Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 4. 9h:17' EZ A 660. JÁTÉKHETED, 265. FORDULÓD 661. játékheted kezdete: dec. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
* 1. KP: | TVP spórolása: 10 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
hh 1629 1133 396 | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat |
h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
kb 313 269 179 | kiveszel a bankból a 313. tárgyat (269 darabot) |
bb 1205 1113 677 | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1113 darabot) |
av 13 | alakváltás 13 |
v 96 96 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[96,106] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem bal vállát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 151 életpontot vesztettél. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2217 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 206, gyógyulás: 0, összesen: -206 ÉP}
be 574 3 | bemész az 574. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
im | imádkozol |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az orgyilkos bal oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a szintszívó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a sírlidérc fejét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tisztítótűz varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus jobb lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mágus jobb karját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal megvágod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [121,114] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Továbbmész...) [121,115] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmos tankány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted a karmos tankány testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a karmos tankány testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a karmos tankány bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány farkát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [119,117] Szűnni nem akar a zöld síkság. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szekérkaravánt. Északra tart. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nukleáris cickány. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány bal első lábát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az opati polip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [117,115] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Továbbmész...) [117,114] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a mérges nyukmár jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
kb 1205 1 | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot) |
szk 345 765 | keresed a 345. szörnyet a 765. szörnyet |
* 1. BP: | TVP elővétele: 10 pontért |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
BUNDÁS KABÁT (1068. TÁRGY) Nem kell sok töprengés, hogy rájöjj: a jegesmedvék meleg prémbundája remek védelmet nyújthatna a csontig hatoló északi szelek hatásai ellen, ha sikerül megfelelő, magadra teríthető ruhadarabot készíteni belőle. Ehhez egy aranytű segítségével, két jegesmedve bunda felhasználásával, 30 TVP-nyi időre van szükség, és már kész is az elegánsan hófehér és hidegnek ellenálló kabát, melyet ha köpenyként magadra öltesz, nem okozhatnak több gondot a hófúvásos időjárással járó kellemetlenségek. A tárgy nem átadható. |
Erő: | 29 (33) | Szint: | 22 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 27 (48) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 319/215 | Jellem: | jó (440) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (31) | Varázspont: | 469/85 | Pénz: | 3300 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 24/4 | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/74 (+33%) | ökölvívás: | 22/8 | szúrófegyverek: | 21/60 |
vágófegyverek: | 23/7 (+6%) | ütőfegyverek: | 6/35 | lőfegyverek: | 22/80 (+8%) |
dobófegyverek: | 24/59 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (160%) << ököl (#28) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) (10 .); tüske (#22) (11 .); ubuk dobónyíl (#138) (12 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/39 | 2. nyomkövetés: | 67/65 (+28%) | 3. mászás: | 8/47 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 15/85 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/91 | 6. gyógyítás: | 61/40 |
7. titkosírás: | 3/21 | 8. felderítés: | 16/35 (+15%) | 9. szörnyidomítás: | 8/70 |
10. teológia: | 31/74 (+18%) | 11. taumaturgia: | 29/76 (+9%) | 12. versengés: | 7/90 (+8%) |
13. harcművészetek: | 11/61 | 14. zene: | 10/35 | 15. szörnyismeret: | 26/25 (+30%) |
16. zárnyitás: | 5/49 | 17. vadászat: | 10/29 | 18. bányászat: | 31/21 |
19. úszás: | 3/66 (+30%) | 20. főzés: | 7/38 (+17%) | 21. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 50 darabot ) |
mászol max. 56 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
varkaudar hadúr (#270), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | ragyás burástya (#111) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | pókkirálynő (#7079) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 1) |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
42 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | extra takarmány (#1360) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | 5 | kerek kő (#19) | |||
11 | szulfagor agyar (#677) | 8 | ugh méreg (#166) | 15 | varkaudar csont (#1113) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | csontpálca (#329) | |||
10 | grifftojás (#179) | 3 | gyenge méreg (#26) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | obszidián függő (#195) | 3 | óndarab (#85) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 4 | pirkit (#153) | 3 | polip szívóka (#391) | |||
15 | purifikátor háj (#269) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | rézsisak (#72) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) |