Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. nov. 25. 9h:09' EZ A 28. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD 29. játékheted kezdete: nov. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3237 SZÁMLA : XXXX |
d 44 | eldobod a 44. tárgyat |
d 114 2 | eldobod a 114. tárgyat (2 darabot) |
d 30 4 | eldobod a 30. tárgyat (4 darabot) |
kt 221 | elkészíted a 221. tárgyat |
f 221 | kísérletezel a 221. tárggyal |
t 141 1 | támadod a 141. szörnyet |
gyk 8 30 | gyakorolsz a 8. tárggyal 30 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
kt 19 10 | elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot) |
kf 18 | kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Nem találtad el. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az acéldarázs bal hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a rőtmanó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a móleon testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a móleon bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A móleon megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fémrudat. (ld. enc.) 77 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
tf 4 30 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért |
MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY) A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver. |
KRÓMKAKTUSZ (46. NÖVÉNY) A természet egyik legfurcsább találmánya a krómkaktusz. Felülete nem zöld, hanem fémes csillogású, innét kapta nevét is. Az ó-bölcsek szerint nem a természet, hanem torz mágikus kísérletek szüleménye. Nos, ennek ellenére elég jól eléldegél a természetben. Ha van kőkésed, kivághatsz óvatosan egy téglalap alakú darabot a krómkaktusz sima, kemény bőréből. Ehhez a KT 43 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Így juthatsz TÜKÖRhöz. Férfiak számára a borotválkozáshoz, a nők számára rengeteg egyéb, jóval fontosabb tevékenységhez szükséges. Ezen kívül egyik alapvető komponense a szeksztánsnak. |
RŐTMANÓ (55. SZÖRNY) Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver. |
MÓLEON (68. SZÖRNY) Ezeknek a kétlábon járó, sáskaszerű teremtményeknek fémesen csillogó, csontvázszerű teste van. Mivel csak két lábukat használják járásra, a maradék négy mind fegyverforgatásra fogható. Nem csoda, hogy kevesen múlják felül őket az átlagos humanoid fegyverforgatók közül. Leginkább hegyvidéken találkozhatsz velük. |
FÉMRÚD (104. TÁRGY) Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit. |
Erő: | 13 | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 128 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 109/109 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 111/69 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 4 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 6 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 5 (+1) |
lőfegyverek: | 2 (+1) | dobófegyverek: | 4 |
31,36 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 838 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 10 |
4. titkosírás: | 1 | 5. felderítés: | 1 | 6. vadászat: | 3 |
7. bányászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 4 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
sünmedve (#33), bolhakutya (#17), szőrlajhár (#141) |
Összsúly: 36.61 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaktusztüske (#114) | 1 | királygyík bőr (#44) | 4 | kötél (#92) | |||
4 | varányszem (#30) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dobóháló (#221) | 1 | fémrúd (#104) | 7 | kerek kő (#19) | |||
2 | rézdarab (#70) |
29 | 30 | 31 | 32 | |
-15 | |
|
|
|
-14 | |
|
|
|
-13 | |
|
|
|
-12 | |
|
|
|
-11 | |
|
|
|
-10 | |
|
|
|