Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. aug. 31. 15h:03' EZ A 54. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD 55. játékheted kezdete: szept. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1219 SZÁMLA : XXXX |
tno 5 3 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
kt 10 | elkészíted a 10. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
al 50 114 81 | áldozol: az 50. tárgyat a 114. tárgyat a 81. tárgyat |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a mutáns pók jobb oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [45,8] Még mindig bozótos.
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) Előremozdulva, a sörényes ubuk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk jobb hátsó lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-2 életpont.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [43,9] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sakál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel kegyetlenül megütöd a sakál jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sakál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sakál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Kiszedsz egy sakál trófeát. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ep 146 80 | építed a 146. tárgyat 76 pontért |
VILLÁM SZIMBÓLUM (145. TÁRGY) A sárgarézből csiszolt villám alakú lemez Fairlight, a mágia istenének szimbóluma. Még arra az időszakra emlékeztet, amikor a főmágus még halandóként, a villámok varázslójaként járta a földet. Amíg viseled, kettővel magasabb az ügyességed. A villám szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
SZENT SZIMBÓLUM Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár. Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle. |
MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY) A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért... |
SÖRÉNYES UBUK (89. SZÖRNY) A sörényes ubuk nagy, lapos testű lény, amely a síkságok magas füvében bújkál, áldozatára lesve. Sörénye igazándiból több tucatnyi vékony nyúlvány, amely horgocskában végződik. Érintésük maró fájdalmat okoz. Testük többi részét hosszú, hegyes tüskék fedik, szinte lehetetlenné téve, hogy egy rövidebb fegyverrel kárt okozzunk benne. Ha a tüskék között sikerül egy támadást bevinni, akkor valószínűleg egy hegyes fegyver tudja a legnagyobb kárt okozni. A szörny támadásra hatalmas fogait használja. |
Erő: | 14 | Szint: | 9 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 13 (15) | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 128/82 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 11 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 10 | vágófegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 8 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -2.); dárda (#10) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 11 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. harcművészetek: | 7 | 9. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), Igaz Barátok (9141. KT) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | + | mászókarom (#78) |
1 | * | szöges páncél (#65) | 1 | * | tankány karom (#237) | 1 | * | vassisak (#160) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
3 | csontszablya (#64) | 1 | kőkalapács (#13) | >1 | kőkés (#6) | |||
1 | * | parittya (#18) | 4 | ubuk tüske (#131) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | + | deus ex machina (#1) | 4 | fáklya (#36) | 1 | kis vaskulcs (#40) | ||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 9 csepp tinta (#101), fér még: 1] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 10 | drótszőr (#37) | 3 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | kavadu lebeny (#24) | 7 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | rókafarok (#124) | |||
5 | sallank karom (#128) | 25 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | tükör (#43) | 6 | varányszem (#30) |
Összsúly: 23.16 kg | Megterheltség: 60% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany (#50) | 1 | kaktusztüske (#114) | 1 | mérleg (#81) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | villám szimbólum (#145) |