269. forduló, 271. forduló, NépekMindenSzigete összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 7. 9h:27'
EZ A 363. JÁTÉKHETED, 270. FORDULÓD
364. játékheted kezdete: máj. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,69] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Drowsy Druid Abasc-kal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Ruházatát egy éjkornis trófea, egy hordóagyú mameluk trófea és egy trikornis herceg trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol egy piros csíkos trikós, kalapos, piros szemű férfival. Bőre ragyás. Kezei hosszú fémkarmokban végződnek. Bemutatkoztok egymásnak. Kiderül, hogy őt Freddick Krügericknek hívják. Ezzel kacagva rád rohan. Közben megjegyzi, hogy itt neki nem árthatsz. Tárgyilagosan közlöd vele, hogy már otthon is rendszeresen nézted a helyi telemágikus fényadást, és hogy ő kedvenc karaktered volt. Természetesen láttad a sorozat utolsó részét is, ahol elpusztították, tehát most ő az, akinek nincs esélye. Freddick ijedt képet vág, aztán elinal. Mosolyogva ébredsz fel a kellemes álomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+70 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-2 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+71 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+77 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 709. hetének nyerőszámai: 18, 8, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos tetű. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 424.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 394.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 389.]

a 171 5188 1 átadod a 171. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 rövid kardot Ravashack részére. [5 pontot használtál fel, van még 384.]

bb 1 1 beraksz a bankba az 1. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

a 82 4144 1 átadod a 82. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 zöld üveget Syd részére. [5 pontot használtál fel, van még 379.]

hu 214 268 hulladék: 214 268
Hulladékgyűjtés törölve: manifeszt.nyúlvány. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 374.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[140,68] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.

Észreveszel egy ovimon-bokrot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) [140,67] A bozótos terep átvált hegyvidékre.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. [62 pontot használtál fel, van még 312.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 312.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) [140,66] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg harcos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos jobb vállát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos torát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [32 pontot használtál fel, van még 280.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 280.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[140,65] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő vérfürdető magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf nővel. Fekete a bőre. Raia főpap-jelöltje. Egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy örökkéval. rubinját visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tarantella. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+8 életpont.) Megpróbálod megnyerni a leányt: mesélsz neki kalandjaidról, és közben száját, szemét, alakját dicséred. Aztán büszkén kihúzva magad, átnyújtasz egy mákrózsa virágot. Úgy látszik, minden igyekezeted hiábavaló: kosarat kapsz.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [140,64] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő bávatag golombár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Találsz egy manilla-fát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. [34 pontot használtál fel, van még 246.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 246.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.

(Továbbmész...) [140,63] Fák, mindenütt csak fák.


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Felfedeztél egy korongfát. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [37 pontot használtál fel, van még 209.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[140,62] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.

Felfedeztél egy teljesen lerombolt városépítkezést. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.

(Továbbmész...) [140,61] Épületek tűnnek fel.


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Üdvözlünk Biztosrévben, az első szabad városban, Kalandozó! A Sheran Múmiák. " Látsz egy korongfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:1. építését p.Gagyimir kezdte, eddig 550 TVP épült bele.)
Összeakadsz Drowsy Druid Abasc-kal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Fegyverzetét egy éjkornis trófea, egy hordóagyú mameluk trófea és egy trikornis herceg trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[39 pontot használtál fel, van még 170.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa jobb oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.

(Továbbmész...) [140,60] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt városépítkezést. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elf kósza házát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy vércápa formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy szent tölgyfát.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfival. Fekete a bőre. Sheran ministránsa. Egy aranyláncot, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy halálmadár trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy ork sámán trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Arkyn Warenhoof. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [22 pontot használtál fel, van még 148.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

* 1. BP: VP elővétele: 30
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 143.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 143.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 140.]

