Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. szept. 28. 10h:03' EZ A 375. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD 376. játékheted kezdete: szept. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5817 SZÁMLA : XXXX |
fse 50 | felt. segítség 50 pontért |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
kno 8 1 | képesség-növelés 8 |
t 65 | támadod a 65. szörnyet |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a goldugar csillogó páncélját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A goldugar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az óriás skorpió testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió melléd csap a farkával! Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [78,4] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.
(Továbbmész...) [77,3] Füves síkságra érkeztél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a manaelementál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Bronzhegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [75,1] A dombság átmegy hegységbe. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy mély szakadék van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [74,0] Még mindig hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [72,-1] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
be 697 | bemész a 697. épületbe |
be 669 | bemész a 669. épületbe |
deus ex machina (#1) 37 ap /db, | kaja (#2) 1 ap /db, | szöges bunkó (#8) 15 ap /db, | bunkósbot (#9) 1 ap /db, |
csontkés (#11) 3 ap /db, | csontszurony (#12) 3 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, |
bordacsont (#16) 3 ap /db, | fúvócső (#20) 6 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, |
kavadu lebeny (#24) 3 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | lapockacsont (#33) 6 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, |
drótszőr (#37) 3 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, | grákóbőr (#41) 4 ap /db, | királygyík bőr (#44) 4 ap /db, |
kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, | antilopbőr (#48) 4 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, |
bőrpáncél (#51) 7 ap /db, | bőrsisak (#57) 7 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | csontszablya (#64) 3 ap /db, |
szöges páncél (#65) 36 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, | kék orchidea (#68) 6 ap /db, | rézdarab (#70) 1 ap /db, |
rézpáncél (#71) 36 ap /db, | rézsisak (#72) 10 ap /db, | rézpajzs (#73) 21 ap /db, | rézkulcs (#75) 9 ap /db, |
bronzkulcs (#76) 13 ap /db, | mászókarom (#78) 15 ap /db, | lapkorong (#80) 3 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, |
óndarab (#85) 3 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, | bronzsisak (#88) 13 ap /db, | bronzpajzs (#89) 24 ap /db, |
bronzpáncél (#90) 48 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, | bakkura bőr (#95) 3 ap /db, |
bakkura csizma (#96) 16 ap /db, | rákpáncél (#97) 6 ap /db, | rákpajzs (#98) 15 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, |
vízionár szem (#102) 4 ap /db, | magszim bél (#103) 7 ap /db, | fémrúd (#104) 12 ap /db, | evaporőr háj (#105) 7 ap /db, |
fabontó (#106) 7 ap /db, | rövid íj (#107) 12 ap /db, | nyílvessző (#108) 1 ap /db, | vapár ág (#110) 15 ap /db, |
hosszú íj (#111) 30 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, |
mandibulapenge (#125) 4 ap /db, | bronzpenge (#126) 18 ap /db, | mandibulakasza (#127) 37 ap /db, | sallank karom (#128) 3 ap /db, |
sallank nyíl (#129) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | csuklyavirág (#133) 1 ap /db, |
mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, |
nap szimbólum (#141) 15 ap /db, | villám szimbólum (#145) 15 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, |
szent jogar (#150) 75 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, | vasérc (#152) 3 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, |
ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, | vassisak (#160) 27 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, |
borostyán függő (#162) 9 ap /db, | karócsapda (#163) 18 ap /db, | vasvért (#164) 90 ap /db, | ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, |
uzbány csőr (#169) 9 ap /db, | rövid kard (#171) 24 ap /db, | téfea-agy (#172) 12 ap /db, | harci kalapács (#174) 30 ap /db, |
ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, | vaskulcs (#183) 15 ap /db, |
ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, |
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 10 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, | aranylánc (#191) 30 ap /db, |
gyöngysor (#192) 72 ap /db, | aranygyűrű (#193) 18 ap /db, | arany karperec (#194) 39 ap /db, | obszidián függő (#195) 15 ap /db, |
trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, | trikornis szarv (#198) 18 ap /db, | gyíkfű (#201) 1 ap /db, |
kazmár gyökér (#205) 6 ap /db, | dorony tüdő (#212) 12 ap /db, | ketrec (#216) 114 ap /db, | dobóháló (#221) 12 ap /db, |
láncing (#222) 300 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, |
lánckesztyű (#230) 225 ap /db, | acélpengőke (#231) 4 ap /db, | ilkin érc (#232) 4 ap /db, | furulya (#233) 10 ap /db, |
tatu dob (#234) 6 ap /db, | dorony duda (#235) 42 ap /db, | lajhár csont (#236) 4 ap /db, | tankány karom (#237) 15 ap /db, |
lant (#238) 22 ap /db, | pular kristály (#239) 12 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, | tüskecsapda (#242) 12 ap /db, |
