Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. márc. 30. 15h:13' EZ A 685. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD 686. játékheted kezdete: ápr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod a 238. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
at 4718 30 | TU-t adsz át a 4718. kalandozónak 30 |
at 4683 30 | TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 30 |
at 5367 30 | TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 30 |
vi 7 6 40 | viselkedésed: 7 6 40 |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [140,90] A sík vidéket bozótos váltja fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a smaragdgólem bal vállát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 97 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 130, gyógyulás: 7, összesen: -123 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos bal vállát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [140,88] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északra látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy arató csattanat nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megdöföd az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod az arató csattanat fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [140,87] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy quwarg harcos. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a sullár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 sullár hólyagot. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} {KCC:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [140,85] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Találsz egy grok-képződményt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 ezüst nyakláncot. Miután lemásztál, továbbindulsz.
im 0 3 | imádkozol |
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
(Továbbmész...) [140,84] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [29 pontot használtál fel, van még 1.]
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat -2 pontért |
* 5. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
Erő: | 26 (29) | Szint: | 16 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 26 (31) | Támadás: | 16 (17) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 27 (31) | Védekezés: | 34 (37) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 29 (35) | Életpont: | 265/96 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | -6 |
Szerencse: | 36 (41) | Varázspont: | 324/16 | Pénz: | 6537 arany | Kép. pont: | -4 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 55/1 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/15 (+30%) | ökölvívás: | *20/101 | szúrófegyverek: | *19/100 |
vágófegyverek: | 1/95 | ütőfegyverek: | 8/46 (+5%) | lőfegyverek: | 20/87 |
dobófegyverek: | 2/44 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/69 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 38/22 (+28%) | 3. mászás: | 5/40 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 17/30 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/87 | 6. gyógyítás: | 35/33 (+90%) |
7. titkosírás: | 9/9 | 8. felderítés: | 31/91 | 9. szörnyidomítás: | 6/54 |
10. teológia: | 36/62 (+6%) | 11. taumaturgia: | 7/31 | 12. versengés: | 7/71 (+8%) |
13. harcművészetek: | 19/10 | 14. zene: | 53/35 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 10/86 |
16. pszi: | 6/34 (+11%) | 17. vadászat: | 15/56 | 18. bányászat: | 17/28 |
19. úszás: | 9/28 (+16%) | 20. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 8 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), tormikus egér (#218), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 112 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | kaja (#2) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | gromak bőr (#268) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | sullár hólyag (#168) |