26. forduló, 28. forduló, GHud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jan. 19. 9h:13'
EZ A 442. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD
443. játékheted kezdete: jan. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2057
SZÁMLA : XXXX

GHUD KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [66,4] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.)

ba 124 nem támadod a 124. szörnyet
BA 124 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

vi 0 0 30 viselkedésed: 30
Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+25 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 126.]

m 6 mozogsz nyugatra
[65,4] A terep változik: ismét síkságon vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a mélységi grittang kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 116.]

go 34 gonoszkodsz: 34
Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. [10 pontot használtál fel, van még 106.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[64,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy gyilkos sallank. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank bal első lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. (ld. enc.) 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Találsz egy álomvirágot. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [63,2] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy királygyík. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A királygyík ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyre éhesebb vagy.

(Továbbmész...) [62,2] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sebesült sörényes ubuk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) A sörényes ubuk beleharap a kezedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) A sörényes ubuk a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner piromenyét trófeát, és diadalmasan beszerzel egy sörényes ubuk trófeát. 217 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 76.]

go 27 gonoszkodsz: 27
Kihasználva az alkalmat, könnyen az örök vadászmezőkre juttatod a tazunkarókát. (+2 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. Szereztél egy rókafarkat. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 66.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[63,1] A síkság után kisebb hegyek következnek. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy móleon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a móleon nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Találsz egy hóhérbimbót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy emberevő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször eltalálod az emberevő bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 9 életpontot vesztettél. Ököllel gyengén megütöd az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 6 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+28 életerő.) Jó lenne valami kaját keresni. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [64,1] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rájanyék. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [65,1] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Szomjazva veted magad a vízre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy kaffogó hebrencs. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [64 pontot használtál fel, van még 2.]
Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-9 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 167 pontot. A következő körben tehát 169 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SALLANK KAROM (128. TÁRGY)
Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd.

ÁLOMVIRÁG (395. NÖVÉNY)
Az Álomvirág egy egészen különös növény: szárai a megszokott vegetációtól eltérően nem zöldek, hanem szinte teljesen átlátszóak, üvegszerűek. Ennek oka, hogy a növény nem a szokásos módon, a talajból nyeri a növekedéséhez szükséges anyagokat (és alakítja át fotoszintézissel), hanem mentális úton, a közelben alvók álmaiból merít energiát (emiatt viszont nagyon könnyen kiirtható). Talán ez az oka annak is, hogy a növény parányi virágai nem egyszínűek: a szivárvány ezerféle árnyalatában tündökölnek. Ha szerencsés vagy, valamelyik virág nemrég bontotta ki szirmait, s begyűjtheted róla a virágport [ezt automatikusan meg is teszed]. S hogy ez mire jó? Ha este, elalvás előtt belélegzed [a H 396 paranccsal], akkor éjszaka kellemesen kipihened magad, miközben különös kirándulást teszel az álmok birodalmában...

UBUK TÜSKE (131. TÁRGY)
A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni.

RÓKAFAROK (124. TÁRGY)
Sokak szerint a tazunka farka szerencsét hoz, de hogy ehhez mit és hogyan kellene tenned, egyenlőre fogalmad sincs. Varázserejű vagy sem, mindenesetre mutatós hadizsákmány.

KARAKTERLAP

GHud, egy rövid ősz hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 27. fordulód.

Erő: 14 Szint: 8 Merészség: 5/3 Magasság: 150 cm
IQ: 12 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 17 Életpont: 122/31 Jellem: semleges (-18) Tul. pont: 0
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 114 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 951 TP-t kaptál. Jelenleg 5 632 TP-d van. A következő szinthez még 1 368 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11 (+1) szúrófegyverek: 1 lőfegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csontszurony (#12)
65,79 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 66

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 138 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 14 5. harcművészetek: 7 6. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
manifesztátor (#124)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): 3. labirintus (24,20). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3.

Összsúly: 39.41 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fémrúd (#104) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 királygyík bőr (#44)
1 rókafarok (#124) 5 sallank karom (#128) 7 ubuk tüske (#131)
40 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

61 62 63 64 65 66 67
0
1
2
3
4
5
(62,2) Tharr oltár, 27. jellempróba, sörényes ubuk (#89)
(63,1) móleonok (#68), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Raia oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), emberevő (#119)
(63,2) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, királygyík (#26)
(64,1) rájanyék (#58)
(64,3) gyilkos sallank (#85), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 38. jellempróba
(65,1) gumifa (#38), patak, kaffogó hebrencs (#88)
(65,4) mélységi grittang (#103), egy ismeretlen isten rúnaköve, 34. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek