Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 20. 9h:05' EZ A 374. JÁTÉKHETED, 272. FORDULÓD 375. játékheted kezdete: júl. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1548 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 20 |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó jobb lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a halálhozó fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 17 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 18 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval súrolod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 16 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 20 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 1090 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 101, gyógyulás: 7, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa jobb oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [140,49] Továbbra is síkságon vagy. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa uszonyát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [140,48] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nukleáris cickány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 32, gyógyulás: 5, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
ek 133 | t. energia kisütése: 133 |
im 0 3 | imádkozol |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 779 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 42, gyógyulás: 10, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [140,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [140,45] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
ek 133 | t. energia kisütése: 133 |
im 0 3 | imádkozol |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
ek 133 | t. energia kisütése: 133 |
im 0 3 | imádkozol |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
* 1. BP: | VP elővétele: 30 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | keresed az 55. szörnyet a 240. szörnyet a 158. szörnyet |
HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY) Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható. |
Erő: | 31 (35) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 31 (34) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 179 kg |
Ügyesség: | 32 (35) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 7/7 év |
Egészség: | 33 (38) | Életpont: | 303/249 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 44 (50) | Varázspont: | 456/355 | Pénz: | 75 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/10 | Pszi pont: | 168/277 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/38 (+18%) | ökölvívás: | 3/60 | szúrófegyverek: | 20/96 (+2%) |
vágófegyverek: | *20/100 (+2%) | ütőfegyverek: | 9/2 (+5%) | lőfegyverek: | 18/67 (+3%) |
dobófegyverek: | 10/84 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/27 | 2. nyomkövetés: | 37/8 (+4%) | 3. mászás: | 7/58 |
4. csapdakészítés: | 24/33 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 7/82 | 6. gyógyítás: | 16/11 |
7. titkosírás: | 9/21 | 8. felderítés: | 39/16 | 9. szörnyidomítás: | 14/67 |
10. teológia: | 25/37 (+15%) | 11. taumaturgia: | 14/75 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 1/0 |
13. versengés: | 5/90 (+16%) | 14. zene: | 45/56 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 22/64 |
16. pszi: | 21/2 | 17. zárnyitás: | 1/11 | 18. vadászat: | 43/1 |
19. bányászat: | 21/13 | 20. úszás: | 16/12 (+12%) | 21. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), fémbontó szójer (#150), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | revitalizáció (#52) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kétfejű troll (#163) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | kétfejű troll (#163) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
sünmedve (#33) státusz: OK |
rőtmanó (#55) (építő: +5% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát! |
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2) |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
58 | arany (#50) | 1 | gyenge méreg (#26) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 2 | pirkit (#153) | 1 | tankány karom (#237) | |||
38 | víz (#27) |