* 5. BP: keresed az 55. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy rőtmanót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 140.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 21, 18.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a rőtmanó. Egy kaját fal föl a sünmedve. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. 2 kaját töm magába a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 140 pontod maradt, ebből a következő körre 140 pontot vihetsz át. Kapsz még 411 pontot. A következő körben tehát 551 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

NépekMindenSzigete, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 270. fordulód.

Erő: 31 (35) Szint: 15 Merészség: 7/6 Magasság: 185 cm
IQ: 31 (34) Támadás: 20 Agresszió: 6 Testsúly: 179 kg
Ügyesség: 32 (35) Védekezés: 34 Menekülés: 40 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 33 (38) Életpont: 303/265 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 43 (49) Varázspont: 456/391 Pénz: 143 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/9 Pszi pont: 168/199 EFejl: 30
Eddig összesen 848 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1066 TP-t kaptál. Jelenleg 114252 TP-d van. A következő szinthez még 5748 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, ryuku csapásvezető, varkaudar íjász. A 265. fordulódban 5015 arany került a bankszámládra. 5140 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/96 (+24%) ökölvívás: 3/60 szúrófegyverek: 20/88
vágófegyverek: 20/98 (+4%) ütőfegyverek: 8/97 (+5%) lőfegyverek: 18/61 (+3%)
dobófegyverek: 10/84

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/27 2. nyomkövetés: 36/72 (+28%) 3. mászás: 7/58 (+5%)
4. csapdakészítés: 24/23 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/82 6. gyógyítás: 16/11
7. titkosírás: 9/21 8. felderítés: 39/14 9. szörnyidomítás: 14/67
10. teológia: 25/6 (+12%) 11. taumaturgia: 14/67 (+3%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 5/74 14. zene: 44/96 (+30%) 15. szörnyismeret: 22/64
16. pszi: 21/2 17. zárnyitás: 1/11 18. vadászat: 43/1
19. bányászat: 21/13 (+15%) 20. úszás: 15/84 (+16%) 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
sünmedve (#33) státusz: OK
rőtmanó (#55) (építő: +5% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 3 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2)
1 mákrózsa virág (#56) 1 rövid kard (#171) 2 víz (#27)
1 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 magszim bél (#103) 1 óndarab (#85)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(140,60) városépítkezés (#398), elf kósza háza (#681), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Arkyn Warenhoof (3533. kalandozó)
(140,61) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), főutca (#399), ház (#400), Drowsy Druid Abasc (4784. kalandozó), vércápa (#193)
(140,62) városépítkezés (#398), Chara-din monolitja (#534), vércápa (#193)
(140,63) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), vércápa (#193)
(140,64) bávatag golombár (#165), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), vércápa (#193)
(140,65) a 62. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), 27. jellempróba, oltár, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon rúnaköve, vérfürdető magszim (#148), Tarantella (4148. kalandozó), vércápa (#193)
(140,66) quwarg harcos (#201), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vércápa (#193)
(140,67) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156), érclelőhely, vércápa (#193)
(140,68) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), művészi porolit (#720), 40. jellempróba, vércápa (#193)
(140,69) gyilkos tetvek (#116)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


