) | 12. versengés: | 7/63 |
13. harcművészetek: | 19/10 | 14. zene: | 52/75 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 10/86 |
16. pszi: | 6/12 (+11%) | 17. vadászat: | 15/56 | 18. bányászat: | 17/28 |
19. úszás: | 8/92 | 20. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 8 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), tormikus egér (#218), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 194 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
14 | arany (#50) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | magszim bél (#103) | 4 | ragasztó (#83) |