nyílcsapda (#243) 33 ap /db, | márványkulcs (#245) 24 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, |
bumeráng (#249) 6 ap /db, | tatu ködmön (#255) 6 ap /db, | kristálygömb (#265) 15 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, |
gromak bőr (#268) 12 ap /db, | purifikátor háj (#269) 27 ap /db, | gromak páncél (#270) 45 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db, |
aranytű (#272) 6 ap /db, | ametiszt medál (#275) 42 ap /db, | sárga erőöv (#276) 187 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, |
umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, | tyrex csont (#280) 45 ap /db, | raptor karom (#281) 18 ap /db, |
jégszív (#282) 22 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, | elit csatavért (#295) 45 ap /db, |
bev formázó minta (#299) 37 ap /db, | cru formázó minta (#300) 37 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, |
arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 30 ap /db, | ezüsttőr (#322) 12 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, |
ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, | csontpálca (#329) 56 ap /db, | mutáns csont (#331) 6 ap /db, | huhogó bibe (#332) 12 ap /db, |
királyi korona (#338) 187 ap /db, | rézgolyó (#343) 1 ap /db, | shinai gömb (#348) 180 ap /db, | molluszk ház (#353) 3 ap /db, |
degradátor váladék (#354) 3 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 4 ap /db, | quwarg tojás (#360) 3 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, |
álompor (#396) 1 ap /db, | zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, | rájabőr (#404) 4 ap /db, | réz fejpánt (#406) 10 ap /db, |
bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, | bányászcsákány (#434) 15 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, |
arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, | ónix masszavadító (#438) 18 ap /db, | Tharr pajzsa (#459) 5040 ap /db, | raptor szablya (#482) 37 ap /db, |
ostromlétra (#510) 7 ap /db, | zafír medallion (#514) 37 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, | troll dorong (#550) 75 ap /db, |
csatabárd (#555) 33 ap /db, | aranytoll (#572) 60 ap /db, | rinóbőr (#651) 7 ap /db, | darázsszárny (#652) 6 ap /db, |
darázsfarok (#654) 21 ap /db, | aurach fog (#657) 1 ap /db, | elf csont (#664) 6 ap /db, | elkarog szőr (#665) 1 ap /db, |
nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, | sáska amulett (#668) 22 ap /db, | rakolits por (#669) 10 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, |
troll csont (#704) 6 ap /db, | kobudera csont (#705) 6 ap /db, | gnóm csont (#706) 6 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, |
gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, | rubin fejék (#729) 210 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, |
jegygyűrű (#736) 75 ap /db, | kitintüske (#879) 6 ap /db, | párducbőr (#1066) 15 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, |
rozmárfog (#1069) 4 ap /db, | yetiszív (#1070) 12 ap /db, | féregbél (#1071) 6 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, |
cetuszony (#1075) 15 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 450 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, |
varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, | sólyomcsőr (#1223) 7 ap /db, | ryuku tájoló (#1224) 675 ap /db, | bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, |
extra takarmány (#1360) 27 ap /db, | pókláb (#1378) 1 ap /db, | gourry tojás (#1455) 4 ap /db, | azuka vese (#1462) 13 ap /db, |
teknőstojás (#1514) 22 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db, | Brod buzogánya (#1735) 75 ap /db. |
álompor (#396) 1 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | ásó (#34) 5 ap /db, | bordacsont (#16) 2 ap /db, |
bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db, | csontkés (#11) 2 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dözmöng szív (#122) 3 ap /db, |
drótszőr (#37) 2 ap /db, | evaporőr háj (#105) 5 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, | furulya (#233) 7 ap /db, |
grákóbőr (#41) 3 ap /db, | grifftojás (#179) 10 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, |
kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | kék orchidea (#68) 4 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, | lajhár csont (#236) 3 ap /db, |
láncing (#222) 50 ap /db, | lánckesztyű (#230) 15 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | mandibulapenge (#125) 3 ap /db, |
mászókarom (#78) 10 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 22 ap /db, | nap szimbólum (#141) 10 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, |
orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, | sallank karom (#128) 2 ap /db, | smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, |
sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, | távcső (#42) 16 ap /db, |
tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, | ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, |
ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, | vassisak (#160) 18 ap /db, |
vizestömlő (#3) 7 ap /db, | vízionár szem (#102) 3 ap /db, | zafír erőöv (#397) 100 ap /db, | bumeráng (#249) 4 ap /db, |
galachmit (#310) 30 ap /db áron. |
pki 500 | kiveszel a bankból 500 aranyat |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
ve 25 1 | megveszed a 25. tárgyat 1 |
ve 117 2 | megveszed a 117. tárgyat 2 |
ve 158 2 | megveszed a 158. tárgyat 2 |
ve 180 5 | megveszed a 180. tárgyat 5 |
ve 182 1 | megveszed a 182. tárgyat 1 |
ve 32 1 | megveszed a 32. tárgyat 1 |
ve 1528 1 | megveszed az 1528. tárgyat 1 |
ve 313 20 | megveszed a 313. tárgyat 20 |
kotb 9170 | belépés K.T.-be: 9170 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos nyakát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
tf 2 37 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 37 pontért |
GALACHMIT (310. TÁRGY) A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást. |
TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY) A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait. |
ACÉLKOLOSSZUS (35. SZÖRNY) Az acélkolosszusokat a Fairlight-ot követő főmágusok kreálták, különféle őrző, felderítő és egyéb feladatok ellátására. Te legfeljebb, mint bankokat vigyázó biztonsági őröket láthatod őket. Az acélkolosszus mintegy négy méter magas, pusztításra és rombolásra tökéletesen alkalmas, varázslatokkal animált szörny. Anyaga, és az őt védő varázslatok miatt közel elpusztíthatatlan. Pusztító ereje felülmúlja szinte minden, a természetben élő szörnyetegét. Ha harcba keveredsz egy ilyennel, halottnak tekintheted magadat már a csata kezdetén. |
EZÜST NYAKLÁNC (117. TÁRGY) Minden kalandozó leghőbb vágya, hogy kincset találjon. Kincset, amelynek tetején nem ül tíztonnás sárkány, nem védik halálos csapdák, mégis annyi van belőle, hogy alig tudja elhordani. Az ezüst nyaklánc egyike az első kincseknek. Azon kívül, hogy pénzre, ezáltal egy csomó hasznos dologra cserélheted, semmi speciális funkciója nincs. A KF-el nyakadba akaszthatod (egyszerre két különböző fajta tárgy lehet a nyakadban). |
EZÜST KARKÖTŐ (158. TÁRGY) Ez a karkötő minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerű bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözőféle karkötőt hordhatsz, a KF 158 paranccsal. |
EZÜST GYŰRŰ (180. TÁRGY) Egy újabb haszontalan, de értékes csecsebecse! Ujjadra húzhatod a KF 180 paranccsal. Mint a nyakláncokból, karkötőkből, fülbevalókból, így a gyűrűkből is egyszerre kétfélét hordhatsz. |
VASHEGYŰ LÁNDZSA (182. TÁRGY) A vashegyű lándzsa valamivel jobb fegyver, mint a bronzhegyű: 4d6+1 a sebzése. Az igazi előnyei azonban a bronzhegyű lándzsával szemben: 1.) könnyebb, 2.) pontosabban tudsz vele célozni (+2 támadásod van, amíg ezzel harcolsz), 3.) nem kell hozzá fa, tehát nem tudja elpusztítani a fabontó szójer. Forgatásához azonban legalább 10-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Elkészítéséhez szükséges 3 vasérc, amelyből a hegyet kovácsolod egy vaskohónál, egy fémrúd, amelyből a nyél lesz, 6 pirkit, amellyel a kemencét felfűtöd, és egy kőkalapács, amellyel a munkát elvégzed. A KT 182 parancs 30 TVP-be kerül, és 2-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. |
BANKI ÁTUTALÁSOK A növekvő elvárás miatt a Fairlight bankrendszer úgy döntött, hogy mostantól elfogad banki átutalásokat is, a következő feltételek mellett: 1. Az átutalás mindig készpénzben történik, tehát egyszerűen a PBE <arany> <kalandozó> paranccsal a nálad levő aranyból a saját bankszámlád helyett rakhatsz be egy másik kalandozó számlájára is. 2. Az átutalást azonnal teljesítik, költséget nem számítanak fel, de az átutalt összeg min. 20 arany kell, hogy legyen. Ha ennél kisebb számot adsz meg, akkor is 20 aranyat fogsz átutalni! 3. Ha az illetőnek van pénz a számláján, akkor az aktuális kamatokat kiszámolják, hozzáadják a betétjéhez, úgy tekintik, mintha a legutóbbi fordulójában rakta volna be a pénzt, és hozzáadják az átutalt összeget. Mivel a maximális kamat eléréséhez a pénzednek min. 7 nap/eltelt forduló ideje a számládon kell lennie, ha ennél sűrűbben léptél, és nem akarod a kamatból veszíteni, kérd meg üzleti partneredet, hogy ne utalja át a pénzt, amíg nem szólsz. 4. A Fairlight bank a csatorna keleti oldaláról a nyugati irányba átutalást nem teljesít. Pénzt persze olyannak is lehet átutalni, akinek tartozása van, így az acélkolosszustól rettegő kalandozót kisegíthetik bajtársai. |
Erő: | 20 (23) | Szint: | 9 | Merészség: | 5/7 | Magasság: | 256 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 495 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 16/16 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 135/85 | Jellem: | jó (26) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (16) | Varázspont: | 62/54 | Pénz: | 508 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 9 | ütőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 8 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) max. 1 db (3 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. csapdakészítés: | 4 |
4. gyógyítás: | 1 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. teológia: | 1 | 8. taumaturgia: | 8 (+1) | 9. szerencsejáték: | 1 |
10. zene: | 1 | 11. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
segítesz max. 50 TVP-ért |
készítesz bumerángot (#249) (max. 1 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
karmos tankány (#137) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Raia hívők (#993), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] |
Összsúly: 53.52 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
356 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 5 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | 8 | víz (#27) |