272. forduló, 274. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. nov. 29. 0h:04'
EZ A 340. JÁTÉKHETED, 273. FORDULÓD
341. játékheted kezdete: dec. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [118,74] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+67 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+65 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-15 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+4 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 454.]
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 449.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

hu 11 4 107 hulladék: 11 4 107
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontkést. Hulladék, ezért nem gyűjtesz botot. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid íjat. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

hu 108 51 117 hulladék: 108 51 117
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyílvesszőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

hu 106 104 268 hulladék: 106 104 268
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fabontót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fémrudat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

hu 24 236 80 hulladék: 24 236 80
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kavadu lebenyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lajhár csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapkorongot. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

hu 33 21 281 hulladék: 33 21 281
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapockacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ormánygőte csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz raptor karmot. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

hu 280 102 hulladék: 280 102
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tyrex csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vízionár szemet. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bőrpáncél (100,80)-> (5 ap), csontkés (100,80)-> (2 ap), ezüst nyaklánc (99,81)-> (10 ap), fabontó (100,80)-> (100 ap), fémrúd (100,80)-> (72 ap), gromak bőr (100,80)-> (24 ap), kavadu lebeny (100,80)-> (2 ap), lajhár csont (100,80)-> (9 ap), lapkorong (100,80)-> (2 ap), lapockacsont (100,80)-> (kudarc), nyílvessző (100,80)-> (8 ap), ormánygőte csont (100,80)-> (12 ap), raptor karom (100,80)-> (12 ap), rövid íj (100,80)-> (16 ap), tyrex csont (100,80)-> (30 ap), vízionár szem (100,80)-> (18 ap), összesen 322 arany, 32 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 444.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 439.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 434.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 424.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 419.]

v 6 5 20 elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-30 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 414.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a megbízható méregfogat markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca! {egyik sebzési módja: 4x 1d4+1.}

Megmarkolva a méregfogat a másikra rohansz. Méregfoggal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 394.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben méregfogat fogsz. Úszik feléd valami. Egy opati polip! {egyik sebzési módja: 8x 2d4+1.}

Megmarkolva a méregfogat a másikra rohansz. Méregfoggal tökéletesen perforálod az opati polip testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 374.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben méregfogat fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip! {támadása: 9.}

Elszántan a másikra rohansz. Méregfoggal tökéletesen perforálod az opati polip testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy csontpálca! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 354.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[117,75] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő földsárkány nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 26.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 1 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}

Felfedeztél egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet.

(Továbbmész...) [117,76] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Látsz egy hóhérbimbót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Látsz egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy móleon. {max. életpontja: 25-28.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a móleon egyik karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a móleon testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A móleon feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a móleon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. [fémrúd ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot.

(Továbbmész...) [118,77] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardszárnyú pocok. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+4.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Nyelvével a kardszárnyú pocok eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kardszárnyú pocok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 316.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[117,77] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kazmárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 33 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pattanóböde. {védettsége: 16 szúró, 23 vágó, 30 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pattanóböde testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pattanóböde testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 1 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [116,77] Még mindig dombos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pattanóböde. {védettsége: 16 szúró, 23 vágó, 30 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 1 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}


(Továbbmész...) [115,78] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Öregsámán Krough lehet. {max. életpontja: 171.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 29 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az Öregsámán Krough fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az Öregsámán Krough testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az Öregsámán Krough fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) 25 életpontot vesztettél. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-31 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 2 varázskövet. 1 447 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 111, gyógyulás: 6, összesen: -105 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 298.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[114,79] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Sűrű erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester! {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester jobb első lábát. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 26 életpontot vesztettél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Brod buzogányával megcsapod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 604 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 145, gyógyulás: 20, összesen: -125 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg ősmágus! {védettsége: 48 szúró, 48 vágó, 48 ütő ellen.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 93 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 26 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus díszes potrohát. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 111 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 110 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 340, gyógyulás: 0, összesen: -340 ÉP}

Velőtrázó sikoltással menekülsz ki. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+109 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.
Találkozol egy vörös, copfos hajú, piros szemű kobudera nővel. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon elsőáldozója. Egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy Brod trófea, egy Mély Grum trófea és egy Vérmes Amazon trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. {max. varázspontja: 117; max. pszije: 38.} Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke.
Nem tűnik túl barátságosnak. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [114,80] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [115,81] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [93 pontot használtál fel, van még 205.]

m 3 mozogsz délkeletre
[116,82] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Roxxon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manifesztátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 19 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a manifesztátor egyik karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a manifesztátor egyik karját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 16 tüskét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [31 pontot használtál fel, van még 174.]

ek 541 t. energia kisütése: 541
Düh vérvörös köde beállításod törölve: szörny ellenfeleid nem lesznek erősebbek a jövőben. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 164.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 6. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Sziklakezű Bergin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy vark. nekromanta leöléséből áll a próba. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a vark. nekromanta jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}


Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Nagyszakállú Tarfin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat egyszerű: egy csontváz lord legyőzése. {max. életpontja: 123-142.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a csontváz lord jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz lord zörgő csontját. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}


Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Braklimmtúrlopp néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve aurapollátor. A kalandmester int - itt az idő! {max. életpontja: 147-166.}

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az aurapollátor bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aurapollátor testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}


Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Lamdorvancérr". Hadarva ismerteti a feladatot. Harcolnod kell, ellenfeled egy velociraptor. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan. {védettsége: 34 szúró, 25 vágó, 45 ütő ellen.}

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a velociraptor nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a velociraptor testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a velociraptor vastag bőrét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP] 1 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Roóklomplakhhum néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. El kell pusztítanod egy hordóagyú mamelukot. Nem tűnik könnyű feladatnak! {támadása: 40.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a hordóagyú mameluk testét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hordóagyú mameluk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 26 aranyat. 2 275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}


Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Le kell ölnöd egy gránitelementált. Hát, nem a legkönnyebb ellenfél! {egyik sebzési módja: 2x 5d14+14.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra rontasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gránitelementál bal oldalát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 77, gyógyulás: 16, összesen: -61 ÉP}


HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Beleülhetsz a Hatalom Trónjába! Megilletődve csüccsensz bele a díszes székbe. Kellemes érzésed támad! (+4 tulajdonságpont). 12 000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [60 pontot használtál fel, van még 104.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 6. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 6. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

szk 765 360 keresed a 765. szörnyet a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 539 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 101.]

ef 30 529 energia fejlesztése 30
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 4, 13.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 414 pontot. A következő körben tehát 414 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG)
A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell!

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 273. fordulód.

Erő: 26 (32) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 25 Támadás: 45 (47) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 58 (63) Menekülés: 35 % Életkor: 107/333 év
Egészség: 27 Életpont: 741/438 Jellem: semleges Tul. pont: 16
Szerencse: 26 (40) Varázspont: 645/40 Pénz: 2973 arany Kép. pont: 43
Tudatpont: 60/22 Pszi pont: 145/25
Eddig összesen 3187 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 182 TP-t kaptál. Jelenleg 2 744 385 TP-d van. A következő szinthez még 255 615 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, ongóliant, Orkhan Thai. A 260. fordulódban 6172 arany került a bankszámládra. 6588 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/33 (+33%) ökölvívás: 14/95 szúrófegyverek: 25/95 (+9%)
vágófegyverek: 14/62 ütőfegyverek: 33/66 (+4%) lőfegyverek: 30/62 (+6%)
dobófegyverek: 8/85

Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (170%) << vashegyű lándzsa (#182) (170%) << Trákin csákánya (#367) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -22.); szent nyílp.lövedék (#549) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
116,82 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 58, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/44 2. nyomkövetés: 53/44 (+28%) 3. mászás: 17/41 (+5%)
4. csapdakészítés: 21/85 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/21 6. gyógyítás: 54/86 (+22%)
7. titkosírás: 5/42 8. felderítés: 10/55 9. szörnyidomítás: 8/49
10. teológia: 31/39 (+68%) 11. taumaturgia: 26/33 (+8%) 12. harcművészetek: 4/49
13. zene: 3/15 14. szörnyismeret: 32/71 15. pszi: 22/3 (-297%)
16. vadászat: 14/11 17. vitalitás: 5/43 18. bányászat: 32/70 (+9%)
19. úszás: 7/86 (+33%) 20. főzés: 9/37 (+10%) 21. csapatmunka: 1/54

