Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. nov. 12. 8h:14' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: nov. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3055 SZÁMLA : XXXX |
cir | vándorcirkusz látogatása |
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [82,21] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Elenios neve... (ld. enc.) Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy púpos burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Ezt a támadást elhibáztad! Kőkalapáccsal gyengén megütöd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a púpos burástya fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a rájanyék testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [84,22] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy goldugar. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a goldugar bal hátsó lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a goldugar csáprágójával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A goldugar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. (ld. enc.) 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [86,21] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy goldugar. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a goldugar testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a goldugar testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a goldugar többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A goldugar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [88,21] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy goldugar lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a goldugar csillogó páncélját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a goldugar csáprágóját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a goldugar csáprágójával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A goldugar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
szk 65 |
kotb 9172 | belépés K.T.-be: 9172 |
ELENIOS MEGIDÉZÉSE Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tűnik, ahogy egy vidám, csilingelő hang megszólal a fejedben. "Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennőjét szolgálom! Akarsz az ő papja lenni? A bűvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennő csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!" Egy darabig még elbűvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból. |
GOLDUGAR (65. SZÖRNY) Ezt a csillogó testű, óriási bogarat sokan vadásszák még ma is, mert azt hiszik, hogy a páncélja aranyat tartalmaz. Erről persze szó sincs, állítják az alkimisták, de azért szép summát fizetnek egy-egy goldugar-héjért. A goldugarok leggyakrabban a meleg, homokos helyeket (tengerpart, sivatag) kedvelik, ahol jobban beolvadhatnak a háttérbe, és páncéljuk csillogását kihasználhatják az ellenfél megvakítására. Többen megfigyelték azonban, hogy a goldugarnak egy hideget jobban tűrő, magányt szerető alfaja megtalálható a magashegységekben. |
ARANYLÓ UGARHÉJ (100. TÁRGY) A goldugar elpusztítása után leválaszthatod a lény hátáról a finom, kúp alakú, arany színben csillogó ugarhéjat. Sokak szerint a szépségen kívül az ugarhéjnak gyakorlati haszna is van: megköti a tintacsiga tintáját, és megakadályozza, hogy elillanjon. Maximum 10 csepp tinta fér egy ugarhéjba. |
HATTYÚKIRÁLY (776. SZÖRNY) Karcsú, mesébe illő szépségű hattyú úszik a tenger hullámain. Néha ledugja fejét a mélybe, hogy kiválasszon egy halat eledelül. Időnként megrázza szárnyait, és bizony ilyenkor látszik csak, hogy a két végtag csúcsa közötti távolság a három métert is elérheti. Na de elég a bámészkodásból, észrevett, spuri innen. Ha nem teszed, megtapasztalhatod, milyen, amikor a hattyúk rendkívül agresszív királya támadásba lendül. Pillanatok alatt teszi meg a távolságot közte és a part között, s máris ott áll előtted teljes valójában. Messziről kisebbnek tűnt, most már kezdhetsz aggódni embermagasságú termete láttán. Csőrével neked esik, és tép, ahol csak ér. Csak nem szánsz ilyen véget magadnak. |
RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
TORMIKUS EGÉR (218. SZÖRNY) A tormikus egér a sivatagok és tengerpartok félelmetes ragadozója. Nevét onnan kapta, hogy külsőre valóban hasonlít az egérre, csak éppen mérete akkora, mint egy bivalyé. Mintha ez nem lenne elég, a tormikus egér harapása olyannyira mérgező, hogy permanens ügyességcsökkenést okozhat. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá, vagy valamilyen módon védett vagy a tulajdonságcsökkenés ellen (pl. tulajdonságpajzs). Ha leölsz egy tormikus egeret, kimetszheted bordacsontját, ami hasonló felépítésű a bolhakutyáéhoz. A tormikus egér ellen bármely fegyver egyformán hatékony. |
CHARA-DIN MONOLITJA (534. TÁRGY) Egy öt méter magas, fekete, fenyegető csiszolt kőtömb - ez Chara-din monolitja. Chara-din hívei (vagy szolgáik) építették, istenük parancsára. A monolit félelmetes mágikus erővel bír: elszívja a környezetében tartózkodók mágikus energiáját, így a Chara-din hívőket kivéve mindenki elveszti a regenerált varázspontjai felét, a Chara-din hívők viszont dupla vp-t kapnak (ez a hatás nekrofunnal és más duplázó hatásokkal nem adódik össze). A monolit felépítése 100 TVP-be kerül, és az ÉP 534 parancsot kell kiadnod hozzá. Az építkezést egyszerre kell elvégezned, tehát 99 TVP elköltésével az építkezés semmit nem halad! [Tehát ha nem tudod egyből felépíteni, a parancsot végre sem hajtod.] A monolit tengeren, lakott területen és mocsáron kívül bárhol megépíthető. A monolitot bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 534 100 paranccsal. Ekkor 100 TVP elköltésével teljesen lerombolod a monolitot. Ha kevesebb TVP áll rendelkezésedre, a parancs nem hajtódik végre. |
MŰVÉSZI POROLIT (720. TEREPTÁRGY) "Ahogy bandukolsz, látsz egy meghatározhatatlan alakú, torz, gyatra megmunkálású tárgyat. Leginkább valami primitív nép által készített monolitra hasonlít. Közelebb érve érzed, hogy nem csak csúnya, de iszonyú szagot áraszt, és a látványa is gyengíti egész testedet. Teljesen döbbenten harákolsz, hiszen nem létezhet valami vagy valaki, aki ilyen szörnyűséget alkotni képes, ami - legnagyobb rémületedre még a varázserődet is elszívja. Odébb vonszolod magad, hiszen ha már itt kell a közelben táboroznod, legálabb minél messzebb legyél ettől az átkozott gusztustalanságtól." Nos, kalandozótárs, ha már Neked is volt ilyen élményed egy-egy Chara-din monolit tövében, akkor fogod igazán értékelni azt a tereptárgyat, amit most már Te is elkészíthetsz. Művészi és tudati energiájuk segítségével az Idő Porszemei KT tagjai megoldották, hogy minden monolitból származó káros hatást semlegesíteni lehessen - egy másik építmény felhúzásával. Ezt nevezzük Porolitnak. A Porolit örvénylő, kavargó porszemekből álló dolog, ami egészen kis gondolatodra csodálatos módon összeáll egy teljesen eredeti művészi alkotássá. Létrehozni az EP 720 100 X paranccsal bárkinek lehet, csak meg kell adni (X paraméterben), hogy ki, vagy mi foglalkoztatta az ihlet pillanatában a legjobban az építőt: szörny, kalandozó, vagy bármilyen lény. Természetesen az alkotó művésznek ismernie kell a lényt, amit meg akar formálni... Ha nem adsz meg harmadik paramétert, saját magad képmását hozod létre. Sajnos, a porszemek kordában tartása nem egy egyszerű művelet, igencsak sok időt kell rászánnia a Porcsinálta művésznek (ez 100 TVP-t jelent, 99 TVP-től nem halad egy porszemnyit sem az építkezés). Ezek után azonban bárki, aki utánad erre jár, meg fogja látni gondolataid tárgyát - persze a Porolit tulajdonságának megfelelő kiegészítésekkel. Eme műnek az a tulajdonsága, hogy az adott mezőn esetlegesen megtalálható Chara-din monolit káros hatását (a fele VP regenerációt) egyszerűen semlegesíti. Se több, se kevesebb. Már ha a művészi értéket nem számoljuk. Ez utóbbi persze igen jelentős... Természetesen az ÉP parancs miatt a Munka Gyümölcse varázslat teljes mértékben hat rá. A Porolit enciklopédiáját az építőjének ismernie kell! Ezért terjeszd a jó hírt ismerőseid között! Nos, ha már megismerkedtél e magasztos célú alkotással, akkor javasoljuk, próbáld ki magad: Vajon milyen lesz a Te Porolitod? |
Erő: | 15 | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 8 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/63 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 132/78 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 7 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 12 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
88,118 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 656 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 12 | 6. versengés: | 1 |
7. vadászat: | 1 | 8. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 300 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
manifesztátor (#124) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20. |
Összsúly: 72.63 kg | Megterheltség: 181% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) |
79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | |
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|