NépekMindenSzigete 270. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37)
gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) görgőte (#41) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78)
bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
büntető praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134) élőholt mirg (#135)
sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150)
dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155)
tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160)
velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165)
borzalmas varkaudar (#166) halálosztó kain (#168) orgoró (#170) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177)
ongóliant hadúr (#178) élőholt ősmágus (#179) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) pöfögő kregon (#182)
ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189)
varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193) hínárevő piranha (#194)
quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205)
kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207) drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210)
joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) tűzfőnix (#215)
élőholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219) pszi elementál (#221)
aurapollátor (#222) szubreális vámpír (#223) nanda (#224) átokmurgattyú (#225) norpadolótika (#226)
kultúrmasztodon (#227) éjkornis (#228) orbitális mackósajt (#229) zoloboo sámán (#230) woorgard (#231)
ekharion (#232) alanori csatamén (#233) adószedő (#234) káoszteknőc (#235) Chara-din fattya (#236)
Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241)
qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244) Rughar familiárisa (#245) kputtyintó csalán (#247)
quwarg parafenomén (#248) taalru (#249) noth szellem (#250) zombi mester (#251) lidércúr (#252)
pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254) tüskés gigaféreg (#256) Notermanthi (#257) zsoldoskatona (#262)
bérmágus (#263) quwarg anyakirálynő (#269) őrjáratozó katona (#274) triklem drakolder (#275) viharóriás (#278)
manaelementál (#290) Maffiózó (#298) quwarg felderítő (#299) quwarg szabotőr (#301) óriáspók (#303)
méregelementál (#306) lidérckirály (#316) Thargodan mágus (#318) áldott okerón (#336) árnylord (#342)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349)
északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360)
ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) partravetett medúza (#363) fekete amőba (#364) troll ritualista (#365)
dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418)
halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) jegesmedve (#637) yeti poronty (#638)
veszett rozmár (#639) fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641) hópárduc (#642) rozmárember (#643)
varkaudar kölyök (#685) varkaudar íjász (#687) lajhárlord (#757) bandita (#758) burástya királynő (#759)
ryuku futárbérenc (#765) Tyriel (#777) ryuku csapásvezető (#778) hidra (#780) ork bérgyilász (#781)
keyrasi démonlidérc (#788) szánalmas pondró (#792) Mallon (#960) Quirov (#975) máguskobold (#7044)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) $bot (#4) $bunkó (#5)
kőkés (#6) $kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) $dárda (#10)
$csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) $sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) $parittya (#18) kerek kő (#19) $fúvócső (#20)
$ormánygőte csont (#21) $tüske (#22) $mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
$fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
$grákóbőr (#41) távcső (#42) $tükör (#43) $királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
$bőrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökőkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65)
$szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) $szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
$rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) $lapkorong (#80)
$mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95)
$bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98) $fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
$tinta (#101) $vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) $evaporőr háj (#105)
$fabontó (#106) $rövid íj (#107) $nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
jellempróba (#121) $dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) $mandibulapenge (#125)
$bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130)
$ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) $csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) $ubuk dobónyíl (#138) $koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
$nap szimbólum (#141) $szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) $két kard szimbólum (#144) $villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) $mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) $szent jogar (#150)
$szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) $nyu-shuriken (#157) $ezüst karkötő (#158) $kis vaspajzs (#159) $vassisak (#160)
$nagy vaspajzs (#161) $borostyán függő (#162) $karócsapda (#163) $vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) $téfea-agy (#172) nekrofun (#173) $harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) $ezüst gyűrű (#180)
$vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) $mérg. ubuk dobónyíl (#188) $vas dobónyíl (#189) $mérg. vas dobónyíl (#190)
$aranylánc (#191) $gyöngysor (#192) $aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függő (#195)
$trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197) $trikornis szarv (#198) $karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200)
$gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) $amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) $ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210)
$sáfránypor (#211) $dorony tüdő (#212) $xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215)
$ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
$dobóháló (#221) $láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) $varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tőr (#225)
ramit kő (#226) $helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) $lánckesztyű (#230) $acélpengőke (#231)
ilkin érc (#232) $furulya (#233) $tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236)
$tankány karom (#237) $lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241)
$tüskecsapda (#242) $nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246)
$fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) smaragd koszorú (#252)
$nekrofun medál (#253) regeneráló gyűrű (#254) $tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257)
$nehezék (#258) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) $bájital (#261) friss csatamező (#262)
ősi csatamező (#263) remák szív (#264) kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266) fülemüle agyar (#267)
$gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) $gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272)
szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) $ametiszt medál (#275) sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277)
umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279) tyrex csont (#280) raptor karom (#281) $jégszív (#282)
Fekete Kehely (#283) Szent Kulacs (#285) Sheran főzete (#286) $Tharr Keresztje (#287) zan indukátor (#288)
energiapajzs (#290) bíbor erőöv (#291) sárkánypikkely (#292) varkaudar páncél (#294) arx formázó minta (#298)
bev formázó minta (#299) din formázó minta (#301) $kőszem (#304) varázskő (#305) $réz papi karkötő (#307)
ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312)
gyógykenőcs (#313) optiri agysisak (#315) Pusztítás Botja (#316) taposó tappancs (#318) plazmacsillag (#321)
ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326)
$ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) $mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332)
rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) $olló (#335) $pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337)
$királyi korona (#338) fagyöngy füzér (#342) $rézgolyó (#343) súlyzó (#347) $shinai gömb (#348)
lovagi tabard (#349) $esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) mithril (#352) $szockó hólyag (#355)
quwarg boly (#359) quwarg tojás (#360) $káosz szimbólum (#361) ezüsttollú nyíl (#363) kinemfogyó tegez (#368)
phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fekete tű (#374) fény szentélye (#376) $moa smaragd (#377)
$moa gyöngy (#378) $moa rubin (#379) $moa obszidián (#380) $moa zafír (#381) $moa jádekő (#382)
$moa üveggömb (#383) $moa burát (#384) $moa gyémánt (#385) $moa katalizátor (#386) natali kő (#388)
halcsont (#390) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) városépítkezés (#398)
főutca (#399) ház (#400) morgud hagymatő (#402) fokhagyma (#403) rájabőr úszógatya (#405)
$réz fejpánt (#406) $bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) kígyóbőr öv (#410) vérvörös köpeny (#412)
stukilövedék (#414) aranypikkely (#415) teknőcpajzs (#417) era formázó minta (#418) fpi formázó minta (#419)
agyartőr (#420) Raia pallosa (#426) gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429) bogyógránát (#430)
Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439)
lótuszfőzet (#448) krapixlon fürdőruha (#454) Urgod kesztyűje (#462) Dantor amulettje (#468) norgat kulcs (#471)
dizen kulcs (#472) törpe bakancs (#475) drakolder szem (#478) cápaölő tőr (#480) raptor szablya (#482)
barátság szent tüze (#484) Szent Pöröly (#485) sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489)
sárkánytanya (#492) manakristály (#500) kdole (#501) kihívás tornya (#502) totemoszlop (#505)
$ostromlétra (#510) $zafír medallion (#514) varkaudar szablya (#516) Luthius karkötője (#527) Chara-din monolitja (#534)
sötét tekercs (#535) kisebb zan (#544) tünde íj (#553) főnixtoll (#563) biami kvazárlándzsa (#568)
aranytoll (#572) kulcskarika (#648) sámán erszény (#650) $rinóbőr (#651) $darázsszárny (#652)
liumbe hajtás (#655) $aurach fog (#657) $elkarog szőr (#665) $nektoraf faggyú (#667) $szulfin (#676)
$szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684)
$rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686) ryuku nadrág (#691) sötét kámzsa (#699) smaragd karkötő (#707)
$etra hályog (#712) $rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) mágikus hátizsák (#735) szirén köpenye (#820)
örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065) párducbőr (#1066) jegesmedve bunda (#1067) bundás kabát (#1068)
rozmárfog (#1069) yetiszív (#1070) párducszem (#1073) hósárkány szív (#1082) csodák kútja (#1096)
$varkaudar csont (#1113) örökkéval.smaragdja (#1115) örökkéval. zafírja (#1116) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169)
örökkéval.kristálya (#1207) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) örökkéval. topáza (#1247)
csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) Sheran cserepe (#1271) örökkéval.tűzopálja (#1518) nodonrod kitűző (#1533)
tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) vérvörös rózsa (#1622)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TKB  beállítás beállítás              -  többszemélyes kaland beállítása
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
USZ  TVP                            TVP  úszás
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek