Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 22. 9h:20' EZ A 662. JÁTÉKHETED, 273. FORDULÓD 663. játékheted kezdete: dec. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | TVP spórolása: 10 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
hh 1629 1133 396 | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat |
av 13 | alakváltás 13 |
bb 1205 1 | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot) |
ff 28 182 516 | felt. fegyverváltás: 28 182 516 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
fog 146 274 | elfogod a 146. szörnyet a 274. tárggyal |
v 96 99 79 | elmormolod a 96. varázslatot |
[99,79] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 62 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-12 életpont.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a kék rothasztó nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rothasztó talizmán (ld. enc.). 2230 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
be 573 6 | bemész az 573. épületbe |
vtn 67 | varázslat tanulás: a 67. varázslatot |
vtn 100 | varázslat tanulás: a 100. varázslatot |
m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tisztítótűz varázslatot. 89 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc bal oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc. 1160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [135,70] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
(Továbbmész...) [136,69] Síkság, továbbra is csak síkság.
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az opati polip testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival az opati polip lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az opati polip testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
usz 30 | úszol 30 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hínárevő piranha testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [136,67] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ryuku futárbérenc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc bal oldalát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és 5 arany. 1160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [136,66] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Dornodon hitvány talpnyalói! Porig rombolom ocsmány oltáraitokat! Lord Rochford. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz támad rád.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a sírlidérc testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1014 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a szintszívó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted a sírlidérc bal karját. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 79 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [138,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű jobb szárnyát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvágod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel iszonyatosan megcsapod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [139,64] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
m 2 | mozogsz keletre |
kb 1205 1 | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot) |
szk 146 253 345 | keresed a 146. szörnyet a 253. szörnyet a 345. szörnyet |
* 1. BP: | TVP elővétele: 10 pontért |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY) A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak. |
SHERAN CSEREPE (1271. TÁRGY) Aranyló ugarhéjban egy marék föld, a legtermékenyebb területről, egy ritka erdő kicsiny tisztásáról. Ahogy megérinted, eláraszt a föld szeretete, és szinte érzed a szíve dobbanásait. Ahogy óvatosan belehelyezed valamely növényről szedett hajtásodat, akkor hirtelen gyorsasággal növekedni kezd, és hamarosan le is szüretelheted. A cserép működésbe hozatalához (vagyis valamelyik növény benne való csíráztatásához) a H 1271 <növénytermés> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. Az elültetett növényt 10 csepp vízzel és 5 isteni könnycseppel kell meglocsolnod ahhoz, hogy Sheran cserepében rövid időn belül nagyra nőhessen (amint ez megtörtént, leszüreteled a termést, és utána újabb növény elültetésére használhatod a cserepet). Sheran cserepének elkészítése 30 TVP-be kerül (az aranyló ugarhéjon kívül a föld kiválasztásához ásó kell), és csak a természet istenének papjai képesek rá. Az első növény, melyet rögtön a készítés után a földbe kell ültetni egy vapár cserje (vapár ágról növeszthető), mely hajtást ugyan nem fog hozni, de a földet kellően termékennyé teszi (ezt rögtön készítéskor, még Sheran cserepének kalibrálása érdekében megteszed). Egy fordulóban csak egyszer ültethetsz el növényt Sheran cserepébe, akkor is ha több lenne nálad e tárgyból. |
MÁSZÓ-KARPEREC (392. TÁRGY) Felhasználva hatvan darab polip szívókát, elkészítheted a négy darab karperecből álló mászó-szettedet. Két karperec a lábra, két karperec a karra, és a tökéletesen sima felületű, megmászhatatlannak tűnő objektumokba (pl. kristálypalota) is bejuthatsz a H 392 parancs segítségével, ha mászás szakértelmed elég magas! A mászó karperec elkészítéséhez a KT 392 parancsot kell kiadnod, 40 TVP-ért. A mászó-karperec KF-elhető karkötőként, de ennek nincs külön jelentősége. |
ROTHASZTÓ TALIZMÁN (815. TÁRGY) Sokat találgatták, hogyan készülhetett ez az aranyérményi nagyságú varázstárgy, de erre még senkinek sem sikerült rájönnie. A talizmán átlagos és semmitmondó külseje azonban komoly belső értéket takar: viselőjének szerencséjét növeli kettővel. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható tárgy. |
VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is. |
VARÁZSITAL FŐZÉS (100. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetőbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital Főzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is csak egy Varázsital Főzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszőleges tartót) megtöltesz vízzel, majd forralni kezded tűz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különböző füveket szórsz a főzetbe, majd amikor forrni kezd, a végső igék kiejtésével bekevered a fő alkotóelemeket. A TVP költség főzetenként változik, és mindig a receptben van megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik. |
Erő: | 29 (33) | Szint: | 22 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 27 (48) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 320/255 | Jellem: | jó (470) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (31) | Varázspont: | 497/248 | Pénz: | 5911 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 24/13 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/62 (+24%) | ökölvívás: | 22/40 (+16%) | szúrófegyverek: | 22/80 |
vágófegyverek: | 23/30 (+3%) | ütőfegyverek: | 6/35 | lőfegyverek: | 23/10 (+3%) |
dobófegyverek: | 25/7 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%) << varkaudar szablya (#516) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) (10 .); tüske (#22) (11 .); ubuk dobónyíl (#138) (12 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/41 | 2. nyomkövetés: | 68/89 (+36%) | 3. mászás: | 8/80 |
4. csapdakészítés: | 16/67 (+27%) | 5. csapdaészlelés: | 3/94 | 6. gyógyítás: | 61/42 |
7. titkosírás: | 3/21 | 8. felderítés: | 17/35 (+15%) | 9. szörnyidomítás: | 9/10 |
10. teológia: | 33/25 (+17%) | 11. taumaturgia: | 31/6 (+18%) | 12. versengés: | 8/38 (+8%) |
13. harcművészetek: | 11/61 | 14. zene: | 10/35 | 15. szörnyismeret: | 27/81 (+18%) |
16. zárnyitás: | 5/49 | 17. vadászat: | 10/29 | 18. bányászat: | 31/33 |
19. úszás: | 6/6 (+40%) | 20. főzés: | 8/23 (+10%) | 21. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 7 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 50 darabot ) |
mászol max. 56 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
varkaudar hadúr (#270), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | áldomás (#6) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | láth. észlelése (#78) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), izomernyesztés (#33), kisebb tűzlehelet (#110), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | |
vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | pókkirálynő (#7079) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (teljesítve) |
2.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység. |
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
318 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 4 | drótszőr (#37) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) | |||
10 | kerek kő (#19) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | aranytű (#272) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 7 | madártoll (#112) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
4 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mutáns csont (#331) | 6 | polip szívóka (#391) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | rövid íj (#107) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vasérc (#152) |