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
totem 35% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer)
elfogod bávatag golombárt (#165) fedett veremmel (#219)
mászol max. 70 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084), mágiamorfáló (#7623)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 30 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) áldomás (#6) (1,20) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzeső (#61), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 59, 66, 68, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.
Kész: 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531.
A morf invázióban megölt morfok száma: 55, az összesen kapott pontszám: 5500. (összesen ölhető: 1818 )
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 101 TU. szükséges még: 29 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4887 TU szükséges.)
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482) 1 ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 2 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
2 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * gnóm nyílpuska (#546) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
13 ezüsttollú nyíl (#363) 22 * szent nyílp.lövedék (#549) 34 tüske (#22)
27 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Rhatt páncélja (#458)
Sisakok
1 * Khór maszkja (#1138) 2 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
3 * Jerome köpenye (#1527) 1 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * ritualista öv (#709)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253) 1 * Tharr Keresztje (#287)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
15 angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * arany éjmedál (#2438) 1 * bronz morfmedál (#2501) 1 * fejvadász medál (#1734)
1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 9 csepp tinta (#101), fér még: 21]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
9 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 42]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 16 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 32]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 24]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 161 csepp spiritusz (#170), fér még: 59]
9 szent kehely (#257) [bennük 80 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
26 uzbány csőr (#169) [bennük 162 csepp ugh méreg (#166), fér még: 150]
6 vizestömlő (#3) [bennük 42 korty víz (#27), fér még: 78]
4 zöld üveg (#82) [bennük 53 csepp ragasztó (#83), fér még: 27]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 2 aenouth ködkürt (#1554) 1 aranytermő ládikó (#504)
7 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
1 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275)
7 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 3 Fairlight szütyője (#2108)
2 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233) 8 gernim balzsam (#1894)
1 + hebrencs csapda (#147) 103 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40)
4 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560) 6 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
5 megsemmisítő (#1540) 1 méregtermő iszák (#1666) 1 nagy aranykulcs (#246)
7 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
21 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 sáfránykristály (#675) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273) 1 tatu dob (#234)
7 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 adamantit (#627) 1 amniosz (#203)
23 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713) 90 csillezsályalevél (#1253)
47 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 20 dorony tüdő (#212)
5 dözmöng szív (#122) 87 drótszőr (#37) 2 elf csont (#664)
2 etra hályog (#712) 9 ezüstdarab (#326) 40 fekete gyöngy (#99)
3 fokhagyma (#403) 2 galachmit (#310) 1 gnóm csont (#706)
4 grákóbőr (#41) 53 gyöngymangó (#135) 5 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) 12 karbin plazma (#199) 2 kazmár gyökér (#205)
25 kőszem (#304) 2 liumbe hajtás (#655) 1 lótuszvirág (#447)
378 madártoll (#112) 36 magszim bél (#103) 101 mákrózsa virág (#56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 Morgan kristálya (#659) 8 mutáns csont (#331)
5 nektoraf faggyú (#667) 6 óndarab (#85) 18 pirkit (#153)
12 polip szívóka (#391) 19 pular kristály (#239) 18 quwarg tojás (#360)
6 rakolits por (#669) 10 ramit kő (#226) 15 remák szív (#264)
9 rézdarab (#70) 7 rinóbőr (#651) 21 sallank karom (#128)
3 sámán erszény (#650) 8 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14)
2 surranó kígyó bőr (#47) 24 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
2 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 2 szuperkötél (#209)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 teknősesszencia (#702) 4 Thargodan esszencia (#328)
1 troll csont (#704) 3 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
11 varányszem (#30) 1 varkaudar tekercs (#653) 44 vasérc (#152)
3 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy: Brod buzogánya (#1735)

