Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
Zén Legendái: Rémháború július 20.
A pillanat képe
Illuzionisták
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Így, sok évvel a Világégés után, a mágia korában, mikor már lépten-nyomon bárki a legbölcsebb varázslók nyomdokaiba léphet, nem meglepő, hogy a nagyobb városok főterein az emberfia illuziókkal kenyerüket kereső kalandozókba botolhat. Ez a régen titkolt mesterség úgy néz ki újra divatba jöhet a ghallaiak köreiben.
Nézz szét a galériában!
Őszi MondoCon 2024.Október 12-13. Budapest
XLVIII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Ajándéksorsolás október + szeptemberi eredményhirdetés
Hatalom Szövetsége - 55. félév végeremény
HKK Nemzeti Bajnokság közvetítés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati kitérés II. (521. tudati képesség)
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Exuberant (3)
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (10)
Versenyhirdető (1832)
Lapötletek (65019)
Hibák a lapkeresőben (101)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8225)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Lady Változás 26. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 16. 10h:10'
EZ A 26. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
27. játékheted kezdete: nov. 17.
A következõ fordulódat legkorábban
a 27. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 194
Extra forduló: 12

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [30,4] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 2. pontnál. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 lajhár csontot (2 arany). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki elõtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenrõl híveitõl szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+5 életerõ.)


lm 6 5 9 mozogsz 6 5 9
A járat egy éles kanyarral fordul. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy rõtmanó van elõtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erõbõl dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a rõtmanó testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rõtmanó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a rõtmanó megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A rõtmanó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 77 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 dárdát. Mélyen bent jársz a labirintusban. Vajon melyik a jó út? Egyszercsak eltûnik a lábad alatti kõlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! 12 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapdaészlelés: 1. szint). (ld. enc.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Egy T-alakú hármas keresztezõdéshez érsz. Az északi folyosó nyugati végéhez értél. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy rõtmanó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rõtmanó jobb vállát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A rõtmanó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rõtmanó fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a rõtmanó megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A rõtmanó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 77 tapasztalati pontot kaptál.

[40 pontot használtál fel, van még 125.]
lm 3 1 mozogsz 3 1
Egy T-alakú hármas keresztezõdéshez érsz. Az északi folyosó keleti végéhez értél. A folyosó hosszan fut nyugatra, kelet felé rövid zsákutcában végzõdik. Rövid séta után egy hármas elágazáshoz érsz. Na most merre? Visszaérsz a kiinduló ponthoz, és kikapaszkodsz a felszínre az üreges fatörzsön keresztül.

(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 2 botot. [36 pontot használtál fel, van még 89.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[29,5] A terep továbbra is ritka erdõ. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [28,6] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Találsz egy rát-fát. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy evaporõr. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporõr testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Az evaporõr csápol, de mindhiába. Göcsörtös bunkóval megcsapod az evaporõr gumiszerû szenzorát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az evaporõr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az evaporõr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kõkést, szereztél 1 evaporõr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [27,7] Még mindig füves síkságon vagy. Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 65.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+4 kaja.) Érett fürtöktõl rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 25.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[26,8] Továbbra is síkságon vagy. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [25,9] A síkság "meggyûrõdik", dombos vidékre vált. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívõi építették. Egy bõrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyû sebe van, valószínûleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmû: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy törpe házikó (532. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 9.]

be 532 bemész az 532. épületbe
Odatotyogsz az apró lakhoz, és megzörgeted a kopogtatót. Egy hatalmas, vörös orr és két apró, szürke szem jelenik meg a kémlelõnyílásban. - Mit akarsz? - szól ki a törpe. Amikor felismer, barátságosabbá válik, és beenged. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Sajnálom, hogy nem ment a dolog. - jegyzi meg a törpe. Beszélgettek még egy darabig, aztán újból kezet ráztok, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

be 532 bemész az 532. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

be 1215 9 bemész az 1215. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

be 1225 9 bemész az 1225. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [1 pontot használtál fel, van még 3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.)

Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól vakmerõ kalandor helyett életképes felfedezõ. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +5 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 165 pontot. A következõ körben tehát 168 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSAPDAÉSZLELÉS
A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetõen, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztõ folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerõd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerõpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz. Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják õket elkerülni. Minél jobb csapdakészítõ állította fel ezeket, annál nagyobb valószínûséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs.

TIGROSZLÁN KARMOK (8. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy rá, hogy kezeidet átalakítva, hatalmas tigriskarmokat növessz, amelyeket mászásra ugyan nem, de harcban igen jól tudsz használni. Ha nincs rajtad kesztyû, akkor mostantól, amikor csatában ökölvívást használsz, az alapsebzésed nem d3, hanem 2d6+2.



KARAKTERLAP
Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemû alakváltó nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Ez a 26. fordulód.

 Erõ:17  Szint: Merészség:6/5 Magasság:166 cm 
 IQ:15  Támadás: Agresszió:5 Testsúly:81 kg 
 Ügyesség:13  Védekezés:22  Menekülés:30 % Életkor:37/37 év 
 Egészség:11  Életpont:123/88  Jellem: semleges (+2) Tul. pont:
 Szerencse:12  Varázspont:0/0  Pénz:52 arany Kép. pont:
Eddig összesen 119 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 267 TP-t kaptál. Jelenleg 7031 TP-d van. A következõ szinthez még 4969 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
  ütõfegyverek: 9   dobófegyverek: 6   

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -7.); mérg. vas dobónyíl (#190) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 2   2. nyomkövetés: 6 (+1)   3. mászás: 1
  4. csapdakészítés: 3   5. csapdaészlelés: 1 (+1)   6. gyógyítás: 8
  7. vadászat: 6 (+1)   8. bányászat: 10   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
tigroszlán (#43) (csak egyszer), mérges pók (#20), drótszõrû pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer), alpesi tehén (#91) (csak egyszer), mutáns pók (#117) (csak egyszer), kõevõ (#62) (csak egyszer), móleon (#68) (csak egyszer), kaffogó hebrencs (#88) (csak egyszer)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzpáncél (#90) 1   bronzsisak (#88) 1 * fekete bõrcsizma (#247)
1 * kis vaspajzs (#159) 1   mászókarom (#78) 1 * szürke bõrkesztyû (#271)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
2   bot (#4) 2   dárda (#10) 1   ezüstshuriken (#327)
1 * göcsörtös bunkó (#123) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
1   mérg. vas dobónyíl (#190)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * ezüst karkötõ (#158)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1) 1   fáklya (#36)
4   kaja (#2) 2   kis vaskulcs (#40) 1   rézkulcs (#75)
1 + tüskecsapda (#242) 1   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
3   kavadu iszák (#25) [bennük 25 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 5]
1   sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
1   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 12]
1   vizestömlõ (#3) [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10]
1   zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   acélpengõke (#231) 1   antilopbõr (#48) 1   bakkura bõr (#95)
2   evaporõr háj (#105) 1   fekete gyöngy (#99) 2   gyöngymangó (#135)
3   hebrencs állkapocs (#130) 2   kaktusztüske (#114) 1   kavadu lebeny (#24)
2   lajhár csont (#236) 20   madártoll (#112) 2   magszim bél (#103)
1   móri gyümölcs (#116) 7   óndarab (#85) 2   ormánygõte csont (#21)
6   pirkit (#153) 1   ramit kõ (#226) 19   rézdarab (#70)
5   sallank karom (#128) 3   szárnyas hernyó (#69) 2   tigroszlán fog (#63)
3   varányszem (#30) 7   vasérc (#152) 4   vízionár szem (#102)

Összsúly: 51.27 kgMegterheltség: 94%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporõr háj (#105) 3 kaja (#2)    



E körben tett lépéseid térképe

(25,9) törpe házikó (#532), púderszikla (#118, belõle készíthetõ: #119), Elenios oltár, 11. jellempróba, olvasztókemence
(#86), érclelõhely
(28,6) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), evaporõr (#69)
(30,4) a 16. labirintus bejárata, rõtmanó (#55)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.