Összsúly: 211.27 kg Megterheltség: 132%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
2 alligátorbőr (#661) 21 bordacsont (#16) 1 csatabárd (#555)
1 esszenciakristály (#350) $23 gromak bőr ($268) 1 Korrum pálcája (#1545)
153 mákrózsa virág (#56) 13 rókafarok (#124) 1 ryuku mellvért (#689)
50 sallank karom (#128) 1 varkaudar korbács (#1134) 3 vasalt bunkó (#181)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 csalánvirág (#582) 1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403)
6755 isteni könnycsepp (#260) 82 szürke bőrkesztyű (#271) 27 topáz erényöv (#731)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 220 borkonyó bibe (#312) 24 bunthar bőr (#733)
150 célzóvíz (#1945) 2 csatabárd (#555) 600 csillezsályalevél (#1253)
1037 csontkulcs (#74) 21015 csuklyavirág (#133) 1730 dözmöng szív (#122)
10 draklen kulcs (#1377) 10 éjkulcs (#1777) 879 ezüstdarab (#326)
3 fejsze (#1240) 8 féregbél (#1071) 7293 gyógykenőcs (#313)
956 gyöngymangó (#135) 6 halálfej szimbólum (#1417) 611 Huddens elixírje (#830)
192 jégpasztilla (#1566) 27 jégszilánk (#1128) 20289 kaja (#2)
100 katonai kötszer (#1508) 1 lélekharang (#1607) 10 lélekkulcs (#718)
1944 madártoll (#112) 640 mákrózsa virág (#56) 184 manakristály (#500)
80 megsemmisítő (#1540) 7 moa harci nadrág (#1862) $1072 nyílvessző ($108)
26 ogwawa kulcs (#1376) 3 olló (#335) 774 pirkit (#153)
22 pszi kő (#248) 7382 purifikátor háj (#269) 10301 quwarg tojás (#360)
422 rókafarok (#124) 4396 sallank karom (#128) 3 Sheran cserepe (#1271)
778 sötét ital (#284) $1254 szent jogar ($150) 5 szuperkötél (#209)
100 titkos teleportkő (#1387) 64 tolmokov-koktél (#351) 1030 vámpírfog (#1221)
337 vas dobónyíl (#189) 1652 vasérc (#152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 1 bot (#4) 1 csontkés (#11)
1 ezüst nyaklánc (#117) 20 fabontó (#106) 9 fémrúd (#104)
3 gromak bőr (#268) 1 kavadu lebeny (#24) 3 lajhár csont (#236)
1 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33) 8 nyílvessző (#108)
4 ormánygőte csont (#21) 1 pirkit (#153) 1 raptor karom (#281)
2 rövid íj (#107) 1 sallank karom (#128) 1 tyrex csont (#280)
8 víz (#27) 6 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
348 arany (#50) 6 csillezsályalevél (#1253) 1 csontpálca (#329)
1 fekete gyöngy (#99) 4 kaja (#2) 8 mákrózsa virág (#56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 6 polip szívóka (#391) 1 pular kristály (#239)
1 remák szív (#264) 4 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

113 114 115 116 117 118 119
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
(114,79) quwarg boly (#359), oltár, 47. jellempróba, szent tölgyfa (#393), quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302), egy kobudera nő
(114,80) Tharr oltár
(115,78) világítótorony (#156), oltár, érclelőhely, Öregsámán Krough (#7008)
(115,81) Raia rúnaköve, Tharr oltár
(116,77) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely, pattanóböde (#145)
(116,82) Dornodon oltár, kihívás tornya (#502), 34. jellempróba, csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), szent tölgyfa (#393), nekrofun (#173), barátság szent tüze (#484), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), manifesztátor (#124), vark. nekromanta (#173), csontváz lord (#177), aurapollátor (#222), velociraptor (#161), hordóagyú mameluk (#254), gránitelementál (#205)
(117,75) földsárkány (#359), törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely
(117,76) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Sheran oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, móleonok (#68)
(117,77) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, 21. jellempróba, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, pattanóböde (#145)
(118,74) trosnyogó szakóca (#192), opati polip (#195)
(118,77) kardszárnyú pocok (#152), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), phua-kúp (#372), Elenios oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek